quote:Op zaterdag 21 maart 2015 20:34 schreef Baconbus het volgende:
Ik hoor nu verschillende namen maar ik zou wel graag willen weten wie hier de oudste is.
Want dan schakel ik die even uit, zodat mijn dominantie uitstraalt over de rest van de groep.
Als degene even naar voren wil stappen, dan handelen we dit even af, kan iedereen nog op tijd naar bed.

1 just mequote:Op zaterdag 21 maart 2015 20:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die dus en Golfer volgens mij.
Bluezz weet ik niet.

Ben ouder dan TH alhoewel je dat niet zou zeggen.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 20:48 schreef chufi het volgende:
[..]
1 just me
2 golfer
3 Piet volgens mij
of Bloes

Ik ben jonger dus ik hoef niets te zeggen..quote:Op zaterdag 21 maart 2015 20:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ben ouder dan TH alhoewel je dat niet zou zeggen.

quote:Op zaterdag 21 maart 2015 20:49 schreef D. het volgende:
[..]
*wijst naar subforumtitel
Maar dan zonder +

quote:Op zaterdag 21 maart 2015 20:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]

zeg het dan ook nietquote:Op zaterdag 21 maart 2015 20:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]

Dat hij het niet met je eens is, maar het niet durft te zeggen.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 20:52 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wat is dat nu weer voor een domme smilie?

quote:Op zaterdag 21 maart 2015 20:52 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wat is dat nu weer voor een domme smilie?

Naar wat?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 20:52 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dat is prima, bedankt voor je antwoord, dan zoek ik nog even verder.

In mijn geval is in mijn userinfo gewoon te zien van ik van 31-08-1967 benquote:Op zaterdag 21 maart 2015 20:52 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dat is prima, bedankt voor je antwoord, dan zoek ik nog even verder.

Is iedereen het hiermee eens?quote:
Geen idee, jij en Juup sowieso niet, de rest is nog onbekend.quote:

ouwe lulquote:Op zaterdag 21 maart 2015 20:57 schreef Juup© het volgende:
[..]
In mijn geval is in mijn userinfo gewoon te zien van ik van 31-08-1967 ben

Piet denkt jong, dat is al heel wat. En indd i don't care.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 20:58 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Is iedereen het hiermee eens?
[..]
Geen idee, jij en Juup sowieso niet, de rest is nog onbekend.

Dat zei ik al, fijn dat je dit nog even bevestigd. Iedereen, Mo geeft geen neuk.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 20:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Piet denkt jong, dat is al heel wat. En indd i don't care.

Maar ik heb wel mijn vermoeden.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 20:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Omdat we het nooit mogen vragen kom je hier mee weg .....

Denken doe ik niet zo vaak, daar wordt je moe van.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 20:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Piet denkt jong, dat is al heel wat.

Gewoon in korte zinnen denken.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 21:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Denken doe ik niet zo vaak, daar wordt je moe van.

quote:Op zaterdag 21 maart 2015 21:00 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn kleine broertje is al ouder.

Die is net iets ouder dan Juup uit 1967.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 21:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
WA is ook uit dat jaar volgens mij.

01-06-1959quote:Op zaterdag 21 maart 2015 20:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die dus en Golfer volgens mij.
Bluezz weet ik niet.

Een wijze kan ook heel jong zijn, en gewoon uit de lucht komen vallenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 21:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
Andere vraag. Hoe oud is een wijze eigenlijk, en komen die altijd uit het oosten?

Jij moet het wel weten, thnx. Van jou neem ik dat direct aan.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 21:14 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Een wijze kan ook heel jong zijn, en gewoon uit de lucht komen vallen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |