1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | 20.30-02.00 uur NEDERLAND KIEST NPO1 DE UITSLAGEN De uitslagen van de Provinciale Statenverkiezingen zijn rechtstreeks te volgen.Rob Trip presenteert de uitzending,Dominique van der Heyde geeft politieke duiding en Dionne Stax brengt de uitslagen aan de hand van een groot scherm. Ook wordt er geschakeld naar Mariëlle Tweebeeke,die in de Haagse brasserie Dudok praat met gasten over de voorlopige uitslag.Om 21.00 uur wordt de uitslag van de exitpoll van onderzoeksbureau Ipsos bekendgemaakt, later de definitieve uitslag. |
quote:
quote:
twitter:fransweisglas twitterde op woensdag 18-03-2015 om 22:36:46pluspuntje voor de #PvdA : er zijn straks minder senatoren die afwijkend kunnen stemmen #PS15 reageer retweet
quote:Op woensdag 18 maart 2015 23:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende: [..] Gewoon via de gemeente.
![]()
Komt wel, ooitquote:Op woensdag 18 maart 2015 23:12 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Waarom is er dan nog geen Amsterdamse fokmeet geweest
partijen die liberaal zij ook niet.quote:Op woensdag 18 maart 2015 23:14 schreef Coco98 het volgende:
Partijen die in een god geloven kan je toch niet serieus nemen
Weisglasquote:Op woensdag 18 maart 2015 23:14 schreef Hexagon het volgende:
twitter:fransweisglas twitterde op woensdag 18-03-2015 om 22:36:46pluspuntje voor de #PvdA : er zijn straks minder senatoren die afwijkend kunnen stemmen #PS15 reageer retweet
Je moet de gang van zaken doornemen en een toets doen via internet.quote:Op woensdag 18 maart 2015 23:14 schreef Faux. het volgende:
[..]en mag je dat dan gewoon gaan doen of gaat daar een hele selectie aan vooraf?
Ze hebben me niet kunnen overtuigen, geen van allen.quote:
badum tsssquote:
Nederland wordt steeds slimmer toch?quote:Op woensdag 18 maart 2015 23:15 schreef Nober het volgende:
12,3 D66 en SP volgens nu.nl
VVD 0,3 voor CDA, ook apart dat VVD nog steeds bovenaan staat.
Moet te doen zijnquote:Op woensdag 18 maart 2015 23:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Je moet de gang van zaken doornemen en een toets doen via internet.
Geef je stempas dan aan mij!quote:Op woensdag 18 maart 2015 23:15 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ze hebben me niet kunnen overtuigen, geen van allen.
Samsom heeft een groot probleemquote:Op woensdag 18 maart 2015 23:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het is crisis bij de Pee van den Aaa
Waarom niet, ze hebben in elk geval meestal aardig wat fatsoen in hun donder.quote:Op woensdag 18 maart 2015 23:14 schreef Coco98 het volgende:
Partijen die in een god geloven kan je toch niet serieus nemen
Veschilt ook per gemeente hoor, ik ken ook tellers die helemaal geen toets hoebben gedaanquote:
Dat fatsoen moet van God.quote:Op woensdag 18 maart 2015 23:15 schreef Lkw het volgende:
[..]
Waarom niet, ze hebben in elk geval meestal aardig wat fatsoen in hun donder.
Die van het dispuut wel.quote:
Uhm... Oh? Heeft dat met geloof te maken?quote:Op woensdag 18 maart 2015 23:15 schreef Lkw het volgende:
[..]
Waarom niet, ze hebben in elk geval meestal aardig wat fatsoen in hun donder.
SP en PVV kunnen zichzelf wel opdoeken, daar heb je niks aan. Komen niet aan regeren toe want doen geen concessies.quote:Op woensdag 18 maart 2015 23:15 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nederland wordt steeds slimmer toch?
Zijn hele leven is een actquote:Op woensdag 18 maart 2015 23:16 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Zijn hele Groningengebeuren is een act.
Sp + groenlinks + piratenpartij + dierenpartijquote:Op woensdag 18 maart 2015 23:16 schreef xzaz het volgende:
SP had gewoon in het kabinet moeten zitten.
je breekt hiermee zijn rep.quote:Op woensdag 18 maart 2015 23:16 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Zijn hele Groningengebeuren is een act.
Libertarische Partijquote:Op woensdag 18 maart 2015 23:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Sp + groenlinks + piratenpartij + dierenpartij
Ook de onderklasse die erop stemt en altijd praatjes maar waar ze alles van gaan financieren....middenklasse.quote:Op woensdag 18 maart 2015 23:16 schreef Nober het volgende:
[..]
SP en PVV kunnen zichzelf wel opdoeken, daar heb je niks aan. Komen niet aan regeren toe want doen geen concessies.
quote:Op woensdag 18 maart 2015 23:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Is Geert Wilders al geweest met eye of the tiger?
Ik heb ook wel eens op het stembureau gezeten. Lekker rustig tussen een stelletje ambtenaren.quote:Op woensdag 18 maart 2015 23:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Veschilt ook per gemeente hoor, ik ken ook tellers die helemaal geen toets hoebben gedaan
Feboquote:
Links en rechts hadden nooit samen moeten gaan werkenquote:Op woensdag 18 maart 2015 23:16 schreef xzaz het volgende:
SP had gewoon in het kabinet moeten zitten.
Toevallig niet.quote:Op woensdag 18 maart 2015 23:17 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Was jij toevallig ook in die stream?
Mis jij Gramulanion?quote:Op woensdag 18 maart 2015 23:17 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Was jij toevallig ook in die stream?
Maakt mij niet uit, als ze maar vriendelijk tegen me zijn en dat zijn ze verdomde vaak, is mijn ervaring.quote:
Nee, want geld was op voor bijeenkomstquote:Op woensdag 18 maart 2015 23:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Anonymous hackt die shitquote:Op woensdag 18 maart 2015 23:17 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens op het stembureau gezeten. Lekker rustig tussen een stelletje ambtenaren.
En dat ze in 2015 nog geen telmachines hebben.
nope, dit jaar komt hij op met:quote:Op woensdag 18 maart 2015 23:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ja Menterwolde, daar stemmen 23 mensen, dan gaat het hard als Jan en Ans niet meer op je stemmen.quote:
Of in latex.quote:Op woensdag 18 maart 2015 23:18 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik wil Dionne Stax
Wel met minder kleding
Om naar het kontje van Herman te kijken?quote:
Mooie post dit.quote:Op woensdag 18 maart 2015 23:18 schreef Hexagon het volgende:
PvdA in Menterwolde compleet weggevaagd
Wats met jou?quote:
Om naar zijn flair te kijken en om zijn geintjes te lachen.quote:Op woensdag 18 maart 2015 23:18 schreef AF_ het volgende:
[..]
Om naar het kontje van Herman te kijken?
Achter elke lantaarnpaal vind je een leukere meid dan Dionne Stax.quote:
Daar moet natuurlijk iets op te bedenken zijn, nu wordt er bij elke verkiezing een legertje mensen opgetrommeld.quote:Op woensdag 18 maart 2015 23:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Anonymous hackt die shit
Daar zit het probleemquote:Op woensdag 18 maart 2015 23:19 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Achter elke lantaarnpaal vind je een leukere meid dan Dionne Stax.
Althans, als je een keer buiten komt uiteraard.
Dit klopt wel ja, rare neus.quote:Op woensdag 18 maart 2015 23:19 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik heb het liever manual hoor.. Vertrouw computers daarin nietquote:Op woensdag 18 maart 2015 23:19 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Daar moet natuurlijk iets op te bedenken zijn, nu wordt er bij elke verkiezing een legertje mensen opgetrommeld.
Ook niet om Arnhemquote:
Die hebben geen gemeente met meer dan 100 inwonersquote:Op woensdag 18 maart 2015 23:20 schreef KingRoland het volgende:
Laat staan als Drenthe aan de beurt is. Jezus christus.
hou je smoel johquote:Op woensdag 18 maart 2015 23:20 schreef KingRoland het volgende:
Kunnen we gewoon snel naar de steden gaan?
Royston moet daar president worden.quote:Op woensdag 18 maart 2015 23:20 schreef KingRoland het volgende:
Wat is er met Royston?quote:Op woensdag 18 maart 2015 23:20 schreef KingRoland het volgende:
Mag hij stemmen?quote:Op woensdag 18 maart 2015 23:20 schreef KingRoland het volgende:
quote:Op woensdag 18 maart 2015 23:20 schreef KingRoland het volgende:
Kunnen we gewoon snel naar de steden gaan?
Vorige keer met de stemcomputers was ook geen succes. Het is ook niet te controleren door mij als burger en dus per definitie ongeschikt.quote:Op woensdag 18 maart 2015 23:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik heb het liever manual hoor.. Vertrouw computers daarin niet
Nog geen reden om naar Herman te willen kijken.quote:Op woensdag 18 maart 2015 23:19 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Okequote:
Frasier.quote:Op woensdag 18 maart 2015 23:22 schreef TheVulture het volgende:
Henk Krol, veel narcistischer worden mensen niet
Hij was eerst VVD'er iddquote:Op woensdag 18 maart 2015 23:22 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Wat dat betreft kan hij idd beter naar de VVD
Er kunnen miljarden rondgepind worden. Maar een stemmachine zou niet kunnen, niet betrouwbaar zijn. Daar valt echt wel wat op te bedenken. Telmachines en dan kleinere stembiljetten bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 18 maart 2015 23:21 schreef NewHorizon het volgende:
[..]
Vorige keer met de stemcomputers was ook geen succes. Het is ook niet te controleren door mij als burger en dus per definitie ongeschikt.
quote:Het CDA is na het tellen van ruim tien procent van de stemmen veruit de grootste in Limburg.
Daar waar een tweestrijd was voorspeld tussen het CDA en de PVV lijkt het daar na tien procent van de stemmen niet op. Op basis van de eerste uitslagen zou het CDA vijftien zetels krijgen in het Limburgs Parlement, de PVV slechts acht.
CDA grootste
Het CDA is nadat de stemmen in Valkenburg aan de Geul, Onderbanken, Eijsden-Margraten, Beesel, Nederweert, Roerdalen en Voerendaal zijn geteld met bijna 30 procent van de stemmen veruit de grootste. De PVV volgt op ruime afstand met ruim 16 procent van de stemmen.
SP en VVD
De PvdA halveert bijna. Van 12 procent in 2011 nu ruim 6 procent nu. De SP en VVD zijn verwikkeld in een strijd om de derde plek in Limburg. Beide scoren bijna 11 procent van de stemmen.
Kijk even naar gerrie dan ben je weer blijquote:
Dan heb ik ook meteen een vieze onderbroek erbijquote:Op woensdag 18 maart 2015 23:23 schreef AF_ het volgende:
[..]
Kijk even naar gerrie dan ben je weer blij
En hoe kan ik controleren dat die telmachine geen valse uitslag geeft?quote:Op woensdag 18 maart 2015 23:22 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Er kunnen miljarden rondgepind worden. Maar een stemmachine zou niet kunnen, niet betrouwbaar zijn. Daar valt echt wel wat op te bedenken. Telmachines en dan kleinere stembiljetten bijvoorbeeld.
pvv niet de grootste. Dat is altijd een overwinningquote:
35.5% opkomstquote:
Maakt niet uit johquote:Op woensdag 18 maart 2015 23:23 schreef Sked het volgende:
[..]
Dan heb ik ook meteen een vieze onderbroek erbij
Bij de gemeenteraad wel ja.quote:Op woensdag 18 maart 2015 23:24 schreef Cavaliers het volgende:
Kun je in Eindhoven nog op LPF stemmen?
Nee wel voor de Tilburgse Volkspartijquote:Op woensdag 18 maart 2015 23:24 schreef Cavaliers het volgende:
Kun je in Eindhoven nog op LPF stemmen?
Je kan het controleren door het in een andere telmachine te doen, of handmatig na te tellen. Wie controleert de stemmers nu dan?quote:Op woensdag 18 maart 2015 23:24 schreef NewHorizon het volgende:
[..]
En hoe kan ik controleren dat die telmachine geen valse uitslag geeft?
Dat is het hele probleem
1-3 toch?quote:
Ja, voordat de stad door multiculti het grootste deel van zijn identiteit verloor.quote:Op woensdag 18 maart 2015 23:24 schreef xzaz het volgende:
Er waren tijden dat de PvdA gewoon 50% van de stemmen kreeg.
quote:Op woensdag 18 maart 2015 23:25 schreef Nober het volgende:
[..]
Joop Munsterman is de wijken in geweest.
christelijke partijen zijn prima partijen.quote:Op woensdag 18 maart 2015 23:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Jammer wel dat Christenen Dienen Allah een kleine groei kent
Ik woon er zelfs.quote:Op woensdag 18 maart 2015 23:26 schreef Mani89 het volgende:
Hey Leiden, daar was ik vandaag nog. Komt wel dichtbij.
quote:
Je kan nu als burger naar binnen lopen en bij de telling aanwezig zijn. Dat is het hele idee achter het systeem.quote:Op woensdag 18 maart 2015 23:25 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Je kan het controleren door het in een andere telmachine te doen, of handmatig na te tellen. Wie controleert de stemmers nu dan?
ditquote:Op woensdag 18 maart 2015 23:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
"Ik stem D66 want zij zijn voor onderwijs"
Aldus 90% van de hogeschool studenten
quote:Op woensdag 18 maart 2015 23:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
"Ik stem D66 want zij zijn voor onderwijs"
Aldus 90% van de hogeschool studenten
Dat kloptquote:Op woensdag 18 maart 2015 23:26 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Jij bent niet helemaal objectief.
quote:
Echt nog bij geen van de stemmers ook maar één daadwerkelijk partijpunt weten te noemenquote:
Eindhoven ook in Amsterdamquote:
Ik doelde niet op de tijdquote:Op woensdag 18 maart 2015 23:26 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Shit, nee laat maar ik blijf nog 10 min morgen vroeg op.
quote:Op woensdag 18 maart 2015 23:27 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Niet wetende dat juist door die eikels de hbo'ers en wo'ers aan een leenstelsel zitten
Dan heb je mij nog niet gezien.quote:Op woensdag 18 maart 2015 23:27 schreef luxerobots het volgende:
Dit waren dan ook de knapste D66'ers uit het hele land.
Zo ver zijn ze nog niet met tellenquote:Op woensdag 18 maart 2015 23:27 schreef Zorro het volgende:
Ik kom net thusi dus misschien is het al gevraagd en uitgelegd maar:
Volgens mij zijn dit Provinciale Statenverkiezingen.
Ik zie uitslagen per gemeente, voorspellingen voor de Eerste Kamer, allemaal mooi, maar waarom zie ik nergens uitslagen per provincie???
Leenstelsel, niet mijn probleemquote:Op woensdag 18 maart 2015 23:27 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Niet wetende dat juist door die eikels de hbo'ers en wo'ers aan een leenstelsel zitten
Omdat nog niet alle uitslagen er zijn.quote:Op woensdag 18 maart 2015 23:27 schreef Zorro het volgende:
Ik kom net thusi dus misschien is het al gevraagd en uitgelegd maar:
Volgens mij zijn dit Provinciale Statenverkiezingen.
Ik zie uitslagen per gemeente, voorspellingen voor de Eerste Kamer, allemaal mooi, maar waarom zie ik nergens uitslagen per provincie???
VVD denk ikquote:Op woensdag 18 maart 2015 23:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Welke partij is in Den Haag de grootste na vanavond?
Jij wilde ook een nieuw voetbalveld zoals Karina?quote:Op woensdag 18 maart 2015 23:28 schreef KingRoland het volgende:
Daarom heb ik een grote fout begaan om D66 vorige keer te stemmen.
Wat zou Robben stemmen?quote:Op woensdag 18 maart 2015 23:28 schreef KingRoland het volgende:
Daarom heb ik een grote fout begaan om D66 vorige keer te stemmen.
Ik begrijp niet dat zoveel mensen erin trappen. Ik kan er gewoon niet bij, lig er soms nachten wakker van...quote:Op woensdag 18 maart 2015 23:27 schreef Cynix ® het volgende:
Wat blijft die Pechtold toch een zelfingenomen zwamneus.
Karina en ik zijn 1 team dus als zij dat wilt dan ja.quote:Op woensdag 18 maart 2015 23:28 schreef Nober het volgende:
[..]
Jij wilde ook een nieuw voetbalveld zoals Karina?
Denk ik ook. Toch zou PVV mij ook niet verbazen als die hier de grootste wordt.quote:
D33quote:Op woensdag 18 maart 2015 23:29 schreef Alxander het volgende:
D66 moet maar snel weer reageren, gaan ze weer naar 3 zetels.
Merkte wel dat februari instroom behoorlijk groot was dit jaarquote:Op woensdag 18 maart 2015 23:28 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Same here, geldt alleen voor aankomende studenten... Alsnog SP gestemd, uiteraard
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |