Nashville is ook een topper op Netflix je moet er even inkomen maar na 2 afleveringen zat ik er helemaal inquote:
ik heb net empire seizoen 1 gedownload lekker rappen jwtquote:Op zondag 22 maart 2015 16:23 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Nashville is ook een topper op Netflix je moet er even inkomen maar na 2 afleveringen zat ik er helemaal in
jepzzquote:Op zondag 22 maart 2015 17:16 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Wil je nou zeggen dat Herman eindelijk een keer een goed nummer Draait in z'n show?!?
In augustus en september geen Ekdom op de radioquote:Op zondag 22 maart 2015 17:18 schreef MarijeH het volgende:
Hieronder het interview met Gerard over zijn overstap naar radio2.
http://www.radio1.nl/item(...)0Gerard%20Ekdom.html
Scheelt, de week begint op zondag.quote:Op zondag 22 maart 2015 19:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Zo dat wordt straks de eerste fatsoenlijke maaltijd van deze week.
Daarom. Week goed beginnen.quote:
Tofquote:Op zondag 22 maart 2015 19:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Daarom. Week goed beginnen.
Hoe was Vlieland?
Wie de fuck is herman?quote:Op zondag 22 maart 2015 17:16 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Wil je nou zeggen dat Herman eindelijk een keer een goed nummer Draait in z'n show?!?
herman de perman! hofman is zijn achternaam geloof ik en hij zit zondag 15-18u volgens mijquote:
goed bezig herman!quote:Op zondag 22 maart 2015 23:20 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
herman de perman! hofman is zijn achternaam geloof ik en hij zit zondag 15-18u volgens mij
Ik zal woensdag ook ff zwaaien. Ik ga naar Maastricht dus kom uiteraard langs Roel-land!quote:
Jeuj! En Maastricht is voormalig Roel-land, dus dan is het dubbel feest!quote:Op maandag 23 maart 2015 08:21 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik zal woensdag ook ff zwaaien. Ik ga naar Maastricht dus kom uiteraard langs Roel-land!
Ik luister RinkeldeKinkelquote:Op maandag 23 maart 2015 08:25 schreef JDude het volgende:
Liedjesschrijversdag bij Giel. Heeft Rijkswaterstaat al extra vangrail ingeslagen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |