Dat zeg ik ook altijd na afloop tegen m'n vriendinquote:
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 15:11 schreef SilentChaos het volgende:
Dat zeg ik ook altijd na afloop tegen m'n vriendin
Domien vindt dit leuk.twitter:NPORadio2 twitterde op vrijdag 20-03-2015 om 15:13:11"Elk album van @johnmayer is goed!", aldus @NielsonMusic. Zijn favoriete nummer? Luister: http://t.co/POTFRLRpH8 http://t.co/k3AtKCV9jo reageer retweet
quote:Meester Frank Visser aan de telefoon?
Op Powned Radio voert Rob Stenders in zijn radioprogramma ludieke telefoongesprekken waarbij hij gebruik maakt van korte audiofragmenten uit de Rijdende Rechter. Hierdoor lijkt het alsof u Meester Frank Visser aan de telefoon heeft. Dit is echter niet het geval.
Sterker nog, Meester Frank Visser zal nooit en ten nimmer mensen opbellen om vragen te stellen over een zaak. Dus, krijgt u ooit Meester Frank Visser aan de telefoon om een zaak te bespreken? Hang snel op, u wordt in de maling genomen!
Redactie Eerste Hulp Bij Recht
Dat was in de jaren '40 al zo (Hank Williams Sr.).quote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Ok in een bepaalde periode in country was jodelen in.
Zal wel ongeveer zelfde periode zijn er komen zeer oude liedjes voorbij in de spotify lijst van Women in Country/quote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:36 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat was in de jaren '40 al zo (Hank Williams Sr.).
Weekend Muis:
[ afbeelding ]
Eindelijk een goede MH!quote:
quote:
Gr gr.quote:
Dikke plaat iddquote:
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 15:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.eerstehulpbijr(...)-visser-aan-telefoon
[..]
Mijn faxpedaal werkt in ieder geval prima!quote:Op vrijdag 20 maart 2015 17:54 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dikke plaat idd
Ik drukte bijna mijn gaspedaal iets de diep in ☺️
ha, hier weinig wind, 6 graden en GEEN regenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:04 schreef Qunix het volgende:
Meld! (vanuit een wind- en regenachtig Spanje, momenteel 9°)
Overdag regende het ook de hele dag en was het niet warmer dan 13°.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:06 schreef Againzender het volgende:
[..]
ha, hier weinig wind, 6 graden en GEEN regennog niet
maar je hebt geen eclips gemist daardoorquote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:09 schreef Qunix het volgende:
[..]
Overdag regende het ook de hele dag en was het niet warmer dan 13°.
Welke eclips?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:13 schreef Againzender het volgende:
[..]
maar je hebt geen eclips gemist daardoor
Ik heb niets gezien.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:13 schreef Againzender het volgende:
[..]
maar je hebt geen eclips gemist daardoor
Die van 8 minuten volgens de NOS.quote:
Niets gezien en het was sowieso al donker door al die bewolking en mist.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:18 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik heb niets gezien.
[..]
Die van 8 minuten volgens de NOS.
Ophoudenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:35 schreef Qunix het volgende:
Godverdomme, ik krijg trek nu ik broodje warme beenham zie op de cam.
Nogal ja. Met honingmosterdsaus er opquote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:35 schreef Qunix het volgende:
Godverdomme, ik krijg trek nu ik broodje warme beenham zie op de cam.
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ophoudenik heb de hele avond al honger, maar vergeten om iets lekkers op te halen in de super.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |