Ik heb ook wel eens op het stembureau gezeten. Lekker rustig tussen een stelletje ambtenaren.quote:Op woensdag 18 maart 2015 23:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Veschilt ook per gemeente hoor, ik ken ook tellers die helemaal geen toets hoebben gedaan
Feboquote:
Links en rechts hadden nooit samen moeten gaan werkenquote:Op woensdag 18 maart 2015 23:16 schreef xzaz het volgende:
SP had gewoon in het kabinet moeten zitten.
Toevallig niet.quote:Op woensdag 18 maart 2015 23:17 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Was jij toevallig ook in die stream?
Mis jij Gramulanion?quote:Op woensdag 18 maart 2015 23:17 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Was jij toevallig ook in die stream?
Maakt mij niet uit, als ze maar vriendelijk tegen me zijn en dat zijn ze verdomde vaak, is mijn ervaring.quote:
Nee, want geld was op voor bijeenkomstquote:Op woensdag 18 maart 2015 23:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Is Geert Wilders al geweest met eye of the tiger?
Anonymous hackt die shitquote:Op woensdag 18 maart 2015 23:17 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens op het stembureau gezeten. Lekker rustig tussen een stelletje ambtenaren.
En dat ze in 2015 nog geen telmachines hebben.
nope, dit jaar komt hij op met:quote:Op woensdag 18 maart 2015 23:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Is Geert Wilders al geweest met eye of the tiger?
Ja Menterwolde, daar stemmen 23 mensen, dan gaat het hard als Jan en Ans niet meer op je stemmen.quote:
Of in latex.quote:Op woensdag 18 maart 2015 23:18 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik wil Dionne Stax
Wel met minder kleding
Om naar het kontje van Herman te kijken?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |