Nou niet tegen Extince, he! Hiphop is een vak en Extince is de vakman.quote:
Heb ik ook twee keer gedaan op Lowlands. Best goed te doen, en anders was ik er waarschijnlijk nooit heen gegaan. >150 euro voor een ticket en minimaal nog een keer dat bedrag aan drank en eten is me wat te gortig. Om nog maar te zwijgen van de camping waar je met een beetje geluk twee uur slaap paktquote:Op maandag 23 maart 2015 11:21 schreef ieniminimuis het volgende:
Ze zoeken nog vrijwilligers die mee willen helpen op het festival.
Vrijwilliger zijn op een betaald festival
Als 2 shifts hebt gewerkt mag je wel gratis naar het festival.
Ja de camping was wel een flopshow zeg. Hele nacht de Bravobas gehoord.quote:Op maandag 23 maart 2015 12:20 schreef JDude het volgende:
[..]
Heb ik ook twee keer gedaan op Lowlands. Best goed te doen, en anders was ik er waarschijnlijk nooit heen gegaan. >150 euro voor een ticket en minimaal nog een keer dat bedrag aan drank en eten is me wat te gortig. Om nog maar te zwijgen van de camping waar je met een beetje geluk twee uur slaap pakt.
De vrijwilligers/medewerkerscamping ligt ergens aan de andere kant van SixFlags, daar is het (relatief) rustig.quote:Op maandag 23 maart 2015 12:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja de camping was wel een flopshow zeg. Hele nacht de Bravobas gehoord.
Ik blijf het een raar concept vinden.quote:Op maandag 23 maart 2015 12:20 schreef JDude het volgende:
[..]
Heb ik ook twee keer gedaan op Lowlands. Best goed te doen, en anders was ik er waarschijnlijk nooit heen gegaan. >150 euro voor een ticket en minimaal nog een keer dat bedrag aan drank en eten is me wat te gortig. Om nog maar te zwijgen van de camping waar je met een beetje geluk twee uur slaap pakt.
Nou ja, niet helemaal vergelijkbaar ook misschien. Ik werkte bij een commercieel eettentje, maar de opbrengst van het personeel ging naar een vereniging van een vriend van me (die wat extra hulptroepen mocht invliegen als ze er zelf te weinig hadden). Er werd dus wel iets of iemand betaald, alleen was ik dat nietquote:Op maandag 23 maart 2015 12:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik blijf het een raar concept vinden.
Ik ga toch ook niet 1 uur in de super werken zodat ik na afloop een brood en een pak melk krijg?
Festival is een commercieel iets, dan moet je ook commercieel uitbetaald krijgen.
Vrijwilligerswerk is voor liefdadigheid.
Mja maar eettentjes staan vaak los van het festival (op BKS iig wel) en moeten zelf daar hun vergunning betalen om er te mogen staan.quote:Op maandag 23 maart 2015 12:25 schreef JDude het volgende:
[..]
Nou ja, niet helemaal vergelijkbaar ook misschien. Ik werkte bij een commercieel eettentje, maar de opbrengst van het personeel ging naar een vereniging van een vriend van me (die wat extra hulptroepen mocht invliegen als ze er zelf te weinig hadden). Er werd dus wel iets of iemand betaald, alleen was ik dat niet.
SPOILER: Groot datalimiet slurpend gifjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
lekker faxen heel de dag echt genot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |