twitter:NUnl twitterde op donderdag 19-03-2015 om 12:06:44PvdA verliest in alle 393 gemeenten: http://t.co/1W828sWC5Q reageer retweet
quote:Op donderdag 19 maart 2015 12:09 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:NUnl twitterde op donderdag 19-03-2015 om 12:06:44PvdA verliest in alle 393 gemeenten: http://t.co/1W828sWC5Q reageer retweet
Het werd een keer tijd dat ze genadeloos onderuit gingen, de Plasterken, Spekmannen en Samsons van deze wereld zijn al te vaak voor de poorten van de hel weggesleept qua uitslagen en leren maar niet van hun foutenquote:Op donderdag 19 maart 2015 12:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Die is veel te geil op zichzelf om nu de handdoek te gooienquote:Op donderdag 19 maart 2015 12:16 schreef Infection het volgende:
Nu wachten op het nieuws dat Samsom opstapt.
Hij zal intern wel vriendelijk doch dringend verzocht worden op te stappenquote:Op donderdag 19 maart 2015 12:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die is veel te geil op zichzelf om nu de handdoek te gooien
En terecht.quote:Op donderdag 19 maart 2015 12:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Als dit hem nog niet wakker maakt, dan is er toch iets goed mis met hem.quote:Op donderdag 19 maart 2015 12:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die is veel te geil op zichzelf om nu de handdoek te gooien
Ach dat doen ze allemaal, terwijl het gros van de linkse stemmers naar het midden is overgestapt doet Roemer alsof ze een overwinning hebben geboekt. Een historische nederlaag voor de PvdA en de SP krijgt er één zeteltje bij. Dan heb je als partij toch gefaald.quote:Op donderdag 19 maart 2015 12:31 schreef TheVulture het volgende:
Die speech van Rutte blijft een geniaal stukje "hoe verdraai ik de nederlaag toch in mijn eigen voordeel"
De EP-verkiezingen gingen over Europese kwesties. Ik maakte de vergelijking omdat het de meest recente verkiezingen zijn die voor de verkiezingen van gisteren zijn gehouden. Een "steekproef" onder miljoenen mensen die hun stem uitbrachten.quote:Op donderdag 19 maart 2015 08:02 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Je vergeet voor het gemak even dat deze verkiezing toch nog deels over lokale kwesties ging?Landelijke verkiezingen vergelijken met provinciale verkiezingen lijkt me niet heel erg zinvol.
Dit...quote:Op donderdag 19 maart 2015 10:41 schreef Revanches het volgende:
VVD de grootste dus. Verbazingwekkend dat mensen toch blijven kiezen voor corruptie en voorliegen van het publiek. Baart mij zorgen.
PvdA heeft verantwoordelijkheid genomen twee jaar geleden, maar de achterban ook verloochend. Verlies meer dan terecht (ik ben geen PvdA'er btw)quote:Op donderdag 19 maart 2015 15:57 schreef Forbry het volgende:
[..]
Dit...
Voor het eerst in mijn leven op de PvdD gestemd (en ja, dat vind ik zelf ergens ook wel een beetje), maar nu ik die uitslag zo zie had ik mijn stem toch wel aan de PvdA willen geven. Al was het alleen maar omdat ik hun grote verlies niet vind kunnen, afgezet tegen de hoeveelheid stemmen die de VVD toch wél weer heeft gekregen. VVD
(en nee, Forbry en meneer Forbry zijn absoluut niet "onrendabel"
).
Dat vind ik ook wel (ik heb niet voor niets ook niet op de PvdA gestemd), maar dat vind ik allemaal niks in vergelijking met waar de VVD nu (blijkbaar) mee wegkomt...quote:Op donderdag 19 maart 2015 16:00 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
PvdA heeft verantwoordelijkheid genomen twee jaar geleden, maar de achterban ook verloochend. Verlies meer dan terecht (ik ben geen PvdA'er btw)
Ik voel me absoluut niet verloochend door de PvdA en heb dan ook weer op ze gestemd.quote:Op donderdag 19 maart 2015 16:00 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
PvdA heeft verantwoordelijkheid genomen twee jaar geleden, maar de achterban ook verloochend. Verlies meer dan terecht (ik ben geen PvdA'er btw)
Disclaimer: remlof is dan ook meer een D66'er.quote:Op donderdag 19 maart 2015 16:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik voel me absoluut niet verloochend door de PvdA en heb dan ook weer op ze gestemd.
Ik begrijp dat wel. PvdA is een aanfluiting door VVD-beleid uit te voeren, GL neem ik niet meer serieus sinds het Kunduz-akkoord en vertrek van Halsema (plus SapvsDibi debaclequote:Op donderdag 19 maart 2015 03:54 schreef Szura het volgende:
Ik blijf het bizar vinden dat het verlies van de PvdA dus totaal niet terechtkomt bij GL/SP
PvdA is echt een volkspartij hè. Daar loopt van alles rond. Van student tot schoonmaker van professor tot prostituee.quote:Op donderdag 19 maart 2015 16:26 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Disclaimer: remlof is dan ook meer een D66'er.
Ik ben een linksliberaal ja. Maar ik voel me nog steeds meer thuis bij de PvdA dan bij D66.quote:Op donderdag 19 maart 2015 16:26 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Disclaimer: remlof is dan ook meer een D66'er.
Landelijk zou ik PvdD geen one-issue partij noemen eigenlijk. Een breed scala aan onderwerpen wordt in hun verkiezingsprogramma besproken dat zich echt niet enkel beperkt tot dierenwelzijn.quote:Op donderdag 19 maart 2015 16:43 schreef Forbry het volgende:
Overigens, kwam mijn stem op de PvdD vooral ook voort uit het toch wel regionale van deze verkiezing. Er moet wel héél veel gebeuren wil ik daar ooit ook landelijk op stemmen. Ik ben natuurlijk ook landelijk "voor de dieren", maar het is en blijft toch een "one-issue"-partij en daar heb je uiteindelijk niet zo veel aan. Bij lándelijke verkiezingen was het (toch) PvdA geworden.
quote:Op donderdag 19 maart 2015 16:47 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Landelijk zou ik PvdD geen one-issue partij noemen eigenlijk. Een breed scala aan onderwerpen wordt in hun verkiezingsprogramma besproken dat zich echt niet enkel beperkt tot dierenwelzijn.
Zij gaan juist díep.quote:Marianne Thieme, PvdD:
"Van één naar twee zetels betekent een verdubbeling voor ons in de Eerste Kamer. Steeds meer mensen gaan ons planeetbrede programma waarderen. Door deze uitslag wordt de Eerste Kamer door elkaar geschud. De kleine partijen krijgen daardoor steeds meer invloed."
Waarom praat Thieme zo weinig over de groei van de bevolking als wortel van het kwaad? En dan heb ik het niet over Nederland, maar over Afrika, Azië, Zuid-Amerika.quote:Op donderdag 19 maart 2015 16:52 schreef Joosie200 het volgende:
Ik heb provinciaal PvdD gestemd, om het machtsblok van het CDA/de boeren wat tegengas te geven. Waterschap AWP, want zelfs 'Natuurlijk water' is een initiatief van GL/D66 en ik vind het waterschap wel een nuttig iets, maar dan wel graag als onderdeel van Rijkswaterstaat, dus iets waarvoor je niet moet kunnen kiezen. Landelijk voor de TK zou ik weer PvdD stemmen. GL is niet meer wat het geweest is, als ze hun pacifistische roots al verkwanselen met Kunduz, wat dan nog meer?PvdA waait met elke VVD-wind en beleid mee, SP nemen ze landelijk nog altijd niet serieus terwijl het provinciaal toch best goed gaat jammergenoeg.
En oh hernoem PvdD eens naar partij v/d duurzaamheid Thieme, als je dat duurzaamheidsdenken zowel landelijk als provinciaal doortrekt op ecologisch, economisch en tig andere vlakken waarom dan nog met Dieren alleen afficheren terwijl je het primair te doen is om duurzaamheid, iets wat ze delen met GL. En ondanks de benaming die niet meer klopt weerhoud mij dat er niet van om PvdD te kiezen. En nee, ik ben geen veganist of vegatiër laat staan milieu-activist en/of zevenstedagadventist of hoe schrijf je hetBen zoals dat hip heet flexitariër
en agnost (ergo: sta haaks op wat Thieme zelf in privé aanhangt) maar sta wel achter het idee van Thieme dat oneindige economische groei de aarde niet verder gaat helpen.
Geen idee, ga haar eens bestoken met een vragenvuurtje ala koekje van eigen deeg?quote:Op donderdag 19 maart 2015 16:55 schreef Morendo het volgende:
[..]
Waarom praat Thieme zo weinig over de groei van de bevolking als wortel van het kwaad? En dan heb ik het niet over Nederland, maar over Afrika, Azië, Zuid-Amerika.
Maar als je haar dan vraagt of je ziektes als Ebola en Aids of hongersnoden wel moet bestrijden, dan zal ze geschokt kijken en zeggen: 'ja natuurlijk, vuige fascist'.quote:Op donderdag 19 maart 2015 16:59 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Geen idee, ga haar eens bestoken met een vragenvuurtje ala koekje van eigen deeg?Zal wel komen omdat zoals bij elke partij men in het verkiezingsprogramma graag selectief winkelt. Benoemen de dingen waar ze zich op willen richten en alles wat buiten die scope valt is niet ter zake dienend terwijl de aanwezigheid ervan ze niet minder maken ofzo
Want idd: toenemende groeiende wereldbevolking is toch een grotere aanslag op de aanwezige grondstoffen dan de systematische manier van de bio-industrie.
"“Omdat ik dit in de persoonlijke sfeer wil houden, al kan ik wel zeggen dat Jezus de belangrijkste Persoon in mijn leven is. Daarnaast is de Bijbel mijn uitgangspunt in het leven, en dat spreekt voor zich. Toch?! Ik heb me vorig jaar laten dopen, maar zoiets doe je niet zomaar. Ik koos openlijk voor een nieuw leven door – naar het voorbeeld van Jezus – helemaal onder water te gaan. Ik heb een nieuwe start gemaakt en wil God zoveel mogelijk in mijn leven toelaten.”quote:Op donderdag 19 maart 2015 16:52 schreef Joosie200 het volgende:
(ergo: sta haaks op wat Thieme zelf in privé aanhangt)
Hun enige Eerste Kamerlid anders ook.quote:Op donderdag 19 maart 2015 17:01 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
"“Omdat ik dit in de persoonlijke sfeer wil houden, al kan ik wel zeggen dat Jezus de belangrijkste Persoon in mijn leven is. Daarnaast is de Bijbel mijn uitgangspunt in het leven, en dat spreekt voor zich. Toch?! Ik heb me vorig jaar laten dopen, maar zoiets doe je niet zomaar. Ik koos openlijk voor een nieuw leven door – naar het voorbeeld van Jezus – helemaal onder water te gaan. Ik heb een nieuwe start gemaakt en wil God zoveel mogelijk in mijn leven toelaten.”
Wauw, ik wist niet dat ze ook bij die sekte zat.
Antoinette van Radar schijnbaar ook als ik wiki moet geloven. Maar zoals gezegd: zolang ze niet ala Staaijgod/Slobbaas (want goede debater) PvdD dusdanig inricht waarbij ze het idee van die zevenstedagadventisten als leidraad neemt voor het politieke program kan ik prima op PvdD stemmen vanwege hun standpunten. Zodra dat toch die kant op neigt ben ik ook weg.quote:Op donderdag 19 maart 2015 17:01 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Wauw, ik wist niet dat ze ook bij die sekte zat.
quote:Genezing van een bezetene
[26] Zij voeren naar het land van de Gerasenen, dat tegenover Galilea ligt. [27] Toen Hij van boord ging, kwam Hem uit de richting van de stad iemand tegemoet die in de macht was van demonen. Al geruime tijd droeg hij geen kleren en woonde hij niet meer in een huis, maar in rotsgraven. [28] Toen hij Jezus zag, viel hij schreeuwend voor Hem neer en riep luidkeels: ‘Wat wilt U van mij, Jezus, Zoon van de allerhoogste God? Doe me alsjeblieft geen pijn.’ [29] Hij had de onreine geest bevolen uit de man weg te gaan. Herhaaldelijk had die bezit van hem genomen; men bond hem dan vast met kettingen en voetboeien, maar steeds weer verbrak hij zijn ketenen en werd hij door de demon naar eenzame streken gejaagd. [30] Jezus vroeg hem: ‘Wat is uw naam?’ Hij zei: ‘Legio’; er waren immers vele demonen bij hem ingetrokken. [31] Zij smeekten Jezus hen niet de afgrond in te sturen. [32] Nu weidde daar in de bergen een grote troep varkens; ze vroegen Hem toestemming om in die varkens te gaan, en Hij stond hun dat toe. [33] De demonen kwamen uit de man en gingen de varkens in; de troep stoof de helling af, het meer in, en verdronk. [34] Toen de varkenshoeders zagen wat er gebeurde, gingen ze ervandoor en vertelden het in de stad en op het land. [35] De mensen gingen kijken wat er gebeurd was. Ze kwamen bij Jezus en vonden daar de man uit wie de demonen waren weggegaan, gekleed en bij zijn volle verstand, gezeten aan Jezus’ voeten. Ze werden met ontzag vervuld. [36] Ooggetuigen vertelden hun hoe de bezetene gered was. [37] De hele bevolking van de streek van de Gerasenen vroeg Jezus toen bij hen weg te gaan, want ze waren hevig geschrokken. Daarop stapte Jezus in de boot om terug te varen. [38] De man uit wie de demonen waren weggegaan, vroeg Hem of hij bij Hem mocht blijven, maar Jezus stuurde hem weg. [39] ‘Ga naar huis terug,’ zei Hij, ‘en vertel wat God voor u heeft gedaan.’ De man ging in heel de stad verkondigen wat Jezus voor hem had gedaan.
Ik vind die Van der Staaij maar een enge man, maar ja, ik ben dan ook religofoob. Moest gisteren bijna kotsen toen Slob de Heer bedankte voor de verkiezingsoverwinning, wat een gehersenspoelde zielen lopen er toch rond op de wereld. Neemt niet weg dat ze als personen verder prima standpunten kunnen innemen, maar ik zal nooit op een partij stemmen die niet seculier is.quote:Op donderdag 19 maart 2015 17:08 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Antoinette van Radar schijnbaar ook als ik wiki moet geloven. Maar zoals gezegd: zolang ze niet ala Staaijgod/Slobbaas (want goede debater) PvdD dusdanig inricht waarbij ze het idee van die zevenstedagadventisten als leidraad neemt voor het politieke program kan ik prima op PvdD stemmen vanwege hun standpunten. Zodra dat toch die kant op neigt ben ik ook weg.
Want dat weerhoudt mij ervan om voor SGP/CU te stemmen, ben agnost en heb niks met op met partijen die hun program dusdanig inrichten/baseren op iets wat haaks staat op mijn eigen overtuiging. Dat neemt niet weg dat ik Staaij (maar ook Van der Vlies toen ie nog actief was) best hoog heb zitten als debater + hij snapt een beetje als een van de weinige hoe het staatsrechtelijk in elkaar steekt. Doet ie toch goed als opvolger van
Eerlijk is eerlijk: wanneer de uitslag tegenvalt dan vloekt Slob er ook danig op los. Fair and balanced, noemen we dat.quote:Op donderdag 19 maart 2015 17:11 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Ik vind die Van der Staaij maar een enge man, maar ja, ik ben dan ook religofoob. Moest gisteren bijna kotsen toen Slob de Heer bedankte voor de verkiezingsoverwinning, wat een gehersenspoelde zielen lopen er toch rond op de wereld. Neemt niet weg dat ze als personen verder prima standpunten kunnen innemen, maar ik zal nooit op een partij stemmen die niet seculier is.
Wat zegt hij dan? Drommels en potverdikkie?quote:Op donderdag 19 maart 2015 17:11 schreef Morendo het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk: wanneer de uitslag tegenvalt dan vloekt Slob er ook danig op los. Fair and balanced, noemen we dat.
Nee, maar het is wel tenenkrommend. Alsof god zich zou bemoeien met de Provinciale Staten- en Waterschapsverkiezingen in Nederland. Dan vind je jezelf iets te belangrijk.quote:Op donderdag 19 maart 2015 17:14 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Wat zegt hij dan? Drommels en potverdikkie?
Terwijl hij een telefoon doormidden breekt denk ik.quote:Op donderdag 19 maart 2015 17:14 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Wat zegt hij dan? Drommels en potverdikkie?
Ik mag hopen dat de heer het drukker had met de situatie in Syrië of, ik zeg maar wat, Vanuatu.quote:Op donderdag 19 maart 2015 17:17 schreef Morendo het volgende:
[..]
Nee, maar het is wel tenenkrommend. Alsof god zich zou bemoeien met de Provinciale Staten- en Waterschapsverkiezingen in Nederland. Dan vind je jezelf iets te belangrijk.
quote:Op donderdag 19 maart 2015 17:17 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Terwijl hij een telefoon doormidden breekt denk ik.
quote:Op donderdag 19 maart 2015 17:17 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Terwijl hij een telefoon doormidden breekt denk ik.
Helaas hoort dat bij de overgangsfase van links ---> rechtsquote:Op donderdag 19 maart 2015 08:10 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Er is enkel een stap richting versplintering gemaakt.
Nee, het hoort bij het huidige politieke proces. Heeft niks met een verzonnen fundamentele verschuiving van rechts naar links of andersom te maken.quote:Op donderdag 19 maart 2015 17:50 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Helaas hoort dat bij de overgangsfase van links ---> rechts
Maar niet met hele grote ideologische verschillen, dus de linkse partijen kunnen gewoon samenwerken.quote:Op donderdag 19 maart 2015 08:10 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Er is enkel een stap richting versplintering gemaakt.
Ik ben ook een "flexitariër" (geen vegetariër, laat staan veganist) en verder atheïst/agnost/pantheïst. Zo lang de/een partij maar seculier is/blijft maakt het mij -binnen bepaalde grenzen- niet uit wat de partijleider in privésfeer wel/niet gelooft (al wist ik dit niet van Thieme en had ik het ook niet echt achter haar gezocht).quote:Op donderdag 19 maart 2015 16:52 schreef Joosie200 het volgende:
Ik heb provinciaal PvdD gestemd, om het machtsblok van het CDA/de boeren wat tegengas te geven. Waterschap AWP, want zelfs 'Natuurlijk water' is een initiatief van GL/D66 en ik vind het waterschap wel een nuttig iets, maar dan wel graag als onderdeel van Rijkswaterstaat, dus iets waarvoor je niet moet kunnen kiezen. Landelijk voor de TK zou ik weer PvdD stemmen. GL is niet meer wat het geweest is, als ze hun pacifistische roots al verkwanselen met Kunduz, wat dan nog meer?PvdA waait met elke VVD-wind en beleid mee, SP nemen ze landelijk nog altijd niet serieus terwijl het provinciaal toch best goed gaat geloof ik in Noord-Brabant vooral.
En oh hernoem PvdD eens naar partij v/d duurzaamheid Thieme, als je dat duurzaamheidsdenken zowel landelijk als provinciaal doortrekt op ecologisch, economisch en tig andere vlakken waarom dan nog met Dieren alleen afficheren terwijl je het primair te doen is om duurzaamheid, iets wat ze delen met GL. En ondanks de benaming die niet meer klopt weerhoud mij dat er niet van om PvdD te kiezen. En nee, ik ben geen veganist of vegatiër laat staan milieu-activist en/of zevenstedagadventist of hoe schrijf je hetBen zoals dat hip heet flexitariër
en agnost (ergo: sta haaks op wat Thieme zelf in privé aanhangt) maar sta wel achter het idee van Thieme dat oneindige economische groei de aarde niet verder gaat helpen.
Allicht maar dan moet de SP wel een flinke draai in haar opstelling gaan maken. Anders blijven ze zichzelf standaard buitenspel zetten...quote:Op donderdag 19 maart 2015 18:24 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Maar niet met hele grote ideologische verschillen, dus de linkse partijen kunnen gewoon samenwerken.
Lekker draaien en je achterban verloochenen? Het is de PvdA niet.quote:Op donderdag 19 maart 2015 18:47 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Allicht maar dan moet de SP wel een flinke draai in haar opstelling gaan maken. Anders blijven ze zichzelf standaard buitenspel zetten...
Nee, het compromis durven te zoeken. Juist om die achterban te bedienen. Stelselmatig weigeren constructief te zijn is slechter voor de achterban. Nu zijn het weer vier jaar lang dode zetels die ze bezetten.quote:Op donderdag 19 maart 2015 18:51 schreef betyar het volgende:
[..]
Lekker draaien en je achterban verloochenen? Het is de PvdA niet.
Ik ben eerlijk gezegd niet zo goed op de hoogte van het exacte verkiezingsprogramma van de PvdD, maar de hoofdmoot richt zich volgens mij toch wel op dierenwelzijn en milieu. Voor zover ze ook andere onderwerpen bespreken komen die blijkbaar niet met mijn ideeën overeen, want met die Kieskompassen kom ik nooit echt in de buurt van de PvdD uit (wat nog het meest op Groen Links lijkt denk ik, ik kom altijd ergens bij PvdA/D66/CU uit).quote:Op donderdag 19 maart 2015 16:47 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Landelijk zou ik PvdD geen one-issue partij noemen eigenlijk. Een breed scala aan onderwerpen wordt in hun verkiezingsprogramma besproken dat zich echt niet enkel beperkt tot dierenwelzijn.
Dan zullen de PvdA en de VVD drastisch koers moeten veranderen, iets wat ze uiteraard niet gaan doen. Wat voor nut heeft het dan om mee te gaan praten? Marijnissen werd bij de "onderhandelingen" in 2006 al weggezet door Bos, dit had Timmermans tevens bevestigd met een brief aan de Amerikaanse ambassade welke in 2011 uitlekte. Asscher doet nu een zielige poging om de koers die de PvdA uitzet goed te praten omdat de SP oppositie voert.quote:Op donderdag 19 maart 2015 18:55 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Nee, het compromis durven te zoeken. Juist om die achterban te bedienen. Stelselmatig weigeren constructief te zijn is slechter voor de achterban. Nu zijn het weer vier jaar lang dode zetels die ze bezetten.
Iets wat ze voor partijen als CU, D66, GL of SGP juist wel doen.quote:Op donderdag 19 maart 2015 19:00 schreef betyar het volgende:
[..]
Dan zullen de PvdA en de VVD drastisch koers moeten veranderen, iets wat ze uiteraard niet gaan doen.
Klopt en dus blijven ze aan de zijlijn staan en blijven het dode zetels die ze bezetten.quote:Wat voor nut heeft het dan om mee te gaan praten? Marijnissen werd bij de "onderhandelingen" in 2006 al weggezet door Bos, dit had Timmermans tevens bevestigd met een brief aan de Amerikaanse ambassade welke in 2011 uitlekte. Asscher doet nu een zielige poging om de koers die de PvdA uitzet goed te praten omdat de SP oppositie voert.
De SP heeft duidelijk gezegd dat ze goede voorstellen zullen steunen zonder in het achterkamertje handjeklap te gaan doen. Veel duidelijker kun je niet zijn en terecht in mijn ogen.
Wat voor drastische wijzigingen hebben ze toegevoegd of verwijderd?quote:Op donderdag 19 maart 2015 19:02 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Iets wat ze voor partijen als CU, D66, GL of SGP juist wel doen.
Nee, ze voeren oppositie tegen plannen die waar ze tegen zijn en steunen plannen waar ze het mee eens zijn, lijkt me logisch anders kun je net zo goed de oppositie afschaffen. Ben jij daar voorstander van, oppositie afschaffen?quote:Klopt en dus blijven ze aan de zijlijn staan en blijven het dode zetels die ze bezetten.
Viel me net bij DWDD ook op, Pechtold had wel het mantra "meer zetels = meer invloed" welnu hetgeen voor de = staat is een feit, nu nog kijken of dat zich vertaalt naar daadwerkelijk meer vingers in de pap.quote:Op donderdag 19 maart 2015 18:41 schreef MakkieR het volgende:
Er viel mij trouwens op bij het kijken van de herhalingen hoe D66 hoogstwaarschijnlijk bewust koos voor de overwinningsnummer Macarena. Zou de bekende lyric " they all want me, they can't have me " een rol gaan spelen in de nieuwe koers van D66?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |