Dat zeg ik ook altijd na afloop tegen m'n vriendinquote:
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 15:11 schreef SilentChaos het volgende:
Dat zeg ik ook altijd na afloop tegen m'n vriendin
Domien vindt dit leuk.twitter:NPORadio2 twitterde op vrijdag 20-03-2015 om 15:13:11"Elk album van @johnmayer is goed!", aldus @NielsonMusic. Zijn favoriete nummer? Luister: http://t.co/POTFRLRpH8 http://t.co/k3AtKCV9jo reageer retweet
quote:Meester Frank Visser aan de telefoon?
Op Powned Radio voert Rob Stenders in zijn radioprogramma ludieke telefoongesprekken waarbij hij gebruik maakt van korte audiofragmenten uit de Rijdende Rechter. Hierdoor lijkt het alsof u Meester Frank Visser aan de telefoon heeft. Dit is echter niet het geval.
Sterker nog, Meester Frank Visser zal nooit en ten nimmer mensen opbellen om vragen te stellen over een zaak. Dus, krijgt u ooit Meester Frank Visser aan de telefoon om een zaak te bespreken? Hang snel op, u wordt in de maling genomen!
Redactie Eerste Hulp Bij Recht
Dat was in de jaren '40 al zo (Hank Williams Sr.).quote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Ok in een bepaalde periode in country was jodelen in.
Zal wel ongeveer zelfde periode zijn er komen zeer oude liedjes voorbij in de spotify lijst van Women in Country/quote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:36 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat was in de jaren '40 al zo (Hank Williams Sr.).
Weekend Muis:
[ afbeelding ]
Eindelijk een goede MH!quote:
quote:
Gr gr.quote:
Dikke plaat iddquote:
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 15:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.eerstehulpbijr(...)-visser-aan-telefoon
[..]
Mijn faxpedaal werkt in ieder geval prima!quote:Op vrijdag 20 maart 2015 17:54 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dikke plaat idd
Ik drukte bijna mijn gaspedaal iets de diep in ☺️
ha, hier weinig wind, 6 graden en GEEN regenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:04 schreef Qunix het volgende:
Meld! (vanuit een wind- en regenachtig Spanje, momenteel 9°)
Overdag regende het ook de hele dag en was het niet warmer dan 13°.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:06 schreef Againzender het volgende:
[..]
ha, hier weinig wind, 6 graden en GEEN regennog niet
maar je hebt geen eclips gemist daardoorquote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:09 schreef Qunix het volgende:
[..]
Overdag regende het ook de hele dag en was het niet warmer dan 13°.
Welke eclips?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:13 schreef Againzender het volgende:
[..]
maar je hebt geen eclips gemist daardoor
Ik heb niets gezien.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:13 schreef Againzender het volgende:
[..]
maar je hebt geen eclips gemist daardoor
Die van 8 minuten volgens de NOS.quote:
Niets gezien en het was sowieso al donker door al die bewolking en mist.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:18 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik heb niets gezien.
[..]
Die van 8 minuten volgens de NOS.
Ophoudenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:35 schreef Qunix het volgende:
Godverdomme, ik krijg trek nu ik broodje warme beenham zie op de cam.
Nogal ja. Met honingmosterdsaus er opquote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:35 schreef Qunix het volgende:
Godverdomme, ik krijg trek nu ik broodje warme beenham zie op de cam.
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ophoudenik heb de hele avond al honger, maar vergeten om iets lekkers op te halen in de super.
Kom hier heen. Ik heb wijn, bier en chocolade(koekjes).quote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Geen chips en geen wijn hier. Wat een kut vrijdagavond.
* ieniminimuis gaat serieus ns.nl checkenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:45 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Kom hier heen. Ik heb wijn, bier en chocolade(koekjes).
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Als ik de trein van 23.41 haal ben ik 0:55 op Rotterdam CS.
Bierquote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:45 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Kom hier heen. Ik heb wijn, bier en chocolade(koekjes).
En ook nog HJquote:
Maak me gekquote:
Als je mij nou even oppikt in de auto kunnen we daarna door naar CG. Wageningen ligt toch op de route.quote:
quote:
Eh, hoe dan?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als je mij nou even oppikt in de auto kunnen we daarna door naar CG. Wageningen ligt toch op de route.
HJquote:
Iggyquote:
quote:
Meer voor Muis en mijquote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:22 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Maar als ik moet rijden kan ik niet geniete van de HJ
Hooquote:
Ja. En wijn. En chocolade(koekjes).quote:
Wijn heb je ook niet nodig voor een goede vrijdagavond, gewoon een kratje bier burgermeester makenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:44 schreef ieniminimuis het volgende:
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:44 schreef ieniminimuis het volgende:
twitter:NS_online twitterde op zaterdag 21-03-2015 om 00:00:59Van en naar Ede Wageningen geen treinverkeer door een aanrijding met een persoon. http://t.co/axyyfHaEPO #Ed reageer retweet
Ik moest stiekem lachenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 00:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]twitter:NS_online twitterde op zaterdag 21-03-2015 om 00:00:59Van en naar Ede Wageningen geen treinverkeer door een aanrijding met een persoon. http://t.co/axyyfHaEPO #Ed reageer retweet
Alweerquote:Op zaterdag 21 maart 2015 00:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]twitter:NS_online twitterde op zaterdag 21-03-2015 om 00:00:59Van en naar Ede Wageningen geen treinverkeer door een aanrijding met een persoon. http://t.co/axyyfHaEPO #Ed reageer retweet
Tja niemand die er wil wonen natuurlijkquote:
Station ligt ook lekker in gemeente Edequote:Op zaterdag 21 maart 2015 00:11 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Tja niemand die er wil wonen natuurlijk
Dan ben je weer nuchter als je thuis bentquote:Op zaterdag 21 maart 2015 00:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Station ligt ook lekker in gemeente Ede![]()
Van Wageningen naar station Ede-Wageningen is zo'n 7 km...
Was ik de vorige keer ook...quote:Op zaterdag 21 maart 2015 00:15 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dan ben je weer nuchter als je thuis bent
Geen idee, wie?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 00:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Was ik de vorige keer ook...
Ander onderwerp: wie noemt zijn kind nou Wiek?
Paulien Cornellissen. Ik vind het weer zo'n typische Oud-Zuid bakfietsmoeder naam...quote:
Ah. Totaal gemist.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 00:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Paulien Cornellissen. Ik vind het weer zo'n typische Oud-Zuid bakfietsmoeder naam...
quote:
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 00:04 schreef Pino112 het volgende:
Maar was jij nou jarig? Dan weet ik waarmee ik je gefeliciteerd hebquote:
Donderdag was ik jarig iddquote:Op zaterdag 21 maart 2015 09:14 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Maar was jij nou jarig? Dan weet ik waarmee ik je gefeliciteerd heb
En hoe!!quote:
als de achternaam "van de(r) Molen" is vind ik het wel humor.....quote:Op zaterdag 21 maart 2015 00:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Was ik de vorige keer ook...
Ander onderwerp: wie noemt zijn kind nou Wiek?
Uhuh beetje schoonmaken, afwassen, youtuben.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:07 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Hai Muizekeuteltje
Lekker he weekend!
ik ken alleen het laatste deel...quote:
albert.nlquote:Op zaterdag 21 maart 2015 14:41 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik kan het niet langer uitstellen, ik moet echt naar de super, maar het regent
Ja maar die bezorgen niet binnen 30 min als ik nu bestel. En ik heb echt niets in huis.quote:
Rolf vindt dit leuktwitter:megatop50 twitterde op zaterdag 21-03-2015 om 15:05:04De zoetgevooisde stem van @BarendvanDeelen klinkt de komende drie uur weer in je oren. De #MegaTop50 hoor je NU op #3FM! reageer retweet
Zoetgevooisd, geweldig dat sarcasme.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 15:07 schreef Pino112 het volgende:
Rolf vindt dit leuktwitter:megatop50 twitterde op zaterdag 21-03-2015 om 15:05:04De zoetgevooisde stem van @BarendvanDeelen klinkt de komende drie uur weer in je oren. De #MegaTop50 hoor je NU op #3FM! reageer retweet
Ik denk het niet.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 15:10 schreef Cee het volgende:
[..]
Zoetgevooisd, geweldig dat sarcasme.
Tenminste, ik hoop dat het sarcasme is.
nieuwe dj pic van barendquote:Op zaterdag 21 maart 2015 15:07 schreef Pino112 het volgende:
Er blijft zo idd niks meer overquote:Op zondag 22 maart 2015 02:13 schreef hole1988 het volgende:
Tiësto gaat ook weg bij 3FM. Volgende week is al de laatste uitzending. Het loopt lekker leeg.
Dan missen we z'n geweldige Tiësto-dance-tip bij Giel.quote:Op zondag 22 maart 2015 02:13 schreef hole1988 het volgende:
Tiësto gaat ook weg bij 3FM. Volgende week is al de laatste uitzending. Het loopt lekker leeg.
Series downloaden? Netflix?quote:Op zondag 22 maart 2015 10:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Haat aan dat er zondagochtend niets leuks is op tv. Hoe kan ik een pyjamadag goed uitvoeren als er niets op tv is?
kies een willekeurige youtube-playlistquote:Op zondag 22 maart 2015 10:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Dat is dus niet hetzelfde. Dan moet ik geconcentreerd kijken en iets uitkiezen. Bij tv kijken kan ik gewoon langs zappen en het minst erge kiezen en met een half hoofd kijken.
Ga Unbreakable Kimmy Schmidt kijkenquote:Op zondag 22 maart 2015 10:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Dat is dus niet hetzelfde. Dan moet ik geconcentreerd kijken en iets uitkiezen. Bij tv kijken kan ik gewoon langs zappen en het minst erge kiezen en met een half hoofd kijken.
http://www.radiofreak.nl/(...)r-een-andere-zender/quote:Dj Tiësto (Tijs Verwest) stopt met zijn radioprogramma op 3FM. Dit maakte de dj vannacht bekend op 3FM. Volgende week maakt hij zijn laatste uitzending op de zender en stapt dan over naar een ander station.
De dj zei: "Het is een hele bijzondere aflevering, want dit is de op een na laatste Tiësto's Club Life op 3FM. Na vier hele mooie jaren samen te hebben gewerkt met BNN en 3FM is het tijd voor een nieuwe uitdaging. En die ga ik binnenkort beginnen bij een andere zender."
In 2011 stapte Tiësto over van Radio 538 naar 3FM. Over die overstap zei hij toen: "Ik draaide 'te diep' voor 538. Mijn muziekstijl is enorm veranderd de laatste jaren. Ik ben meer de pop/rockkant opgegaan en minder trancemuziek gaan maken. De muziek die je overdag op 3FM hoort, komt 's nachts langs in mijn remix."
eensch. half seizoen gezien en ik vind het mooi.quote:
stadsradio delft, aldus de geruchtenquote:Op zondag 22 maart 2015 11:17 schreef Paul het volgende:
[..]
http://www.radiofreak.nl/(...)r-een-andere-zender/
Die intro zit al 3 dagen in m'n hoofdquote:Op zondag 22 maart 2015 11:17 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
eensch. half seizoen gezien en ik vind het mooi.
Galavant is ook tof.quote:
trololololquote:Op zondag 22 maart 2015 11:44 schreef Paul het volgende:
As je ff eerlijk bent weet iedereen dat het nieuwe 3FM geweldig wordt met Barend, Wijnand en Hoogie en hoitjes
De Eucharistieviering was wel topvermaak hoor.quote:Op zondag 22 maart 2015 10:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Haat aan dat er zondagochtend niets leuks is op tv. Hoe kan ik een pyjamadag goed uitvoeren als er niets op tv is?
"Tijd voor een nieuwe uitdaging". Die paar uurtjes?quote:Op zondag 22 maart 2015 11:17 schreef Paul het volgende:
[..]
http://www.radiofreak.nl/(...)r-een-andere-zender/
quote:Op zondag 22 maart 2015 11:44 schreef Paul het volgende:
As je ff eerlijk bent weet iedereen dat het nieuwe 3FM geweldig wordt met Barend, Wijnand en Hoogie en hoitjes
die radioshow van Tiesto wordt toch ook uitgezonden door buitenlandse radiostations? Zal wel een kwestie van geld zijn denk ikquote:Op zondag 22 maart 2015 11:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
"Tijd voor een nieuwe uitdaging". Die paar uurtjes?
Dat is codetaal voor ze gaven mij niet genoeg geld.quote:Op zondag 22 maart 2015 11:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
"Tijd voor een nieuwe uitdaging". Die paar uurtjes?
Dit!quote:
Maar vooral dit.quote:
Gewoon een licentie die 3FM niet meer verlengt, lijkt mij.quote:Op zondag 22 maart 2015 11:53 schreef Evertjan het volgende:
[..]
die radioshow van Tiesto wordt toch ook uitgezonden door buitenlandse radiostations? Zal wel een kwestie van geld zijn denk ik
Nou Muis, luisteren naar ons dusquote:
Ik zal eens zien wat de middag brengt.quote:
Zonde?! Er is bijna niks mooiers!quote:Op zondag 22 maart 2015 12:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik zal eens zien wat de middag brengt.
Al vind ik het op een of andere manier zonde om mijn middag te besteden aan bingwatchen chocolade en thee...
Kijk eens naar buiten!quote:
unbreakablequote:Op zondag 22 maart 2015 11:21 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Die intro zit al 3 dagen in m'n hoofd
buiten is overrated. zal blij zijn als ik volgende maand zonwering heb. dan kan ik ook bij zonlicht gamen en tv kijkenquote:Op zondag 22 maart 2015 12:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Kijk eens naar buiten!
Niet dat ik daar waarschijnlijk heen ga vandaag, want pyjamadag.
Maar ik dacht meer aan om iets crea te gaan doen.
Ik had hem net uit m'n hoofdquote:
Dat stukje met die rijke kerel op z'n paard ookquote:
Ging bij een vriend langs, net z'n tuin een beetje opgeknapt, lekker biertje gedaan in de zon om 14:00quote:
Verdomme ja. Dat was gewoon Li'l Sebastian, ben ik van overtuigd.quote:Op zondag 22 maart 2015 15:58 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dat stukje met die rijke kerel op z'n paard ook
Wat ben je ook een waardeloze alcohollist.quote:Op zondag 22 maart 2015 15:59 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ging bij een vriend langs, net z'n tuin een beetje opgeknapt, lekker biertje gedaan in de zon om 14:00
Mijn dag is weer afgelopen voor vandaagniks doen, hoogstens koken
Drank
Ik functioneer gewoon niet meer als ik een paar drankjes op hebquote:Op zondag 22 maart 2015 16:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wat ben je ook een waardeloze alcohollist.![]()
Je moet in training bij de Portugezen.
quote:Op zondag 22 maart 2015 16:03 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik functioneer gewoon niet meer als ik een paar drankjes op heb
Dan wordt het lanterfanten, muziek luisteren, beetje gitaarspelen en voor de tv hangen
Dat is Parcs & Rec toch? Die moet ik nog steeds zienquote:Op zondag 22 maart 2015 16:00 schreef Cee het volgende:
[..]
Verdomme ja. Dat was gewoon Li'l Sebastian, ben ik van overtuigd.From Connec-ti-caht.
Ja!quote:Op zondag 22 maart 2015 16:04 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dat is Parcs & Rec toch? Die moet ik nog steeds zien![]()
Nog 1 seizoen van The IT Crowd en dan ga ik er aan beginnen.
Ik heb gister seizoen 2 en 3 gezien. Morgen is S4 aan de beurt.quote:Op zondag 22 maart 2015 16:05 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja!
STOP DE PERS.
Ga nu beginnen met Parks & Rec. Of jas The IT Crowd er in sneltreinvaart doorheen.
Nashville is ook een topper op Netflix je moet er even inkomen maar na 2 afleveringen zat ik er helemaal inquote:
ik heb net empire seizoen 1 gedownload lekker rappen jwtquote:Op zondag 22 maart 2015 16:23 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Nashville is ook een topper op Netflix je moet er even inkomen maar na 2 afleveringen zat ik er helemaal in
jepzzquote:Op zondag 22 maart 2015 17:16 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Wil je nou zeggen dat Herman eindelijk een keer een goed nummer Draait in z'n show?!?
In augustus en september geen Ekdom op de radioquote:Op zondag 22 maart 2015 17:18 schreef MarijeH het volgende:
Hieronder het interview met Gerard over zijn overstap naar radio2.
http://www.radio1.nl/item(...)0Gerard%20Ekdom.html
Scheelt, de week begint op zondag.quote:Op zondag 22 maart 2015 19:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Zo dat wordt straks de eerste fatsoenlijke maaltijd van deze week.
Daarom. Week goed beginnen.quote:
Tofquote:Op zondag 22 maart 2015 19:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Daarom. Week goed beginnen.
Hoe was Vlieland?
Wie de fuck is herman?quote:Op zondag 22 maart 2015 17:16 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Wil je nou zeggen dat Herman eindelijk een keer een goed nummer Draait in z'n show?!?
herman de perman! hofman is zijn achternaam geloof ik en hij zit zondag 15-18u volgens mijquote:
goed bezig herman!quote:Op zondag 22 maart 2015 23:20 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
herman de perman! hofman is zijn achternaam geloof ik en hij zit zondag 15-18u volgens mij
Ik zal woensdag ook ff zwaaien. Ik ga naar Maastricht dus kom uiteraard langs Roel-land!quote:
Jeuj! En Maastricht is voormalig Roel-land, dus dan is het dubbel feest!quote:Op maandag 23 maart 2015 08:21 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik zal woensdag ook ff zwaaien. Ik ga naar Maastricht dus kom uiteraard langs Roel-land!
Ik luister RinkeldeKinkelquote:Op maandag 23 maart 2015 08:25 schreef JDude het volgende:
Liedjesschrijversdag bij Giel. Heeft Rijkswaterstaat al extra vangrail ingeslagen?
quote:Op maandag 23 maart 2015 08:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Jeuj! En Maastricht is voormalig Roel-land, dus dan is het dubbel feest!
Eenschquote:
Ja.quote:
XDquote:Op maandag 23 maart 2015 10:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb liever witte lijst dan de zwarte lijst
haha lol goeie
omfg waar haal je het vandaanquote:Op maandag 23 maart 2015 10:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb liever witte lijst dan de zwarte lijst
haha lol goeie
Ja, staan heel veel 3fm-acts ook.quote:
Ja was kut die negerlaag tegen feyenoordquote:Op maandag 23 maart 2015 11:20 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik zal niet meer plagen over de wedstrijd gisteren
Die pot bedoelde ik niet, haha.quote:Op maandag 23 maart 2015 11:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja was kut die negerlaag tegen feyenoord
straks weer geen kampioen ouwe pik
nederlaag tegen barca had ik wel verwacht, real was toch uit vormquote:Op maandag 23 maart 2015 11:35 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Die pot bedoelde ik niet, haha.
Maargoed, het leven gaat verder!
Nou ja, Real is toch vaak best in staat hun rug te rechten, vind ik. Gisteren dan net effe niet.quote:Op maandag 23 maart 2015 11:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
nederlaag tegen barca had ik wel verwacht, real was toch uit vorm
Nou niet tegen Extince, he! Hiphop is een vak en Extince is de vakman.quote:
Heb ik ook twee keer gedaan op Lowlands. Best goed te doen, en anders was ik er waarschijnlijk nooit heen gegaan. >150 euro voor een ticket en minimaal nog een keer dat bedrag aan drank en eten is me wat te gortig. Om nog maar te zwijgen van de camping waar je met een beetje geluk twee uur slaap paktquote:Op maandag 23 maart 2015 11:21 schreef ieniminimuis het volgende:
Ze zoeken nog vrijwilligers die mee willen helpen op het festival.
Vrijwilliger zijn op een betaald festival
Als 2 shifts hebt gewerkt mag je wel gratis naar het festival.
Ja de camping was wel een flopshow zeg. Hele nacht de Bravobas gehoord.quote:Op maandag 23 maart 2015 12:20 schreef JDude het volgende:
[..]
Heb ik ook twee keer gedaan op Lowlands. Best goed te doen, en anders was ik er waarschijnlijk nooit heen gegaan. >150 euro voor een ticket en minimaal nog een keer dat bedrag aan drank en eten is me wat te gortig. Om nog maar te zwijgen van de camping waar je met een beetje geluk twee uur slaap pakt.
De vrijwilligers/medewerkerscamping ligt ergens aan de andere kant van SixFlags, daar is het (relatief) rustig.quote:Op maandag 23 maart 2015 12:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja de camping was wel een flopshow zeg. Hele nacht de Bravobas gehoord.
Ik blijf het een raar concept vinden.quote:Op maandag 23 maart 2015 12:20 schreef JDude het volgende:
[..]
Heb ik ook twee keer gedaan op Lowlands. Best goed te doen, en anders was ik er waarschijnlijk nooit heen gegaan. >150 euro voor een ticket en minimaal nog een keer dat bedrag aan drank en eten is me wat te gortig. Om nog maar te zwijgen van de camping waar je met een beetje geluk twee uur slaap pakt.
Nou ja, niet helemaal vergelijkbaar ook misschien. Ik werkte bij een commercieel eettentje, maar de opbrengst van het personeel ging naar een vereniging van een vriend van me (die wat extra hulptroepen mocht invliegen als ze er zelf te weinig hadden). Er werd dus wel iets of iemand betaald, alleen was ik dat nietquote:Op maandag 23 maart 2015 12:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik blijf het een raar concept vinden.
Ik ga toch ook niet 1 uur in de super werken zodat ik na afloop een brood en een pak melk krijg?
Festival is een commercieel iets, dan moet je ook commercieel uitbetaald krijgen.
Vrijwilligerswerk is voor liefdadigheid.
Mja maar eettentjes staan vaak los van het festival (op BKS iig wel) en moeten zelf daar hun vergunning betalen om er te mogen staan.quote:Op maandag 23 maart 2015 12:25 schreef JDude het volgende:
[..]
Nou ja, niet helemaal vergelijkbaar ook misschien. Ik werkte bij een commercieel eettentje, maar de opbrengst van het personeel ging naar een vereniging van een vriend van me (die wat extra hulptroepen mocht invliegen als ze er zelf te weinig hadden). Er werd dus wel iets of iemand betaald, alleen was ik dat niet.
SPOILER: Groot datalimiet slurpend gifjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
lekker faxen heel de dag echt genot
GoedemiHoiquote:
Dat lijkt weer nergens op Muisquote:Op maandag 23 maart 2015 13:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
GoedemiHoi
edit: een grote quote fail
Klopt. Ik denk dat ik maar in het hoekje van de douche ga liggen huilen.quote:
http://forum.viva.nl/foru(...)st_messages/262053/0quote:Niet tevreden over poetsvrouw
‘Amai, dit gaat gij niet geloven!
Wij hebben sinds kort een nieuwe poetsvrouw. Dit voor 2 dagen in de week, 7 uren per dag. Nooit komt ze met haar taken rond. Ze beweert zelfs haar pauze niet te kunnen nemen in z’n geheel. Vraag me echt af wat ze allemaal doet dan als ik er niet ben. Zo idioot is onze wensenlijst helemaal niet, onze verse huisslaaf hoeft alleen maar het gehele huis van boven tot onder te ontsmetten want ik ben nogal smetvrezerig aangelegd, dus 2x per week schoon beddengoed, toiletten en gedweilde vloeren is toch wel het minste. Nou ja, en ze moet AL ONZE ROMMEL achter onze reet opruimen, want wij werken heel hard, dus dan gaan we niet zelf onze ontbijtbordjes in de vaatwasser zetten, kom nou. Nee, de kinderen hoeven dat ook niet, want dat is zielig. Daar hebben we toch juist die slaaf voor genomen? Maar ja, die klaagt nu dat het niet haalbaar is het gehele huis van onze lukraak neergesmeten onderbroeken en andere troep te ontdoen en ook nog 645 andere taakjes uit te voeren. En dit is dus al de zevende hulp in een jaar tijd die er geen zin meer in heeft. Help me, hoe kom ik in godsnaam aan minder lui personeel?’
Ik vind het niet zo gek hoor...quote:Op maandag 23 maart 2015 13:35 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
http://forum.viva.nl/foru(...)st_messages/262053/0
quote:Op maandag 23 maart 2015 13:35 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
http://forum.viva.nl/foru(...)st_messages/262053/0
Ingezet door iemand anders die gewoon deze plaat wou horenquote:Op maandag 23 maart 2015 13:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nouja, het is een kind.
Anders hadden we allemaal Dr. Request geroepen.
Ik was het.quote:Op maandag 23 maart 2015 13:49 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ingezet door iemand anders die gewoon deze plaat wou horen
Hij had ook gewoon even iemand kunnen vragen om AZ te mailen/tweeten. Ik denk dat ie bakfietsouders heeft.quote:Op maandag 23 maart 2015 13:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nouja, het is een kind.
Anders hadden we allemaal Dr. Request geroepen.
Mailen, tweeten? Een handgeschreven brief, verdorie.quote:Op maandag 23 maart 2015 13:50 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Hij had ook gewoon even iemand kunnen vragen om AZ te mailen/tweeten. Ik denk dat ie bakfietsouders heeft.
Ja maar dat mogen we hem niet aanrekenen.quote:Op maandag 23 maart 2015 13:50 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Hij had ook gewoon even iemand kunnen vragen om AZ te mailen/tweeten. Ik denk dat ie bakfietsouders heeft.
quote:Op maandag 23 maart 2015 13:50 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik neem hem ook niks kwalijk.quote:Op maandag 23 maart 2015 13:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja maar dat mogen we hem niet aanrekenen.
Niks, dat zijn streken voor bakfietsouders.quote:Op maandag 23 maart 2015 13:51 schreef JDude het volgende:
[..]
Mailen, tweeten? Een handgeschreven brief, verdorie.
ah, je bent weer vrijgelaten uit het gesticht?quote:Op maandag 23 maart 2015 14:10 schreef Iwanius het volgende:
Ha! Lees ik nou dat Ekdom weggaat? Mooi,kunnen ze ook niet gelijk die hele #3FM zooi opdoeken?Zogenaamde alternatieve sound.
![]()
Mad?quote:Op maandag 23 maart 2015 14:14 schreef SilentChaos het volgende:
Godverdomme, terror-oehoe's, kutgeiten
Chris Martin
meeeeèeeeeeeeeeeehehehehehehehhehehehehehegic
Knop radioquote:Op maandag 23 maart 2015 14:14 schreef SilentChaos het volgende:
Godverdomme, terror-oehoe's, kutgeiten
Chris Martin
meeeeèeeeeeeeeeeehehehehehehehhehehehehehegic
Internetradio via bedrijfsserver, geen knop dus waarmee ik hem kan bedienen...quote:
Stekker uit server trekkenquote:Op maandag 23 maart 2015 14:20 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Internetradio via bedrijfsserver, geen knop dus waarmee ik hem kan bedienen...
Kan niemand meer werken, kunnen we meteen naar huis!quote:
Je zit nu stiekem te bedenken of je het wel of niet moet doen he?quote:Op maandag 23 maart 2015 14:26 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Kan niemand meer werken, kunnen we meteen naar huis!
Dat nooit iemand daar aan heeft gedacht
quote:Op maandag 23 maart 2015 14:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je zit nu stiekem te bedenken of je het wel of niet moet doen he?
Ik verklik je zo aan je baas. En als hij vraagt hoe ik het weet zeg ik wel anonieme bron.quote:
anonieniminimuis?quote:Op maandag 23 maart 2015 14:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik verklik je zo aan je baas. En als hij vraagt hoe ik het weet zeg ik wel anonieme bron.
twitter:roosmarijn twitterde op maandag 23-03-2015 om 14:11:51Ik zag een kind van Adele een zaal met gemak overtuigen op SXSW. Meet Meg Mac: https://t.co/wnzIecGhW0 reageer retweet
quote:
Hij is nog rechtquote:
Ik heb meer met de zoon van Prince.quote:Op maandag 23 maart 2015 15:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Ah de dochter van Adele groeit wel heel snel optwitter:roosmarijn twitterde op maandag 23-03-2015 om 14:11:51Ik zag een kind van Adele een zaal met gemak overtuigen op SXSW. Meet Meg Mac: https://t.co/wnzIecGhW0 reageer retweet
En waar kom jij zo laat vandaanquote:
Van mokkeltjequote:Op maandag 23 maart 2015 15:55 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
En waar kom jij zo laat vandaan
Goodbye![]()
Heerlijk plaatje
Is er al een kleine panda onderweg?quote:
Niet lachen, maar ik heb een stationwagen gekochtquote:Op maandag 23 maart 2015 16:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Is er al een kleine panda onderweg?
Zeker niet.quote:Op maandag 23 maart 2015 16:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Is er al een kleine panda onderweg?
Nice. Wat voor een?quote:Op maandag 23 maart 2015 16:28 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Niet lachen, maar ik heb een stationwagen gekocht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |