quote:Het CDA is na het tellen van ruim tien procent van de stemmen veruit de grootste in Limburg.
Daar waar een tweestrijd was voorspeld tussen het CDA en de PVV lijkt het daar na tien procent van de stemmen niet op. Op basis van de eerste uitslagen zou het CDA vijftien zetels krijgen in het Limburgs Parlement, de PVV slechts acht.
CDA grootste
Het CDA is nadat de stemmen in Valkenburg aan de Geul, Onderbanken, Eijsden-Margraten, Beesel, Nederweert, Roerdalen en Voerendaal zijn geteld met bijna 30 procent van de stemmen veruit de grootste. De PVV volgt op ruime afstand met ruim 16 procent van de stemmen.
SP en VVD
De PvdA halveert bijna. Van 12 procent in 2011 nu ruim 6 procent nu. De SP en VVD zijn verwikkeld in een strijd om de derde plek in Limburg. Beide scoren bijna 11 procent van de stemmen.
Kijk even naar gerrie dan ben je weer blijquote:
Dan heb ik ook meteen een vieze onderbroek erbijquote:Op woensdag 18 maart 2015 23:23 schreef AF_ het volgende:
[..]
Kijk even naar gerrie dan ben je weer blij
En hoe kan ik controleren dat die telmachine geen valse uitslag geeft?quote:Op woensdag 18 maart 2015 23:22 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Er kunnen miljarden rondgepind worden. Maar een stemmachine zou niet kunnen, niet betrouwbaar zijn. Daar valt echt wel wat op te bedenken. Telmachines en dan kleinere stembiljetten bijvoorbeeld.
pvv niet de grootste. Dat is altijd een overwinningquote:
35.5% opkomstquote:
Maakt niet uit johquote:Op woensdag 18 maart 2015 23:23 schreef Sked het volgende:
[..]
Dan heb ik ook meteen een vieze onderbroek erbij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |