Dat zeg ik ook altijd na afloop tegen m'n vriendinquote:
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 15:11 schreef SilentChaos het volgende:
Dat zeg ik ook altijd na afloop tegen m'n vriendin
Domien vindt dit leuk.twitter:NPORadio2 twitterde op vrijdag 20-03-2015 om 15:13:11"Elk album van @johnmayer is goed!", aldus @NielsonMusic. Zijn favoriete nummer? Luister: http://t.co/POTFRLRpH8 http://t.co/k3AtKCV9jo reageer retweet
quote:Meester Frank Visser aan de telefoon?
Op Powned Radio voert Rob Stenders in zijn radioprogramma ludieke telefoongesprekken waarbij hij gebruik maakt van korte audiofragmenten uit de Rijdende Rechter. Hierdoor lijkt het alsof u Meester Frank Visser aan de telefoon heeft. Dit is echter niet het geval.
Sterker nog, Meester Frank Visser zal nooit en ten nimmer mensen opbellen om vragen te stellen over een zaak. Dus, krijgt u ooit Meester Frank Visser aan de telefoon om een zaak te bespreken? Hang snel op, u wordt in de maling genomen!
Redactie Eerste Hulp Bij Recht
Dat was in de jaren '40 al zo (Hank Williams Sr.).quote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Ok in een bepaalde periode in country was jodelen in.
Zal wel ongeveer zelfde periode zijn er komen zeer oude liedjes voorbij in de spotify lijst van Women in Country/quote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:36 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat was in de jaren '40 al zo (Hank Williams Sr.).
Weekend Muis:
[ afbeelding ]
Eindelijk een goede MH!quote:
quote:
Gr gr.quote:
Dikke plaat iddquote:
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 15:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.eerstehulpbijr(...)-visser-aan-telefoon
[..]
Mijn faxpedaal werkt in ieder geval prima!quote:Op vrijdag 20 maart 2015 17:54 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dikke plaat idd
Ik drukte bijna mijn gaspedaal iets de diep in ☺️
ha, hier weinig wind, 6 graden en GEEN regenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:04 schreef Qunix het volgende:
Meld! (vanuit een wind- en regenachtig Spanje, momenteel 9°)
Overdag regende het ook de hele dag en was het niet warmer dan 13°.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:06 schreef Againzender het volgende:
[..]
ha, hier weinig wind, 6 graden en GEEN regennog niet
maar je hebt geen eclips gemist daardoorquote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:09 schreef Qunix het volgende:
[..]
Overdag regende het ook de hele dag en was het niet warmer dan 13°.
Welke eclips?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:13 schreef Againzender het volgende:
[..]
maar je hebt geen eclips gemist daardoor
Ik heb niets gezien.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:13 schreef Againzender het volgende:
[..]
maar je hebt geen eclips gemist daardoor
Die van 8 minuten volgens de NOS.quote:
Niets gezien en het was sowieso al donker door al die bewolking en mist.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:18 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik heb niets gezien.
[..]
Die van 8 minuten volgens de NOS.
Ophoudenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:35 schreef Qunix het volgende:
Godverdomme, ik krijg trek nu ik broodje warme beenham zie op de cam.
Nogal ja. Met honingmosterdsaus er opquote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:35 schreef Qunix het volgende:
Godverdomme, ik krijg trek nu ik broodje warme beenham zie op de cam.
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ophoudenik heb de hele avond al honger, maar vergeten om iets lekkers op te halen in de super.
Kom hier heen. Ik heb wijn, bier en chocolade(koekjes).quote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Geen chips en geen wijn hier. Wat een kut vrijdagavond.
* ieniminimuis gaat serieus ns.nl checkenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:45 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Kom hier heen. Ik heb wijn, bier en chocolade(koekjes).
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Als ik de trein van 23.41 haal ben ik 0:55 op Rotterdam CS.
Bierquote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:45 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Kom hier heen. Ik heb wijn, bier en chocolade(koekjes).
En ook nog HJquote:
Maak me gekquote:
Als je mij nou even oppikt in de auto kunnen we daarna door naar CG. Wageningen ligt toch op de route.quote:
quote:
Eh, hoe dan?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als je mij nou even oppikt in de auto kunnen we daarna door naar CG. Wageningen ligt toch op de route.
HJquote:
Iggyquote:
quote:
Meer voor Muis en mijquote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:22 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Maar als ik moet rijden kan ik niet geniete van de HJ
Hooquote:
Ja. En wijn. En chocolade(koekjes).quote:
Wijn heb je ook niet nodig voor een goede vrijdagavond, gewoon een kratje bier burgermeester makenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:44 schreef ieniminimuis het volgende:
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:44 schreef ieniminimuis het volgende:
twitter:NS_online twitterde op zaterdag 21-03-2015 om 00:00:59Van en naar Ede Wageningen geen treinverkeer door een aanrijding met een persoon. http://t.co/axyyfHaEPO #Ed reageer retweet
Ik moest stiekem lachenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 00:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]twitter:NS_online twitterde op zaterdag 21-03-2015 om 00:00:59Van en naar Ede Wageningen geen treinverkeer door een aanrijding met een persoon. http://t.co/axyyfHaEPO #Ed reageer retweet
Alweerquote:Op zaterdag 21 maart 2015 00:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]twitter:NS_online twitterde op zaterdag 21-03-2015 om 00:00:59Van en naar Ede Wageningen geen treinverkeer door een aanrijding met een persoon. http://t.co/axyyfHaEPO #Ed reageer retweet
Tja niemand die er wil wonen natuurlijkquote:
Station ligt ook lekker in gemeente Edequote:Op zaterdag 21 maart 2015 00:11 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Tja niemand die er wil wonen natuurlijk
Dan ben je weer nuchter als je thuis bentquote:Op zaterdag 21 maart 2015 00:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Station ligt ook lekker in gemeente Ede![]()
Van Wageningen naar station Ede-Wageningen is zo'n 7 km...
Was ik de vorige keer ook...quote:Op zaterdag 21 maart 2015 00:15 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dan ben je weer nuchter als je thuis bent
Geen idee, wie?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 00:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Was ik de vorige keer ook...
Ander onderwerp: wie noemt zijn kind nou Wiek?
Paulien Cornellissen. Ik vind het weer zo'n typische Oud-Zuid bakfietsmoeder naam...quote:
Ah. Totaal gemist.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 00:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Paulien Cornellissen. Ik vind het weer zo'n typische Oud-Zuid bakfietsmoeder naam...
quote:
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 00:04 schreef Pino112 het volgende:
Maar was jij nou jarig? Dan weet ik waarmee ik je gefeliciteerd hebquote:
Donderdag was ik jarig iddquote:Op zaterdag 21 maart 2015 09:14 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Maar was jij nou jarig? Dan weet ik waarmee ik je gefeliciteerd heb
En hoe!!quote:
als de achternaam "van de(r) Molen" is vind ik het wel humor.....quote:Op zaterdag 21 maart 2015 00:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Was ik de vorige keer ook...
Ander onderwerp: wie noemt zijn kind nou Wiek?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |