Prima vertoeven toch.quote:Op donderdag 19 maart 2015 10:11 schreef Tally het volgende:
[..]
Meeste wel. Wel in verschillende plekken.
Meestal wissel ik af. Beetje niksen, stad(je) bezoeken, wandelenquote:Op donderdag 19 maart 2015 10:11 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Haha. Wat doe je allemaal tijdens je vakantie? Alleen chillen of.....
Leuk!quote:Op donderdag 19 maart 2015 10:13 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Meestal wissel ik af. Beetje niksen, stad(je) bezoeken, wandelen
De fokking stadsduiven voederenquote:Op donderdag 19 maart 2015 10:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wat is er mis met vogelvoedervrouwtjes?
Meestal wel jaquote:
Ik vond het heerlijk!quote:
Wij deden vaak een hele drukke vakantie. Van alles bezoeken, wandelen en alles willen zien.quote:Op donderdag 19 maart 2015 10:13 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Meestal wissel ik af. Beetje niksen, stad(je) bezoeken, wandelen
Oh duiven heb ik zelden in de tuin.quote:
Tsja, domeinmodel is in het Nederlands, en dat is wat de klant spreekt.quote:Op donderdag 19 maart 2015 10:12 schreef Tally het volgende:
[..]
Succes! Niet alles overzetten is zo stom
Dat klinkt ook wel heel relaxed jaquote:Op donderdag 19 maart 2015 10:14 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik vond het heerlijk!
[..]
Wij deden vaak een hele drukke vakantie. Van alles bezoeken, wandelen en alles willen zien.
9 jaar geleden (mijn huwelijksreis) heb ik 2 weken op het strand gelegen. En dat beviel me zo goed
Kon ook komen omdat het zo'n hotel was waar je zo'n pinguïn naast je had staan die je drankjes of snacks ging halen
Doe dan alles NL. Of alles ENG. Maar een mix vind ik altijd zo stom. Komen vaak weer problemen uit doordat niet alles NL is of niet alles ENG.quote:Op donderdag 19 maart 2015 10:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Tsja, domeinmodel is in het Nederlands, en dat is wat de klant spreekt.
Eerst voederde ze in de gezamenlijk tuin. Dus die beesten ook vol genieten op de aanliggende balkonsquote:Op donderdag 19 maart 2015 10:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh duiven heb ik zelden in de tuin.
Dan zie ik je 's avonds wel weerquote:Op donderdag 19 maart 2015 10:16 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Zwembroek aan -> strandbedje -> drankje -> boek/ipod
En 's avonds erop uit.
Ik had het ook nog nooit gehad. Maar we waren echt aan relaxen toe. Nou ja ikquote:Op donderdag 19 maart 2015 10:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat klinkt ook wel heel relaxed ja
Toch zou het mij gaan jeuken denk ik. Maar ik weet het niet, nooit zo'n pinguinvakantie gehad
Ik heb vooral merels en musjes enzo. En elk jaar een roodborstjequote:Op donderdag 19 maart 2015 10:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Eerst voederde ze in de gezamenlijk tuin. Dus die beesten ook vol genieten op de aanliggende balkons
Nu voedert ze braaf voor de deur op straat en gelukkig geen last meer van de duiven op de balkons
Zou je het nog eens doen? Of was het meer leuk voor die ene keer?quote:Op donderdag 19 maart 2015 10:17 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik had het ook nog nooit gehad. Maar we waren echt aan relaxen toe. Nou ja ik
Ziekenhuisperiode van mijn man achter de rug. De bruiloft achter de rug. Dus eindelijk kon ik op mijn kont zitten
Wij hebben ook veel meesjes hier. Heb een nestkastje op het balkon. Dit jaar voor het eerst echt interessequote:Op donderdag 19 maart 2015 10:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb vooral merels en musjes enzo. En elk jaar een roodborstje
Niet mijn eerste voorkeur, maar kan het prima hebbenquote:Op donderdag 19 maart 2015 10:18 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Ja... Hou je van lekker Mexicaans eten?
Jij mag het zeggen hoor. Ik pas me aan haha.quote:Op donderdag 19 maart 2015 10:20 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Niet mijn eerste voorkeur, maar kan het prima hebben
Ik zou het best nog eens proberen. Maar denk dat het bij proberen blijft aangezien ik nu 2 blagen heb rondlopenquote:Op donderdag 19 maart 2015 10:18 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zou je het nog eens doen? Of was het meer leuk voor die ene keer?
En vies Mexicaans eten, wat is je mening daarover?quote:Op donderdag 19 maart 2015 10:20 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Niet mijn eerste voorkeur, maar kan het prima hebben
Indonesischquote:Op donderdag 19 maart 2015 10:21 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Jij mag het zeggen hoor. Ik pas me aan haha.
Alles in het Engels heeft absoluut de voorkeur. Maar dan krijgen we gezeik met de business.quote:Op donderdag 19 maart 2015 10:16 schreef Tally het volgende:
[..]
Doe dan alles NL. Of alles ENG. Maar een mix vind ik altijd zo stom. Komen vaak weer problemen uit doordat niet alles NL is of niet alles ENG.
Blagen thuis latenquote:Op donderdag 19 maart 2015 10:21 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik zou het best nog eens proberen. Maar denk dat het bij proberen blijft aangezien ik nu 2 blagen heb rondlopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |