Het was vroeg vanochtend, ben niet zo snel vandaagquote:
Smoesjes en smoesjesquote:Op woensdag 18 maart 2015 15:05 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Het was vroeg vanochtend, ben niet zo snel vandaag
En dan moet ik eigenlijk nog aan het werk ook
Je kan wel zien dat je homo bentquote:Op woensdag 18 maart 2015 15:20 schreef Renesite het volgende:
[..]
Als je er te hard op drukt komt er smurrie uit
Ik wil ook zonquote:Op woensdag 18 maart 2015 14:53 schreef DrMarten het volgende:
Tripje naar grijs en koud Amersfoort overleefd. Weer terug in het zonnige Enschede. Zo maar eens richting een stembureau wandelen
veel makkelijkerquote:Op woensdag 18 maart 2015 15:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je kan wel zien dat je homo bent.
Vandaag geen zon gezienquote:Op woensdag 18 maart 2015 15:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hier is ie ook wegDat was de lente dit jaar.
Want jij hebt nooit zon als anderen dat wel hebben?quote:
Idd!quote:Op woensdag 18 maart 2015 15:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Want jij hebt nooit zon als anderen dat wel hebben?
Da's best zieligquote:Op woensdag 18 maart 2015 15:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Idd!
En zon niet altijd in de letterlijke zin!
Gelukkigquote:Op woensdag 18 maart 2015 15:54 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Da's best zielig
Ik gun het je van harte hoor
Ik kon het niet laten, I'm such a bitchquote:Op woensdag 18 maart 2015 15:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
daar maak je mr dan weer alles behalve blij mee
Ook iets minder illegaalquote:
Idd, en gewoon ook een stuk minder irritant denk ikquote:
Ik help het je hopenquote:Op woensdag 18 maart 2015 16:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, en gewoon ook een stuk minder irritant denk ik.
dat blijkt..quote:Op woensdag 18 maart 2015 15:58 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik kon het niet laten, I'm such a bitch
Het blijft een vrouw natuurlijkquote:
Wat een vreselijk probleem toch voor mannen...quote:
Ach, er is wel mee te leven hoor, somsquote:Op woensdag 18 maart 2015 16:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wat een vreselijk probleem toch voor mannen...
Drank...quote:Op woensdag 18 maart 2015 16:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, er is wel mee te leven hoor, soms.
Dronken van verliefdheidquote:
Verlustigheidquote:
Zomertijd duurt nog evenquote:
Jij hebt tenminste winkels in de buurt.quote:Op donderdag 19 maart 2015 07:51 schreef CherryLips het volgende:
Weer wakker worden van knokkende cavia'sdus die heb ik even op hun donder gegeven. En dan om zeven uur wakker worden van de winkel hieronder
Iets speciaals op de planning?quote:Op donderdag 19 maart 2015 07:09 schreef Samzz het volgende:
Goedemorgen. Weer een fijn dagje voor de boeg
.
Vanavond cavia op het menu. Dat zal ze lerenquote:Op donderdag 19 maart 2015 07:51 schreef CherryLips het volgende:
Weer wakker worden van knokkende cavia'sdus die heb ik even op hun donder gegeven. En dan om zeven uur wakker worden van de winkel hieronder
Omdat het weekend te kort is.quote:Op donderdag 19 maart 2015 09:00 schreef HeatWave het volgende:
Zeg, waarom is het nog geen weekend?.
Nee, de werkweek is te lang, weekend heeft nooit schuldquote:
Daar is best wat aan te doenquote:Op donderdag 19 maart 2015 09:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, de werkweek is te lang, weekend heeft nooit schuld.
Geen reden om te zeuren dusquote:
Schijnt bij jou de zon?quote:
Werk of vrij vandaag?quote:
Werkquote:
quote:
In de praktijk kan het ook prima blijktquote:
quote:Op donderdag 19 maart 2015 09:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]
[..]
In de praktijk kan het ook prima blijkt
Als 'jullie' ons dan eens even veel gaan betalen voor hetzelfde werkquote:Op donderdag 19 maart 2015 09:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die werken idd allemaal part time ja.
Als jullie dan gewoon eens normale uren werken zodat we de gaten niet hoeven op te vullenquote:Op donderdag 19 maart 2015 09:30 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Als 'jullie' ons dan eens even veel gaan betalen voor hetzelfde werk
Ook toen ik 60 uur werkte kreeg ik niet hetzelfde als mijn mannelijke collega met dezelfde werkzaamheden. Dus is bullshit.quote:Op donderdag 19 maart 2015 09:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als jullie dan gewoon eens normale uren werken zodat we de gaten niet hoeven op te vullen.
Precies. Dus als er kinderen komen en er moet een keuze gemaakt worden dan is het logisch dat de vrouw minder gaat werken, want verdient minder.quote:Op donderdag 19 maart 2015 09:31 schreef Tally het volgende:
[..]
Ook toen ik 60 uur werkte kreeg ik niet hetzelfde als mijn mannelijke collega met dezelfde werkzaamheden. Dus is bullshit.
En soms wil je als vrouw wel stoppen maar kan dat gewoon niet omdat er dingen zoals huur en zo betaald moet worden.quote:Op donderdag 19 maart 2015 09:32 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Precies. Dus als er kinderen komen en er moet een keuze gemaakt worden dan is het logisch dat de vrouw minder gaat werken, want verdient minder.
Mja ik heb daar ook geen zin in. Vind het wel best. Ik ben al zo pissigquote:Op donderdag 19 maart 2015 09:33 schreef MissMSX het volgende:
Oh mijn god, een serieuze discussie. Dat gaat mis
Ik zeg: Tetten!
Dat ligt niet aan het feit dat ze mannen zijn...quote:Op donderdag 19 maart 2015 09:33 schreef Tally het volgende:
[..]
En soms wil je als vrouw wel stoppen maar kan dat gewoon niet omdat er dingen zoals huur en zo betaald moet worden.
Overigs is dit bij mij niet het geval en wil ik gewoon bezig blijven. Maar ook vandaag blijkt maar weer eens dat ik werk tussen de mannenWat een teringzooi weer in het voorraadhok
quote:Op donderdag 19 maart 2015 09:34 schreef Tally het volgende:
[..]
Mja ik heb daar ook geen zin in. Vind het wel best. Ik ben al zo pissig
Dan tref ik gewoon elke keer weer de verkeerde mannen daarinquote:Op donderdag 19 maart 2015 09:34 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat ligt niet aan het feit dat ze mannen zijn...
Tuurlijkquote:Op donderdag 19 maart 2015 09:35 schreef Tally het volgende:
[..]
Dan tref ik gewoon elke keer weer de verkeerde mannen daarin
Waarom?!?!?! een doos uitpakken en gewoon in de hoek flikkeren. Terwijl je maar blijft roepen dat het zo fijn is dat het hok is opgeruimd. JA ANDERS KAN JE NIETS MEER IN DE HOEK FLIKKEREN HE WANT DAN WAS ER GEEN RUIMTE VOOR
Dus.... Tot zo ver mijn frustratie en ben ik dat weer kwijt voor vandaag.
Dus.... Neuken?
Selectief lezen! Hoera!quote:
Wauw, ik zou niet graag jouw collega zijn geloof ikquote:Op donderdag 19 maart 2015 09:35 schreef Tally het volgende:
[..]
Dan tref ik gewoon elke keer weer de verkeerde mannen daarin
Waarom?!?!?! een doos uitpakken en gewoon in de hoek flikkeren. Terwijl je maar blijft roepen dat het zo fijn is dat het hok is opgeruimd. JA ANDERS KAN JE NIETS MEER IN DE HOEK FLIKKEREN HE WANT DAN WAS ER GEEN RUIMTE VOOR
Dus.... Tot zo ver mijn frustratie en ben ik dat weer kwijt voor vandaag.
Dus.... Neuken?
Zo denken er meer over.quote:Op donderdag 19 maart 2015 09:37 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wauw, ik zou niet graag jouw collega zijn geloof ik
Your place or mine?
Of is er inmiddels weer plek in het hok?
Tja mannen.quote:Op donderdag 19 maart 2015 09:37 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Zo werkt dat toch. Ene oor in, andere oor uit en daarna neuken.
Mijn nieuwe bh's zijnquote:Op donderdag 19 maart 2015 09:33 schreef MissMSX het volgende:
Oh mijn god, een serieuze discussie. Dat gaat mis
Ik zeg: Tetten!
Kom dan maarquote:Op donderdag 19 maart 2015 09:40 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
IK HEB JE WEL GEHOORD. OKÉ. HET ZAL NIET MEER GEBEUREN!
quote:Op donderdag 19 maart 2015 09:38 schreef Tally het volgende:
[..]
Zo denken er meer over.
Er is nu weer genoeg ruimte in het hok! Het staat nu allemaal op het bureau van mijn collega!
Ze zijn je gegundquote:
'Geukkig', hier ook.quote:Op donderdag 19 maart 2015 09:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, hier in Utrecht is het mistig en bewolkt.
Ah fuck waar heb ik dat plaatje waar uit blijkt dat die opmerking totale bullshit is.quote:Op donderdag 19 maart 2015 09:30 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Als 'jullie' ons dan eens even veel gaan betalen voor hetzelfde werk
Vitamine D inderdaad.quote:Op donderdag 19 maart 2015 09:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]
'Geukkig', hier ook.
Ik kan wel wat zon gebruiken...
Als er hier 50 meldingen open staan doen wij iets heel erg verkeerd.quote:Op donderdag 19 maart 2015 09:42 schreef HeatWave het volgende:
"Het is zo'n rommeltje, daar moeten we prio aan geven"
Dat er dan 50 meldingen in de queue staan, das detail, opruimen, daar gaat het om in een bedrijf.
How about no?!.
Die heb ik ook een potje, maar echte is wel fijnerquote:
Welke hoeveelheid?quote:Op donderdag 19 maart 2015 09:45 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Die heb ik ook een potje, maar echte is wel fijner
Geen ideequote:
Ik vind mensen die lopen te mekkeren over wat rommel echt enorm irritant, er wordt de hele dag door gewerkt, opruimen hebben we schoonmakers voor, ik heb wel wat beters te doen.quote:Op donderdag 19 maart 2015 09:45 schreef Tally het volgende:
[..]
Als er hier 50 meldingen open staan doen wij iets heel erg verkeerd.
Het is niet zoals daar bij jou op een grote IT afdeling.
Ik gebruik het ook eigenlijk nietquote:
Naja het is ook alleen maar aanvulling.quote:Op donderdag 19 maart 2015 09:47 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik gebruik het ook eigenlijk niet
Ik hou altijd weer hoop op een straaltje zon
Idd, waar ik gewoon werk lopen de vrouwen de hele dag te huilen om wat rommelquote:
Gelukkig eerst nog weer een koud en bewolkt weekendquote:Op donderdag 19 maart 2015 09:47 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Naja het is ook alleen maar aanvulling.
Inderdaad. Zon hebben we nodig! En snel ook
Ga je mee naar Ibiza?quote:Op donderdag 19 maart 2015 09:49 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Gelukkig eerst nog weer een koud en bewolkt weekend
We vertrekken nu?quote:
Wat rommel best. Dat serverhok ziet er ook niet uit best. Maar als iemand aan mij vraagt om iets uit de kast te halen en ik kan niet eens bij de kast komen zoveel teringzooi staat er voor is het in mijn ogen niet wat rommel.quote:Op donderdag 19 maart 2015 09:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik vind mensen die lopen te mekkeren over wat rommel echt enorm irritant, er wordt de hele dag door gewerkt, opruimen hebben we schoonmakers voor, ik heb wel wat beters te doen.
Rommel stoort mij totaal niet, dus als iemand het vervelend vindt, voel je vrij het op te ruimen, maar neem je thuis-mentaliteit niet mee naar het werk. Ik vertik het iig.
Ach, zo ken ik ook mannen die geen flikker uitvoerenquote:Op donderdag 19 maart 2015 09:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, waar ik gewoon werk lopen de vrouwen de hele dag te huilen om wat rommel.
Oh fuck, denk dat die wel ingedroogd is ondertussenquote:Op donderdag 19 maart 2015 09:50 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Ben onderweg. En niet je zonnecrème vergeten. Want het is bloedheet
Oh ja, dat ontken ik ook niet, maar klagen over irrelevante triviale zaken stoort mij meer dan een doos in een hoek.quote:Op donderdag 19 maart 2015 09:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach, zo ken ik ook mannen die geen flikker uitvoeren.
Ja fuck héé. Kunnen we zeker eerst weer langs de kruidvat.quote:Op donderdag 19 maart 2015 09:51 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Oh fuck, denk dat die wel ingedroogd is ondertussen
Ja. Missen we straks ons vliegtuigquote:Op donderdag 19 maart 2015 09:51 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Ja fuck héé. Kunnen we zeker eerst weer langs de kruidvat.
Terecht.quote:Op donderdag 19 maart 2015 09:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh ja, dat ontken ik ook niet, maar klagen over irrelevante triviale zaken stoort mij meer dan een doos in een hoek.
Aangezien NL een land is waar dingen sowieso eerlijker en beter geregeld zijn zal het NOG beter uitvallen lijkt me.quote:
Ik heb nog wel wat factor 50 liggen. Voor op je tere hollandse huidje.quote:Op donderdag 19 maart 2015 09:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja. Missen we straks ons vliegtuig
Dat kan ik wel gebruiken ja. Zie nog wel erg bleekjesquote:Op donderdag 19 maart 2015 09:53 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat factor 50 liggen. Voor op je tere hollandse huidje.
Nederland, het land waar de meeste vrouwen van de wereld vrijwillig kiezen voor parttime werken? Wil je werkelijk je hand in dat bijennest steken?quote:
Ik denk eerlijk gezegd dat er geen verschil meer is.quote:Op donderdag 19 maart 2015 09:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Aangezien NL een land is waar dingen sowieso eerlijker en beter geregeld zijn zal het NOG beter uitvallen lijkt me.
Ik ook trouwens. Heb voor mijn gevoel al maanden geen zonlicht meer gezien.quote:Op donderdag 19 maart 2015 09:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat kan ik wel gebruiken ja. Zie nog wel erg bleekjes
Ik snap Tal dr voorbeeld in dit geval wel hoor. Maar ik meen het qua "thuis-normen" mee nemen naar het werk. Het boeit werktechnisch gezien geen ene moer of het rommelig is, dat is een persoonlijke irritatie en thuis mag je je er echt heel erg druk om maken.quote:
Nee. Het interesseert me geen kont, namelijkquote:Op donderdag 19 maart 2015 09:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nederland, het land waar de meeste vrouwen van de wereld vrijwillig kiezen voor parttime werken? Wil je werkelijk je hand in dat bijennest steken?
Check. Ik ben echt klaar met die winter.quote:Op donderdag 19 maart 2015 09:54 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Ik ook trouwens. Heb voor mijn gevoel al maanden geen zonlicht meer gezien.
Iig niet zo enorm dramatisch nee. En mensen (niet alleen vrouwen dus) hebben wel vaak de neiging om dit nadeel te benadrukken en alle voordelen voor het gemak maar even te vergetenquote:Op donderdag 19 maart 2015 09:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd dat er geen verschil meer is.
Nee joh. Moet nog drie maanden werken voor ik 1,5 week vakantie heb.quote:Op donderdag 19 maart 2015 09:55 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Check. Ik ben echt klaar met die winter.
Maar goed, niks te kiezen wat dat betreft
Dat is mens-eigen.quote:Op donderdag 19 maart 2015 09:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Iig niet zo enorm dramatisch nee. En mensen (niet alleen vrouwen dus) hebben wel vaak de neiging om dit nadeel te benadrukken en alle voordelen voor het gemak maar even te vergeten.
Dat is wel te hopen jaquote:Op donderdag 19 maart 2015 09:56 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Nee joh. Moet nog drie maanden werken voor ik 1,5 week vakantie heb.
Overigens mag ik hopen dat het binnen die tijd hier ook een beetje mooi weer zal zijn.
![]()
Dat is precies wat ik zeiquote:
Voor een groep mensen is bewezen dat een rommelige werkomgeving een significante negatieve invloed heeft op hun werk.quote:Op donderdag 19 maart 2015 09:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik snap Tal dr voorbeeld in dit geval wel hoor. Maar ik meen het qua "thuis-normen" mee nemen naar het werk. Het boeit werktechnisch gezien geen ene moer of het rommelig is, dat is een persoonlijke irritatie en thuis mag je je er echt heel erg druk om maken.
Maar als er geen directie-besluit is dat alles enorm netjes moet zijn is het niet meer dan je eigen mening, en wat boeit mij die op het werk?
Laat me raden, vrouwen?quote:Op donderdag 19 maart 2015 09:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Voor een groep mensen is bewezen dat een rommelige werkomgeving een significante negatieve invloed heeft op hun werk.
En ga je dan nog ergens heen met vakantie? Of blijf je thuis?quote:Op donderdag 19 maart 2015 09:56 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Nee joh. Moet nog drie maanden werken voor ik 1,5 week vakantie heb.
Overigens mag ik hopen dat het binnen die tijd hier ook een beetje mooi weer zal zijn.
![]()
Ik ga wel ergens heen, maar weet nog niet waarheen. Maar even een weekje weg uit Nederland, dat zeker.quote:Op donderdag 19 maart 2015 09:58 schreef Tally het volgende:
[..]
En ga je dan nog ergens heen met vakantie? Of blijf je thuis?
Niet te vaak he. Zonnebank bruin is echt lelijkquote:Op donderdag 19 maart 2015 09:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat is wel te hopen ja
Anders pak ik een zonnebank
En een plekje met zon?quote:Op donderdag 19 maart 2015 10:00 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Ik ga wel ergens heen, maar weet nog niet waarheen. Maar even een weekje weg uit Nederland, dat zeker.
En kankerverwekkend.quote:Op donderdag 19 maart 2015 10:01 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Niet te vaak he. Zonnebank bruin is echt lelijk
Als er dit jaar geen zon schijnt in NL denk ik dat ik maar weinig zon zie dit jaarquote:Op donderdag 19 maart 2015 10:00 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Ik ga wel ergens heen, maar weet nog niet waarheen. Maar even een weekje weg uit Nederland, dat zeker.
Klopt jaquote:Op donderdag 19 maart 2015 10:01 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Niet te vaak he. Zonnebank bruin is echt lelijk
Financiële redenen? Of heb je jonge kids waarmee je niet fatsoenlijk weg kan.quote:Op donderdag 19 maart 2015 10:01 schreef Tally het volgende:
[..]
Als er dit jaar geen zon schijnt in NL denk ik dat ik maar weinig zon zie dit jaar
En nee niet omdat ik opgesloten zit in een kelderMaar ik denk dat we dit jaar niet op vakantie gaan. Niet naar het buitenland in ieder geval.
Ik wil naar Sabaquote:Op donderdag 19 maart 2015 10:01 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Ja en met MissMSX als je zo door gaat
Als alles goed gaat, verkopen we dit jaar ons huis. En heb ik mijn dagen straks nodig om te klussen.quote:Op donderdag 19 maart 2015 10:02 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Financiële redenen? Of heb je jonge kids waarmee je niet fatsoenlijk weg kan.
Ik heb werkelijk geen ideequote:Op donderdag 19 maart 2015 10:03 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Als ze daar ook bier en mojito verkopen vind ik het prima.
Ah duidelijk. En je baas geeft je vast en zeker geen extra vakantiedagen. Dus niets aan te doen.quote:Op donderdag 19 maart 2015 10:02 schreef Tally het volgende:
[..]
Als alles goed gaat, verkopen we dit jaar ons huis. En heb ik mijn dagen straks nodig om te klussen.
Nee maar hij heeft gelijk. Want straks werk ik helemaal een stuk minderquote:Op donderdag 19 maart 2015 10:03 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Ah duidelijk. En je baas geeft je vast en zeker geen extra vakantiedagen. Dus niets aan te doen.
HAHA. Hij kan beter het internet voor je afschermenquote:Op donderdag 19 maart 2015 10:04 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee maar hij heeft gelijk. Want straks werk ik helemaal een stuk minder
Ondertussen ben ik heel druk bezig hoor. Maar veel wachten tijdens een installatie.quote:Op donderdag 19 maart 2015 10:05 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
HAHA. Hij kan beter het internet voor je afschermen![]()
Wat is jouw nummer 1?quote:Op donderdag 19 maart 2015 10:05 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Oke. Maar heb het even gegoogled. Het is niet mijn nummer 1, maar oké. Ik sta er voor open!
Totally different. Wel veel dezelfde eigenschappen, compleet verschillende oorzaak of aanpak tot 'genezing'.quote:
Ik zal je niet veroordelen hoor. Doe namelijk hetzelfde haha.quote:Op donderdag 19 maart 2015 10:05 schreef Tally het volgende:
[..]
Ondertussen ben ik heel druk bezig hoor. Maar veel wachten tijdens een installatie.
Veroordelen mag hoor. Heb ik toch schijt aanquote:Op donderdag 19 maart 2015 10:07 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Ik zal je niet veroordelen hoor. Doe namelijk hetzelfde haha.
Uhms ik vind Portugal wel goed vertoeven. Maar het maakt me niet zoveel uit. Zie graag elk jaar wat anders. Als de zon schijnt en er is een zwembad dan ben ik al snel tevreden.quote:
Sexyquote:Op donderdag 19 maart 2015 10:07 schreef Tally het volgende:
[..]
Veroordelen mag hoor. Heb ik toch schijt aan
Portugalquote:Op donderdag 19 maart 2015 10:07 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Uhms ik vind Portugal wel goed vertoeven. Maar het maakt me niet zoveel uit. Zie graag elk jaar wat anders. Als de zon schijnt en er is een zwembad dan ben ik al snel tevreden.
Ben ik nooit geweest, maar sta ik dan wel weer voor openquote:Op donderdag 19 maart 2015 10:07 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Uhms ik vind Portugal wel goed vertoeven. Maar het maakt me niet zoveel uit. Zie graag elk jaar wat anders. Als de zon schijnt en er is een zwembad dan ben ik al snel tevreden.
Dan moet je er nodig weer eens naar toe.quote:Op donderdag 19 maart 2015 10:08 schreef Tally het volgende:
[..]
Portugal
Nu al 5 jaar geweest. Helaas 9 jaar geleden voor het laatst
Portugal is een top land. En Portugezen zijn leuke, vriendelijke mensen. Althans, dat is mijn ervaring.quote:Op donderdag 19 maart 2015 10:09 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ben ik nooit geweest, maar sta ik dan wel weer voor open
Heb wel een Portugese buurvrouw
En mijn tante is eindelijk een zwembad aan het regelen in haar tuin
De buurvrouw is wel aardig jaquote:Op donderdag 19 maart 2015 10:09 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Portugal is een top land. En Portugezen zijn leuke, vriendelijke mensen. Althans, dat is mijn ervaring.
Haha. Wat doe je allemaal tijdens je vakantie? Alleen chillen of.....quote:Op donderdag 19 maart 2015 10:10 schreef MissMSX het volgende:
[..]
De buurvrouw is wel aardig ja
En een beetje geschift. Vogelvoedervrouwtje
Meeste wel. Wel in verschillende plekken.quote:Op donderdag 19 maart 2015 10:09 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Dan moet je er nodig weer eens naar toe.
Waar in Portugal? Algarve?
Wat is er mis met vogelvoedervrouwtjes?quote:Op donderdag 19 maart 2015 10:10 schreef MissMSX het volgende:
[..]
De buurvrouw is wel aardig ja
En een beetje geschift. Vogelvoedervrouwtje
Succes! Niet alles overzetten is zo stomquote:Op donderdag 19 maart 2015 10:11 schreef stbabylon het volgende:
Joooooooooy, ik mag alle code vertalen naar het Engels. Alle code? Nee natuurlijk niet, de domeinobjecten houden we in het Nederlands. Wish me luck.
Prima vertoeven toch.quote:Op donderdag 19 maart 2015 10:11 schreef Tally het volgende:
[..]
Meeste wel. Wel in verschillende plekken.
Meestal wissel ik af. Beetje niksen, stad(je) bezoeken, wandelenquote:Op donderdag 19 maart 2015 10:11 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Haha. Wat doe je allemaal tijdens je vakantie? Alleen chillen of.....
Leuk!quote:Op donderdag 19 maart 2015 10:13 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Meestal wissel ik af. Beetje niksen, stad(je) bezoeken, wandelen
De fokking stadsduiven voederenquote:Op donderdag 19 maart 2015 10:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wat is er mis met vogelvoedervrouwtjes?
Meestal wel jaquote:
Ik vond het heerlijk!quote:
Wij deden vaak een hele drukke vakantie. Van alles bezoeken, wandelen en alles willen zien.quote:Op donderdag 19 maart 2015 10:13 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Meestal wissel ik af. Beetje niksen, stad(je) bezoeken, wandelen
Oh duiven heb ik zelden in de tuin.quote:
Tsja, domeinmodel is in het Nederlands, en dat is wat de klant spreekt.quote:Op donderdag 19 maart 2015 10:12 schreef Tally het volgende:
[..]
Succes! Niet alles overzetten is zo stom
Dat klinkt ook wel heel relaxed jaquote:Op donderdag 19 maart 2015 10:14 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik vond het heerlijk!
[..]
Wij deden vaak een hele drukke vakantie. Van alles bezoeken, wandelen en alles willen zien.
9 jaar geleden (mijn huwelijksreis) heb ik 2 weken op het strand gelegen. En dat beviel me zo goed
Kon ook komen omdat het zo'n hotel was waar je zo'n pinguïn naast je had staan die je drankjes of snacks ging halen
Doe dan alles NL. Of alles ENG. Maar een mix vind ik altijd zo stom. Komen vaak weer problemen uit doordat niet alles NL is of niet alles ENG.quote:Op donderdag 19 maart 2015 10:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Tsja, domeinmodel is in het Nederlands, en dat is wat de klant spreekt.
Eerst voederde ze in de gezamenlijk tuin. Dus die beesten ook vol genieten op de aanliggende balkonsquote:Op donderdag 19 maart 2015 10:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh duiven heb ik zelden in de tuin.
Dan zie ik je 's avonds wel weerquote:Op donderdag 19 maart 2015 10:16 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Zwembroek aan -> strandbedje -> drankje -> boek/ipod
En 's avonds erop uit.
Ik had het ook nog nooit gehad. Maar we waren echt aan relaxen toe. Nou ja ikquote:Op donderdag 19 maart 2015 10:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat klinkt ook wel heel relaxed ja
Toch zou het mij gaan jeuken denk ik. Maar ik weet het niet, nooit zo'n pinguinvakantie gehad
Ik heb vooral merels en musjes enzo. En elk jaar een roodborstjequote:Op donderdag 19 maart 2015 10:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Eerst voederde ze in de gezamenlijk tuin. Dus die beesten ook vol genieten op de aanliggende balkons
Nu voedert ze braaf voor de deur op straat en gelukkig geen last meer van de duiven op de balkons
Zou je het nog eens doen? Of was het meer leuk voor die ene keer?quote:Op donderdag 19 maart 2015 10:17 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik had het ook nog nooit gehad. Maar we waren echt aan relaxen toe. Nou ja ik
Ziekenhuisperiode van mijn man achter de rug. De bruiloft achter de rug. Dus eindelijk kon ik op mijn kont zitten
Wij hebben ook veel meesjes hier. Heb een nestkastje op het balkon. Dit jaar voor het eerst echt interessequote:Op donderdag 19 maart 2015 10:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb vooral merels en musjes enzo. En elk jaar een roodborstje
Niet mijn eerste voorkeur, maar kan het prima hebbenquote:Op donderdag 19 maart 2015 10:18 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Ja... Hou je van lekker Mexicaans eten?
Jij mag het zeggen hoor. Ik pas me aan haha.quote:Op donderdag 19 maart 2015 10:20 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Niet mijn eerste voorkeur, maar kan het prima hebben
Ik zou het best nog eens proberen. Maar denk dat het bij proberen blijft aangezien ik nu 2 blagen heb rondlopenquote:Op donderdag 19 maart 2015 10:18 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zou je het nog eens doen? Of was het meer leuk voor die ene keer?
En vies Mexicaans eten, wat is je mening daarover?quote:Op donderdag 19 maart 2015 10:20 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Niet mijn eerste voorkeur, maar kan het prima hebben
Indonesischquote:Op donderdag 19 maart 2015 10:21 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Jij mag het zeggen hoor. Ik pas me aan haha.
Alles in het Engels heeft absoluut de voorkeur. Maar dan krijgen we gezeik met de business.quote:Op donderdag 19 maart 2015 10:16 schreef Tally het volgende:
[..]
Doe dan alles NL. Of alles ENG. Maar een mix vind ik altijd zo stom. Komen vaak weer problemen uit doordat niet alles NL is of niet alles ENG.
Blagen thuis latenquote:Op donderdag 19 maart 2015 10:21 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik zou het best nog eens proberen. Maar denk dat het bij proberen blijft aangezien ik nu 2 blagen heb rondlopen
quote:Op donderdag 19 maart 2015 10:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En vies Mexicaans eten, wat is je mening daarover?
Met manquote:Op donderdag 19 maart 2015 10:23 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Ook goed natuurlijk.
Ga je altijd alleen op vakantie? Of met vriend/vrienden
Ja, echt heel naarquote:Op donderdag 19 maart 2015 10:25 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Pff.. die pech heb jij dan weer
Mja dat kan ik niet. Dan slaap ik niet (en de blagen en oppas ook niet)quote:
Het is ook zo'n nare vent.quote:
Ja maar het zijn van de open doelenquote:
Met de echte wil ik best een avondje eten hoor. Zo raar zou dat niet zien.quote:Op donderdag 19 maart 2015 10:29 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Haha.. En een beetje raar als je dan 's avonds met Harvey Specter uit eten gaat
Aaaaaaaaaaaaw, dat jij zo'n watje zou zijn... wie had dat kunnen denken?quote:Op donderdag 19 maart 2015 10:26 schreef Tally het volgende:
[..]
Mja dat kan ik niet. Dan slaap ik niet (en de blagen en oppas ook niet)
Ja, echt he?quote:
Duh, als ik met jou ga ga ik niet met hem natuurlijk hequote:Op donderdag 19 maart 2015 10:29 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Haha.. En een beetje raar als je dan 's avonds met Harvey Specter uit eten gaat
Wat betreft mijn kinderen zeker. En dat had ik van tevoren ook zeker verwacht hoor.quote:Op donderdag 19 maart 2015 10:30 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Aaaaaaaaaaaaw, dat jij zo'n watje zou zijn... wie had dat kunnen denken?
Wanneer gaan we dan?quote:Op donderdag 19 maart 2015 10:30 schreef Tally het volgende:
[..]
Met de echte wil ik best een avondje eten hoor. Zo raar zou dat niet zien.
Schiet gewoon eens expres naast dan ofzoquote:Op donderdag 19 maart 2015 10:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja maar het zijn van de open doelen.
Haha nee dat zou er nog bij moeten komen. Dat hij er ook bij zitquote:Op donderdag 19 maart 2015 10:31 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, echt he?
[..]
Duh, als ik met jou ga ga ik niet met hem natuurlijk he
Jij misschien wel, maar de rest van FOK! Nietquote:Op donderdag 19 maart 2015 10:31 schreef Tally het volgende:
[..]
Wat betreft mijn kinderen zeker. En dat had ik van tevoren ook zeker verwacht hoor.
Geen probleem voor mij hoorquote:Op donderdag 19 maart 2015 10:31 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Haha nee dat zou er nog bij moeten komen. Dat hij er ook bij zit
Dan doe ik al mijn hele levenquote:Op donderdag 19 maart 2015 10:31 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Schiet gewoon eens expres naast dan ofzo
Maar ik ken mijzelf dan ook het bestquote:Op donderdag 19 maart 2015 10:32 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jij misschien wel, maar de rest van FOK! Niet
Ik slik elke ochtend een pilletje divisun 400quote:Op donderdag 19 maart 2015 09:47 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik gebruik het ook eigenlijk niet
Ik hou altijd weer hoop op een straaltje zon
400 is inderdaad goede hoeveelheid.quote:Op donderdag 19 maart 2015 10:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik slik elke ochtend een pilletje divisun 400
Aaaaaaaaaaaaaaaaaawquote:
Zijn dat niet van die ampullen?quote:Op donderdag 19 maart 2015 10:35 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
400 is inderdaad goede hoeveelheid.
Ik nam eens per 2 dagen 5000![]()
Dat kun je in een apotheek niet eens krijgen haha.
Veel plezier ermeequote:Op donderdag 19 maart 2015 10:33 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Hier krijg ik wel bepaalde leuke gedachtes bij
Gelukkig maar. het staat je prima hoorquote:Op donderdag 19 maart 2015 10:34 schreef Tally het volgende:
[..]
Maar ik ken mijzelf dan ook het best
En je bent dan ook altijd het zonnetje in huis hierquote:Op donderdag 19 maart 2015 10:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die heb ik nu geloof ik ook. Op advies van de huisartsquote:Op donderdag 19 maart 2015 10:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb ze destijds aangeschaft via body & fit.quote:Op donderdag 19 maart 2015 10:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zijn dat niet van die ampullen?Boven de 400 kun je volgens mij idd niet zomaar krijgen, gaat geloof ik op recept, maar normale mensen hebben genoeg aan 400. En het zijn nog best lekkere pilletjes ook. Net zoals die vitamine C van Roter
Ik bedoel meer dat ik geen koters hebquote:
Windows sowiesoquote:Op donderdag 19 maart 2015 10:39 schreef Tally het volgende:
Windows updates maakt meer kapot dan je lief is
Ik durf m'n laptop niet meer aan te zettenquote:Op donderdag 19 maart 2015 10:39 schreef Tally het volgende:
Windows updates maakt meer kapot dan je lief is
Nieuwe pc installeren waarop Windows 7 staat. Nu bezig met update 24 van de 172quote:Op donderdag 19 maart 2015 10:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik durf m'n laptop niet meer aan te zetten
Ja vitamine D slikken is de nieuwe rage he? Ik doe gewoon een beetje groente en fruit eten en af en toe buiten komen. Daar doen we het al 40.000 jaar prima op dus dat zal nog wel 40 jaar goed gaan.quote:Op donderdag 19 maart 2015 10:38 schreef Tally het volgende:
[..]
Die heb ik nu geloof ik ook. Op advies van de huisarts
Ik heb eerder ook nog van die multivitamine bruistabletten maar die waren een vitaminebom waar je het meeste weer van uit plast zei zeHad weinig nut. En zou alleen maar teveel vitamine door binnen krijgen.
dat zeg ik: aaaaaaaaaaaaaaaaaawquote:Op donderdag 19 maart 2015 10:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat ik geen koters heb.
Mja dat deed ik ook. Best veel groenten en fruit ook. En ik wandel best vaak met de koters.quote:Op donderdag 19 maart 2015 10:49 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ja vitamine D slikken is de nieuwe rage he? Ik doe gewoon een beetje groente en fruit eten en af en toe buiten komen. Daar doen we het al 40.000 jaar prima op dus dat zal nog wel 40 jaar goed gaan.
Ik kan er wel mee leven denk ikquote:
Maar kinderen zijn echt een aanvulling op je leven enzoquote:Op donderdag 19 maart 2015 10:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik kan er wel mee leven denk ik.
Voornamelijk in vette vis.quote:Op donderdag 19 maart 2015 10:51 schreef MissMSX het volgende:
Vitamine D zit toch alleen in dierlijke producten?
Let's not go therequote:Op donderdag 19 maart 2015 10:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Maar kinderen zijn echt een aanvulling op je leven enzo
Zalmquote:Op donderdag 19 maart 2015 10:51 schreef MissMSX het volgende:
Vitamine D zit toch alleen in dierlijke producten?
Oh ja, vette visquote:Op donderdag 19 maart 2015 10:52 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Voornamelijk in vette vis.
Maar zonlicht barst er ook van.
Van deze geniet ik dan juist altijd weerquote:
quote:
quote:
Niet zo bijdehand hequote:Op donderdag 19 maart 2015 10:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Oh ja, vette vis
En niet in zonlicht zelf he
Dat vind ik rauw erg lekker. In sushi helemaalquote:
Tonijn is ook heeeeel erg lekker met een beetje mayonaise en een augurkje op toast.quote:Op donderdag 19 maart 2015 10:57 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat vind ik rauw erg lekker. In sushi helemaal
Een bij heeft helemaal geen handjesquote:
Een bij is een strontvlieg met een Vitesse shirt aan.quote:Op donderdag 19 maart 2015 10:58 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Een bij heeft helemaal geen handjes
Komt omdat ze zo lekker zijnquote:
Ag, het zit in mindere mate ook wel in margarine, brood, ei, varkensfilet, tartaar,etc.quote:Op donderdag 19 maart 2015 10:59 schreef KomtTijd... het volgende:
Kibbeling
Verder eet ik eigenlijk nooit vis. Zal ook wel vitamine d te kort komen dan.
Ik doe niet aan voetbaldingenquote:Op donderdag 19 maart 2015 10:59 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Een bij is een strontvlieg met een Vitesse shirt aan.![]()
![]()
Nopequote:Op donderdag 19 maart 2015 11:02 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Doe je wel aan overige sporten?
Ja, ik kan de feiten toch niet veranderen?quote:
Ik ben wel voor tonijn-preservatie, wat moeten we anders eten?quote:Op donderdag 19 maart 2015 11:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dan moeten ze beter hun best doen, survival of the fittest.
Ik vind ook heel veel dingen lekker, maar ik hou mezelf dan toch in voor het hogere doelquote:Op donderdag 19 maart 2015 11:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, ik kan de feiten toch niet veranderen?.
Er zijn nog zoveel diersoortenquote:Op donderdag 19 maart 2015 11:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben wel voor tonijn-preservatie, wat moeten we anders eten?.
Omdat ik sport gewoon totaal niet boeiend vindquote:
Heel nobel van jequote:Op donderdag 19 maart 2015 11:07 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik vind ook heel veel dingen lekker, maar ik hou mezelf dan toch in voor het hogere doel
Vreemd genoeg vind ik een gezond lichaam dan wel weer boeiend.quote:Op donderdag 19 maart 2015 11:07 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Omdat ik sport gewoon totaal niet boeiend vind
True, maar toch zonde, gegrilled ook heel erg lekker met wat zeezoutquote:Op donderdag 19 maart 2015 11:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Er zijn nog zoveel diersoorten
En binnenkort kunnen we elk soort vlees klonen, nog makkelijker.
Maar om zelf te doen dan?quote:Op donderdag 19 maart 2015 11:07 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Oh, make me crazy!quote:Op donderdag 19 maart 2015 11:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
True, maar toch zonde, gegrilled ook heel erg lekker met wat zeezout.
Thuis Kobe-Beef 3Dprinten.
Ik beweeg wel veel hoor (wandelen, fietsen), maar echt sporten... neequote:Op donderdag 19 maart 2015 11:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vreemd genoeg vind ik een gezond lichaam dan wel weer boeiend.
Dat is het toch ook nietquote:Op donderdag 19 maart 2015 11:07 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik doe af en toe aan hardlopen, maar mijn gewrichten vinden het echt niet leuk.quote:
Okequote:Op donderdag 19 maart 2015 11:09 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik doe af en toe aan hardlopen, maar mijn gewrichten vinden het echt niet leuk.
En verder dus wel veel bewegen
Daar zijn de meningen over verdeeldquote:
Geen bankaardappel dusquote:
Ah well, die moeten er ook zijn.quote:
Het boeit mij echt geen rukquote:Op donderdag 19 maart 2015 11:13 schreef CherryLips het volgende:
http://nos.nl/artikel/202(...)ch-goed-te-zien.html
he kak, niet te zien hier dus
Het moet niet gekker worden.quote:Op donderdag 19 maart 2015 11:13 schreef HarveySpecter het volgende:
Komt m'n baas binnen om te vragen of ik even wat voor hem wil doen.
Wat denkt die man wel niet.
Heb je wel een brilletje als je gaat kijken?quote:
Neequote:Op donderdag 19 maart 2015 11:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Heb je wel een brilletje als je gaat kijken?
Ik zou het meenemen in zijn volgende functioneringsgesprek.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |