Uhuh beetje schoonmaken, afwassen, youtuben.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:07 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Hai Muizekeuteltje
Lekker he weekend!
ik ken alleen het laatste deel...quote:
albert.nlquote:Op zaterdag 21 maart 2015 14:41 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik kan het niet langer uitstellen, ik moet echt naar de super, maar het regent
Ja maar die bezorgen niet binnen 30 min als ik nu bestel. En ik heb echt niets in huis.quote:
Rolf vindt dit leuktwitter:megatop50 twitterde op zaterdag 21-03-2015 om 15:05:04De zoetgevooisde stem van @BarendvanDeelen klinkt de komende drie uur weer in je oren. De #MegaTop50 hoor je NU op #3FM! reageer retweet
Zoetgevooisd, geweldig dat sarcasme.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 15:07 schreef Pino112 het volgende:
Rolf vindt dit leuktwitter:megatop50 twitterde op zaterdag 21-03-2015 om 15:05:04De zoetgevooisde stem van @BarendvanDeelen klinkt de komende drie uur weer in je oren. De #MegaTop50 hoor je NU op #3FM! reageer retweet
Ik denk het niet.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 15:10 schreef Cee het volgende:
[..]
Zoetgevooisd, geweldig dat sarcasme.
Tenminste, ik hoop dat het sarcasme is.
nieuwe dj pic van barendquote:Op zaterdag 21 maart 2015 15:07 schreef Pino112 het volgende:
Er blijft zo idd niks meer overquote:Op zondag 22 maart 2015 02:13 schreef hole1988 het volgende:
Tiësto gaat ook weg bij 3FM. Volgende week is al de laatste uitzending. Het loopt lekker leeg.
Dan missen we z'n geweldige Tiësto-dance-tip bij Giel.quote:Op zondag 22 maart 2015 02:13 schreef hole1988 het volgende:
Tiësto gaat ook weg bij 3FM. Volgende week is al de laatste uitzending. Het loopt lekker leeg.
Series downloaden? Netflix?quote:Op zondag 22 maart 2015 10:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Haat aan dat er zondagochtend niets leuks is op tv. Hoe kan ik een pyjamadag goed uitvoeren als er niets op tv is?
kies een willekeurige youtube-playlistquote:Op zondag 22 maart 2015 10:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Dat is dus niet hetzelfde. Dan moet ik geconcentreerd kijken en iets uitkiezen. Bij tv kijken kan ik gewoon langs zappen en het minst erge kiezen en met een half hoofd kijken.
Ga Unbreakable Kimmy Schmidt kijkenquote:Op zondag 22 maart 2015 10:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Dat is dus niet hetzelfde. Dan moet ik geconcentreerd kijken en iets uitkiezen. Bij tv kijken kan ik gewoon langs zappen en het minst erge kiezen en met een half hoofd kijken.
http://www.radiofreak.nl/(...)r-een-andere-zender/quote:Dj Tiësto (Tijs Verwest) stopt met zijn radioprogramma op 3FM. Dit maakte de dj vannacht bekend op 3FM. Volgende week maakt hij zijn laatste uitzending op de zender en stapt dan over naar een ander station.
De dj zei: "Het is een hele bijzondere aflevering, want dit is de op een na laatste Tiësto's Club Life op 3FM. Na vier hele mooie jaren samen te hebben gewerkt met BNN en 3FM is het tijd voor een nieuwe uitdaging. En die ga ik binnenkort beginnen bij een andere zender."
In 2011 stapte Tiësto over van Radio 538 naar 3FM. Over die overstap zei hij toen: "Ik draaide 'te diep' voor 538. Mijn muziekstijl is enorm veranderd de laatste jaren. Ik ben meer de pop/rockkant opgegaan en minder trancemuziek gaan maken. De muziek die je overdag op 3FM hoort, komt 's nachts langs in mijn remix."
eensch. half seizoen gezien en ik vind het mooi.quote:
stadsradio delft, aldus de geruchtenquote:Op zondag 22 maart 2015 11:17 schreef Paul het volgende:
[..]
http://www.radiofreak.nl/(...)r-een-andere-zender/
Die intro zit al 3 dagen in m'n hoofdquote:Op zondag 22 maart 2015 11:17 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
eensch. half seizoen gezien en ik vind het mooi.
Galavant is ook tof.quote:
trololololquote:Op zondag 22 maart 2015 11:44 schreef Paul het volgende:
As je ff eerlijk bent weet iedereen dat het nieuwe 3FM geweldig wordt met Barend, Wijnand en Hoogie en hoitjes
De Eucharistieviering was wel topvermaak hoor.quote:Op zondag 22 maart 2015 10:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Haat aan dat er zondagochtend niets leuks is op tv. Hoe kan ik een pyjamadag goed uitvoeren als er niets op tv is?
"Tijd voor een nieuwe uitdaging". Die paar uurtjes?quote:Op zondag 22 maart 2015 11:17 schreef Paul het volgende:
[..]
http://www.radiofreak.nl/(...)r-een-andere-zender/
quote:Op zondag 22 maart 2015 11:44 schreef Paul het volgende:
As je ff eerlijk bent weet iedereen dat het nieuwe 3FM geweldig wordt met Barend, Wijnand en Hoogie en hoitjes
die radioshow van Tiesto wordt toch ook uitgezonden door buitenlandse radiostations? Zal wel een kwestie van geld zijn denk ikquote:Op zondag 22 maart 2015 11:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
"Tijd voor een nieuwe uitdaging". Die paar uurtjes?
Dat is codetaal voor ze gaven mij niet genoeg geld.quote:Op zondag 22 maart 2015 11:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
"Tijd voor een nieuwe uitdaging". Die paar uurtjes?
Dit!quote:
Maar vooral dit.quote:
Gewoon een licentie die 3FM niet meer verlengt, lijkt mij.quote:Op zondag 22 maart 2015 11:53 schreef Evertjan het volgende:
[..]
die radioshow van Tiesto wordt toch ook uitgezonden door buitenlandse radiostations? Zal wel een kwestie van geld zijn denk ik
Nou Muis, luisteren naar ons dusquote:
Ik zal eens zien wat de middag brengt.quote:
Zonde?! Er is bijna niks mooiers!quote:Op zondag 22 maart 2015 12:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik zal eens zien wat de middag brengt.
Al vind ik het op een of andere manier zonde om mijn middag te besteden aan bingwatchen chocolade en thee...
Kijk eens naar buiten!quote:
unbreakablequote:Op zondag 22 maart 2015 11:21 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Die intro zit al 3 dagen in m'n hoofd
buiten is overrated. zal blij zijn als ik volgende maand zonwering heb. dan kan ik ook bij zonlicht gamen en tv kijkenquote:Op zondag 22 maart 2015 12:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Kijk eens naar buiten!
Niet dat ik daar waarschijnlijk heen ga vandaag, want pyjamadag.
Maar ik dacht meer aan om iets crea te gaan doen.
Ik had hem net uit m'n hoofdquote:
Dat stukje met die rijke kerel op z'n paard ookquote:
Ging bij een vriend langs, net z'n tuin een beetje opgeknapt, lekker biertje gedaan in de zon om 14:00quote:
Verdomme ja. Dat was gewoon Li'l Sebastian, ben ik van overtuigd.quote:Op zondag 22 maart 2015 15:58 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dat stukje met die rijke kerel op z'n paard ook
Wat ben je ook een waardeloze alcohollist.quote:Op zondag 22 maart 2015 15:59 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ging bij een vriend langs, net z'n tuin een beetje opgeknapt, lekker biertje gedaan in de zon om 14:00
Mijn dag is weer afgelopen voor vandaagniks doen, hoogstens koken
Drank
Ik functioneer gewoon niet meer als ik een paar drankjes op hebquote:Op zondag 22 maart 2015 16:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wat ben je ook een waardeloze alcohollist.![]()
Je moet in training bij de Portugezen.
quote:Op zondag 22 maart 2015 16:03 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik functioneer gewoon niet meer als ik een paar drankjes op heb
Dan wordt het lanterfanten, muziek luisteren, beetje gitaarspelen en voor de tv hangen
Dat is Parcs & Rec toch? Die moet ik nog steeds zienquote:Op zondag 22 maart 2015 16:00 schreef Cee het volgende:
[..]
Verdomme ja. Dat was gewoon Li'l Sebastian, ben ik van overtuigd.From Connec-ti-caht.
Ja!quote:Op zondag 22 maart 2015 16:04 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dat is Parcs & Rec toch? Die moet ik nog steeds zien![]()
Nog 1 seizoen van The IT Crowd en dan ga ik er aan beginnen.
Ik heb gister seizoen 2 en 3 gezien. Morgen is S4 aan de beurt.quote:Op zondag 22 maart 2015 16:05 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja!
STOP DE PERS.
Ga nu beginnen met Parks & Rec. Of jas The IT Crowd er in sneltreinvaart doorheen.
Nashville is ook een topper op Netflix je moet er even inkomen maar na 2 afleveringen zat ik er helemaal inquote:
ik heb net empire seizoen 1 gedownload lekker rappen jwtquote:Op zondag 22 maart 2015 16:23 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Nashville is ook een topper op Netflix je moet er even inkomen maar na 2 afleveringen zat ik er helemaal in
jepzzquote:Op zondag 22 maart 2015 17:16 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Wil je nou zeggen dat Herman eindelijk een keer een goed nummer Draait in z'n show?!?
In augustus en september geen Ekdom op de radioquote:Op zondag 22 maart 2015 17:18 schreef MarijeH het volgende:
Hieronder het interview met Gerard over zijn overstap naar radio2.
http://www.radio1.nl/item(...)0Gerard%20Ekdom.html
Scheelt, de week begint op zondag.quote:Op zondag 22 maart 2015 19:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Zo dat wordt straks de eerste fatsoenlijke maaltijd van deze week.
Daarom. Week goed beginnen.quote:
Tofquote:Op zondag 22 maart 2015 19:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Daarom. Week goed beginnen.
Hoe was Vlieland?
Wie de fuck is herman?quote:Op zondag 22 maart 2015 17:16 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Wil je nou zeggen dat Herman eindelijk een keer een goed nummer Draait in z'n show?!?
herman de perman! hofman is zijn achternaam geloof ik en hij zit zondag 15-18u volgens mijquote:
goed bezig herman!quote:Op zondag 22 maart 2015 23:20 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
herman de perman! hofman is zijn achternaam geloof ik en hij zit zondag 15-18u volgens mij
Ik zal woensdag ook ff zwaaien. Ik ga naar Maastricht dus kom uiteraard langs Roel-land!quote:
Jeuj! En Maastricht is voormalig Roel-land, dus dan is het dubbel feest!quote:Op maandag 23 maart 2015 08:21 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik zal woensdag ook ff zwaaien. Ik ga naar Maastricht dus kom uiteraard langs Roel-land!
Ik luister RinkeldeKinkelquote:Op maandag 23 maart 2015 08:25 schreef JDude het volgende:
Liedjesschrijversdag bij Giel. Heeft Rijkswaterstaat al extra vangrail ingeslagen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |