Dan heb je mij nog niet gezien.quote:Op woensdag 18 maart 2015 23:27 schreef luxerobots het volgende:
Dit waren dan ook de knapste D66'ers uit het hele land.
Zo ver zijn ze nog niet met tellenquote:Op woensdag 18 maart 2015 23:27 schreef Zorro het volgende:
Ik kom net thusi dus misschien is het al gevraagd en uitgelegd maar:
Volgens mij zijn dit Provinciale Statenverkiezingen.
Ik zie uitslagen per gemeente, voorspellingen voor de Eerste Kamer, allemaal mooi, maar waarom zie ik nergens uitslagen per provincie???
Leenstelsel, niet mijn probleemquote:Op woensdag 18 maart 2015 23:27 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Niet wetende dat juist door die eikels de hbo'ers en wo'ers aan een leenstelsel zitten
Omdat nog niet alle uitslagen er zijn.quote:Op woensdag 18 maart 2015 23:27 schreef Zorro het volgende:
Ik kom net thusi dus misschien is het al gevraagd en uitgelegd maar:
Volgens mij zijn dit Provinciale Statenverkiezingen.
Ik zie uitslagen per gemeente, voorspellingen voor de Eerste Kamer, allemaal mooi, maar waarom zie ik nergens uitslagen per provincie???
VVD denk ikquote:Op woensdag 18 maart 2015 23:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Welke partij is in Den Haag de grootste na vanavond?
Jij wilde ook een nieuw voetbalveld zoals Karina?quote:Op woensdag 18 maart 2015 23:28 schreef KingRoland het volgende:
Daarom heb ik een grote fout begaan om D66 vorige keer te stemmen.
Wat zou Robben stemmen?quote:Op woensdag 18 maart 2015 23:28 schreef KingRoland het volgende:
Daarom heb ik een grote fout begaan om D66 vorige keer te stemmen.
Ik begrijp niet dat zoveel mensen erin trappen. Ik kan er gewoon niet bij, lig er soms nachten wakker van...quote:Op woensdag 18 maart 2015 23:27 schreef Cynix ® het volgende:
Wat blijft die Pechtold toch een zelfingenomen zwamneus.
Karina en ik zijn 1 team dus als zij dat wilt dan ja.quote:Op woensdag 18 maart 2015 23:28 schreef Nober het volgende:
[..]
Jij wilde ook een nieuw voetbalveld zoals Karina?
Denk ik ook. Toch zou PVV mij ook niet verbazen als die hier de grootste wordt.quote:
D33quote:Op woensdag 18 maart 2015 23:29 schreef Alxander het volgende:
D66 moet maar snel weer reageren, gaan ze weer naar 3 zetels.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |