twitter:NUnl twitterde op donderdag 19-03-2015 om 12:06:44PvdA verliest in alle 393 gemeenten: http://t.co/1W828sWC5Q reageer retweet
quote:Op donderdag 19 maart 2015 12:09 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:NUnl twitterde op donderdag 19-03-2015 om 12:06:44PvdA verliest in alle 393 gemeenten: http://t.co/1W828sWC5Q reageer retweet
Het werd een keer tijd dat ze genadeloos onderuit gingen, de Plasterken, Spekmannen en Samsons van deze wereld zijn al te vaak voor de poorten van de hel weggesleept qua uitslagen en leren maar niet van hun foutenquote:Op donderdag 19 maart 2015 12:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Die is veel te geil op zichzelf om nu de handdoek te gooienquote:Op donderdag 19 maart 2015 12:16 schreef Infection het volgende:
Nu wachten op het nieuws dat Samsom opstapt.
Hij zal intern wel vriendelijk doch dringend verzocht worden op te stappenquote:Op donderdag 19 maart 2015 12:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die is veel te geil op zichzelf om nu de handdoek te gooien
En terecht.quote:Op donderdag 19 maart 2015 12:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Als dit hem nog niet wakker maakt, dan is er toch iets goed mis met hem.quote:Op donderdag 19 maart 2015 12:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die is veel te geil op zichzelf om nu de handdoek te gooien
Ach dat doen ze allemaal, terwijl het gros van de linkse stemmers naar het midden is overgestapt doet Roemer alsof ze een overwinning hebben geboekt. Een historische nederlaag voor de PvdA en de SP krijgt er één zeteltje bij. Dan heb je als partij toch gefaald.quote:Op donderdag 19 maart 2015 12:31 schreef TheVulture het volgende:
Die speech van Rutte blijft een geniaal stukje "hoe verdraai ik de nederlaag toch in mijn eigen voordeel"
De EP-verkiezingen gingen over Europese kwesties. Ik maakte de vergelijking omdat het de meest recente verkiezingen zijn die voor de verkiezingen van gisteren zijn gehouden. Een "steekproef" onder miljoenen mensen die hun stem uitbrachten.quote:Op donderdag 19 maart 2015 08:02 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Je vergeet voor het gemak even dat deze verkiezing toch nog deels over lokale kwesties ging?Landelijke verkiezingen vergelijken met provinciale verkiezingen lijkt me niet heel erg zinvol.
Dit...quote:Op donderdag 19 maart 2015 10:41 schreef Revanches het volgende:
VVD de grootste dus. Verbazingwekkend dat mensen toch blijven kiezen voor corruptie en voorliegen van het publiek. Baart mij zorgen.
PvdA heeft verantwoordelijkheid genomen twee jaar geleden, maar de achterban ook verloochend. Verlies meer dan terecht (ik ben geen PvdA'er btw)quote:Op donderdag 19 maart 2015 15:57 schreef Forbry het volgende:
[..]
Dit...
Voor het eerst in mijn leven op de PvdD gestemd (en ja, dat vind ik zelf ergens ook wel een beetje), maar nu ik die uitslag zo zie had ik mijn stem toch wel aan de PvdA willen geven. Al was het alleen maar omdat ik hun grote verlies niet vind kunnen, afgezet tegen de hoeveelheid stemmen die de VVD toch wél weer heeft gekregen. VVD
(en nee, Forbry en meneer Forbry zijn absoluut niet "onrendabel"
).
Dat vind ik ook wel (ik heb niet voor niets ook niet op de PvdA gestemd), maar dat vind ik allemaal niks in vergelijking met waar de VVD nu (blijkbaar) mee wegkomt...quote:Op donderdag 19 maart 2015 16:00 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
PvdA heeft verantwoordelijkheid genomen twee jaar geleden, maar de achterban ook verloochend. Verlies meer dan terecht (ik ben geen PvdA'er btw)
Ik voel me absoluut niet verloochend door de PvdA en heb dan ook weer op ze gestemd.quote:Op donderdag 19 maart 2015 16:00 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
PvdA heeft verantwoordelijkheid genomen twee jaar geleden, maar de achterban ook verloochend. Verlies meer dan terecht (ik ben geen PvdA'er btw)
Disclaimer: remlof is dan ook meer een D66'er.quote:Op donderdag 19 maart 2015 16:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik voel me absoluut niet verloochend door de PvdA en heb dan ook weer op ze gestemd.
Ik begrijp dat wel. PvdA is een aanfluiting door VVD-beleid uit te voeren, GL neem ik niet meer serieus sinds het Kunduz-akkoord en vertrek van Halsema (plus SapvsDibi debaclequote:Op donderdag 19 maart 2015 03:54 schreef Szura het volgende:
Ik blijf het bizar vinden dat het verlies van de PvdA dus totaal niet terechtkomt bij GL/SP
PvdA is echt een volkspartij hè. Daar loopt van alles rond. Van student tot schoonmaker van professor tot prostituee.quote:Op donderdag 19 maart 2015 16:26 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Disclaimer: remlof is dan ook meer een D66'er.
Ik ben een linksliberaal ja. Maar ik voel me nog steeds meer thuis bij de PvdA dan bij D66.quote:Op donderdag 19 maart 2015 16:26 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Disclaimer: remlof is dan ook meer een D66'er.
Landelijk zou ik PvdD geen one-issue partij noemen eigenlijk. Een breed scala aan onderwerpen wordt in hun verkiezingsprogramma besproken dat zich echt niet enkel beperkt tot dierenwelzijn.quote:Op donderdag 19 maart 2015 16:43 schreef Forbry het volgende:
Overigens, kwam mijn stem op de PvdD vooral ook voort uit het toch wel regionale van deze verkiezing. Er moet wel héél veel gebeuren wil ik daar ooit ook landelijk op stemmen. Ik ben natuurlijk ook landelijk "voor de dieren", maar het is en blijft toch een "one-issue"-partij en daar heb je uiteindelijk niet zo veel aan. Bij lándelijke verkiezingen was het (toch) PvdA geworden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |