Er blijft zo idd niks meer overquote:Op zondag 22 maart 2015 02:13 schreef hole1988 het volgende:
Tiësto gaat ook weg bij 3FM. Volgende week is al de laatste uitzending. Het loopt lekker leeg.
Dan missen we z'n geweldige Tiësto-dance-tip bij Giel.quote:Op zondag 22 maart 2015 02:13 schreef hole1988 het volgende:
Tiësto gaat ook weg bij 3FM. Volgende week is al de laatste uitzending. Het loopt lekker leeg.
Series downloaden? Netflix?quote:Op zondag 22 maart 2015 10:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Haat aan dat er zondagochtend niets leuks is op tv. Hoe kan ik een pyjamadag goed uitvoeren als er niets op tv is?
kies een willekeurige youtube-playlistquote:Op zondag 22 maart 2015 10:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Dat is dus niet hetzelfde. Dan moet ik geconcentreerd kijken en iets uitkiezen. Bij tv kijken kan ik gewoon langs zappen en het minst erge kiezen en met een half hoofd kijken.
Ga Unbreakable Kimmy Schmidt kijkenquote:Op zondag 22 maart 2015 10:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Dat is dus niet hetzelfde. Dan moet ik geconcentreerd kijken en iets uitkiezen. Bij tv kijken kan ik gewoon langs zappen en het minst erge kiezen en met een half hoofd kijken.
http://www.radiofreak.nl/(...)r-een-andere-zender/quote:Dj Tiësto (Tijs Verwest) stopt met zijn radioprogramma op 3FM. Dit maakte de dj vannacht bekend op 3FM. Volgende week maakt hij zijn laatste uitzending op de zender en stapt dan over naar een ander station.
De dj zei: "Het is een hele bijzondere aflevering, want dit is de op een na laatste Tiësto's Club Life op 3FM. Na vier hele mooie jaren samen te hebben gewerkt met BNN en 3FM is het tijd voor een nieuwe uitdaging. En die ga ik binnenkort beginnen bij een andere zender."
In 2011 stapte Tiësto over van Radio 538 naar 3FM. Over die overstap zei hij toen: "Ik draaide 'te diep' voor 538. Mijn muziekstijl is enorm veranderd de laatste jaren. Ik ben meer de pop/rockkant opgegaan en minder trancemuziek gaan maken. De muziek die je overdag op 3FM hoort, komt 's nachts langs in mijn remix."
eensch. half seizoen gezien en ik vind het mooi.quote:
stadsradio delft, aldus de geruchtenquote:Op zondag 22 maart 2015 11:17 schreef Paul het volgende:
[..]
http://www.radiofreak.nl/(...)r-een-andere-zender/
Die intro zit al 3 dagen in m'n hoofdquote:Op zondag 22 maart 2015 11:17 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
eensch. half seizoen gezien en ik vind het mooi.
Galavant is ook tof.quote:
trololololquote:Op zondag 22 maart 2015 11:44 schreef Paul het volgende:
As je ff eerlijk bent weet iedereen dat het nieuwe 3FM geweldig wordt met Barend, Wijnand en Hoogie en hoitjes
De Eucharistieviering was wel topvermaak hoor.quote:Op zondag 22 maart 2015 10:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Haat aan dat er zondagochtend niets leuks is op tv. Hoe kan ik een pyjamadag goed uitvoeren als er niets op tv is?
"Tijd voor een nieuwe uitdaging". Die paar uurtjes?quote:Op zondag 22 maart 2015 11:17 schreef Paul het volgende:
[..]
http://www.radiofreak.nl/(...)r-een-andere-zender/
quote:Op zondag 22 maart 2015 11:44 schreef Paul het volgende:
As je ff eerlijk bent weet iedereen dat het nieuwe 3FM geweldig wordt met Barend, Wijnand en Hoogie en hoitjes
die radioshow van Tiesto wordt toch ook uitgezonden door buitenlandse radiostations? Zal wel een kwestie van geld zijn denk ikquote:Op zondag 22 maart 2015 11:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
"Tijd voor een nieuwe uitdaging". Die paar uurtjes?
Dat is codetaal voor ze gaven mij niet genoeg geld.quote:Op zondag 22 maart 2015 11:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
"Tijd voor een nieuwe uitdaging". Die paar uurtjes?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |