ah, je bent weer vrijgelaten uit het gesticht?quote:Op maandag 23 maart 2015 14:10 schreef Iwanius het volgende:
Ha! Lees ik nou dat Ekdom weggaat? Mooi,kunnen ze ook niet gelijk die hele #3FM zooi opdoeken?Zogenaamde alternatieve sound.
![]()
Mad?quote:Op maandag 23 maart 2015 14:14 schreef SilentChaos het volgende:
Godverdomme, terror-oehoe's, kutgeiten
Chris Martin
meeeeèeeeeeeeeeeehehehehehehehhehehehehehegic
Knop radioquote:Op maandag 23 maart 2015 14:14 schreef SilentChaos het volgende:
Godverdomme, terror-oehoe's, kutgeiten
Chris Martin
meeeeèeeeeeeeeeeehehehehehehehhehehehehehegic
Internetradio via bedrijfsserver, geen knop dus waarmee ik hem kan bedienen...quote:
Stekker uit server trekkenquote:Op maandag 23 maart 2015 14:20 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Internetradio via bedrijfsserver, geen knop dus waarmee ik hem kan bedienen...
Kan niemand meer werken, kunnen we meteen naar huis!quote:
Je zit nu stiekem te bedenken of je het wel of niet moet doen he?quote:Op maandag 23 maart 2015 14:26 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Kan niemand meer werken, kunnen we meteen naar huis!
Dat nooit iemand daar aan heeft gedacht
quote:Op maandag 23 maart 2015 14:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je zit nu stiekem te bedenken of je het wel of niet moet doen he?
Ik verklik je zo aan je baas. En als hij vraagt hoe ik het weet zeg ik wel anonieme bron.quote:
anonieniminimuis?quote:Op maandag 23 maart 2015 14:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik verklik je zo aan je baas. En als hij vraagt hoe ik het weet zeg ik wel anonieme bron.
twitter:roosmarijn twitterde op maandag 23-03-2015 om 14:11:51Ik zag een kind van Adele een zaal met gemak overtuigen op SXSW. Meet Meg Mac: https://t.co/wnzIecGhW0 reageer retweet
quote:
Hij is nog rechtquote:
Ik heb meer met de zoon van Prince.quote:Op maandag 23 maart 2015 15:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Ah de dochter van Adele groeit wel heel snel optwitter:roosmarijn twitterde op maandag 23-03-2015 om 14:11:51Ik zag een kind van Adele een zaal met gemak overtuigen op SXSW. Meet Meg Mac: https://t.co/wnzIecGhW0 reageer retweet
En waar kom jij zo laat vandaanquote:
Van mokkeltjequote:Op maandag 23 maart 2015 15:55 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
En waar kom jij zo laat vandaan
Goodbye![]()
Heerlijk plaatje
Is er al een kleine panda onderweg?quote:
Niet lachen, maar ik heb een stationwagen gekochtquote:Op maandag 23 maart 2015 16:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Is er al een kleine panda onderweg?
Zeker niet.quote:Op maandag 23 maart 2015 16:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Is er al een kleine panda onderweg?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |