GoedemiHoiquote:
Dat lijkt weer nergens op Muisquote:Op maandag 23 maart 2015 13:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
GoedemiHoi
edit: een grote quote fail
Klopt. Ik denk dat ik maar in het hoekje van de douche ga liggen huilen.quote:
http://forum.viva.nl/foru(...)st_messages/262053/0quote:Niet tevreden over poetsvrouw
‘Amai, dit gaat gij niet geloven!
Wij hebben sinds kort een nieuwe poetsvrouw. Dit voor 2 dagen in de week, 7 uren per dag. Nooit komt ze met haar taken rond. Ze beweert zelfs haar pauze niet te kunnen nemen in z’n geheel. Vraag me echt af wat ze allemaal doet dan als ik er niet ben. Zo idioot is onze wensenlijst helemaal niet, onze verse huisslaaf hoeft alleen maar het gehele huis van boven tot onder te ontsmetten want ik ben nogal smetvrezerig aangelegd, dus 2x per week schoon beddengoed, toiletten en gedweilde vloeren is toch wel het minste. Nou ja, en ze moet AL ONZE ROMMEL achter onze reet opruimen, want wij werken heel hard, dus dan gaan we niet zelf onze ontbijtbordjes in de vaatwasser zetten, kom nou. Nee, de kinderen hoeven dat ook niet, want dat is zielig. Daar hebben we toch juist die slaaf voor genomen? Maar ja, die klaagt nu dat het niet haalbaar is het gehele huis van onze lukraak neergesmeten onderbroeken en andere troep te ontdoen en ook nog 645 andere taakjes uit te voeren. En dit is dus al de zevende hulp in een jaar tijd die er geen zin meer in heeft. Help me, hoe kom ik in godsnaam aan minder lui personeel?’
Ik vind het niet zo gek hoor...quote:Op maandag 23 maart 2015 13:35 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
http://forum.viva.nl/foru(...)st_messages/262053/0
quote:Op maandag 23 maart 2015 13:35 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
http://forum.viva.nl/foru(...)st_messages/262053/0
Ingezet door iemand anders die gewoon deze plaat wou horenquote:Op maandag 23 maart 2015 13:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nouja, het is een kind.
Anders hadden we allemaal Dr. Request geroepen.
Ik was het.quote:Op maandag 23 maart 2015 13:49 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ingezet door iemand anders die gewoon deze plaat wou horen
Hij had ook gewoon even iemand kunnen vragen om AZ te mailen/tweeten. Ik denk dat ie bakfietsouders heeft.quote:Op maandag 23 maart 2015 13:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nouja, het is een kind.
Anders hadden we allemaal Dr. Request geroepen.
Mailen, tweeten? Een handgeschreven brief, verdorie.quote:Op maandag 23 maart 2015 13:50 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Hij had ook gewoon even iemand kunnen vragen om AZ te mailen/tweeten. Ik denk dat ie bakfietsouders heeft.
Ja maar dat mogen we hem niet aanrekenen.quote:Op maandag 23 maart 2015 13:50 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Hij had ook gewoon even iemand kunnen vragen om AZ te mailen/tweeten. Ik denk dat ie bakfietsouders heeft.
quote:Op maandag 23 maart 2015 13:50 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik neem hem ook niks kwalijk.quote:Op maandag 23 maart 2015 13:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja maar dat mogen we hem niet aanrekenen.
Niks, dat zijn streken voor bakfietsouders.quote:Op maandag 23 maart 2015 13:51 schreef JDude het volgende:
[..]
Mailen, tweeten? Een handgeschreven brief, verdorie.
ah, je bent weer vrijgelaten uit het gesticht?quote:Op maandag 23 maart 2015 14:10 schreef Iwanius het volgende:
Ha! Lees ik nou dat Ekdom weggaat? Mooi,kunnen ze ook niet gelijk die hele #3FM zooi opdoeken?Zogenaamde alternatieve sound.
![]()
Mad?quote:Op maandag 23 maart 2015 14:14 schreef SilentChaos het volgende:
Godverdomme, terror-oehoe's, kutgeiten
Chris Martin
meeeeèeeeeeeeeeeehehehehehehehhehehehehehegic
Knop radioquote:Op maandag 23 maart 2015 14:14 schreef SilentChaos het volgende:
Godverdomme, terror-oehoe's, kutgeiten
Chris Martin
meeeeèeeeeeeeeeeehehehehehehehhehehehehehegic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |