Lees net dat je ook bij gekke tante Ursula terecht kunt ... Gewoon deurtjebellen, maar niet wegrennenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 21:57 schreef Juup© het volgende:
[..]ik neem op het vasteland liever de laatste bus of taxi dan dat ik van een opgewaardeerde zandplaat naar het vaste land moet zwemmen
oké danquote:Op zaterdag 21 maart 2015 21:57 schreef Juup© het volgende:
[..]ik neem op het vasteland liever de laatste bus of taxi dan dat ik van een opgewaardeerde zandplaat naar het vaste land moet zwemmen
Allemaal inteelt daarquote:Op zaterdag 21 maart 2015 21:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Lees net dat je ook bij gekke tante Ursula terecht kunt ... Gewoon deurtjebellen, maar niet wegrennen
Ik geef het op. Ik volg er niks meer van.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 21:56 schreef sacha het volgende:
[..]
die woont hier en is eigenlijk mijn achternicht
Heeft Choco ook een Griek?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Ligt jou Adonis ook al weer te slapen?
Hij is in België momenteel.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Ligt jou Adonis ook al weer te slapen?
Het is een Belg, wat kan je daar nou nog over zeggen dan? Hij eet graag friet en drinkt pintjes.quote:
Kweet niet of dat handig is. Heb nog niets over hem gezegd op fok, behalve dat ie belg is. Ik doe nogal te snel aan TMI en voor mezelf is dat niet erg maar voor een ander misschien wel.quote:
aannames.... aannames...quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het is een Belg, wat kan je daar nou nog over zeggen dan? Hij eet graag friet en drinkt pintjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |