Die heb ik ook een potje, maar echte is wel fijnerquote:
Welke hoeveelheid?quote:Op donderdag 19 maart 2015 09:45 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Die heb ik ook een potje, maar echte is wel fijner
Geen ideequote:
Ik vind mensen die lopen te mekkeren over wat rommel echt enorm irritant, er wordt de hele dag door gewerkt, opruimen hebben we schoonmakers voor, ik heb wel wat beters te doen.quote:Op donderdag 19 maart 2015 09:45 schreef Tally het volgende:
[..]
Als er hier 50 meldingen open staan doen wij iets heel erg verkeerd.
Het is niet zoals daar bij jou op een grote IT afdeling.
Ik gebruik het ook eigenlijk nietquote:
Naja het is ook alleen maar aanvulling.quote:Op donderdag 19 maart 2015 09:47 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik gebruik het ook eigenlijk niet
Ik hou altijd weer hoop op een straaltje zon
Idd, waar ik gewoon werk lopen de vrouwen de hele dag te huilen om wat rommelquote:
Gelukkig eerst nog weer een koud en bewolkt weekendquote:Op donderdag 19 maart 2015 09:47 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Naja het is ook alleen maar aanvulling.
Inderdaad. Zon hebben we nodig! En snel ook
Ga je mee naar Ibiza?quote:Op donderdag 19 maart 2015 09:49 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Gelukkig eerst nog weer een koud en bewolkt weekend
We vertrekken nu?quote:
Wat rommel best. Dat serverhok ziet er ook niet uit best. Maar als iemand aan mij vraagt om iets uit de kast te halen en ik kan niet eens bij de kast komen zoveel teringzooi staat er voor is het in mijn ogen niet wat rommel.quote:Op donderdag 19 maart 2015 09:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik vind mensen die lopen te mekkeren over wat rommel echt enorm irritant, er wordt de hele dag door gewerkt, opruimen hebben we schoonmakers voor, ik heb wel wat beters te doen.
Rommel stoort mij totaal niet, dus als iemand het vervelend vindt, voel je vrij het op te ruimen, maar neem je thuis-mentaliteit niet mee naar het werk. Ik vertik het iig.
Ach, zo ken ik ook mannen die geen flikker uitvoerenquote:Op donderdag 19 maart 2015 09:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, waar ik gewoon werk lopen de vrouwen de hele dag te huilen om wat rommel.
Oh fuck, denk dat die wel ingedroogd is ondertussenquote:Op donderdag 19 maart 2015 09:50 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Ben onderweg. En niet je zonnecrème vergeten. Want het is bloedheet
Oh ja, dat ontken ik ook niet, maar klagen over irrelevante triviale zaken stoort mij meer dan een doos in een hoek.quote:Op donderdag 19 maart 2015 09:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach, zo ken ik ook mannen die geen flikker uitvoeren.
Ja fuck héé. Kunnen we zeker eerst weer langs de kruidvat.quote:Op donderdag 19 maart 2015 09:51 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Oh fuck, denk dat die wel ingedroogd is ondertussen
Ja. Missen we straks ons vliegtuigquote:Op donderdag 19 maart 2015 09:51 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Ja fuck héé. Kunnen we zeker eerst weer langs de kruidvat.
Terecht.quote:Op donderdag 19 maart 2015 09:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh ja, dat ontken ik ook niet, maar klagen over irrelevante triviale zaken stoort mij meer dan een doos in een hoek.
Aangezien NL een land is waar dingen sowieso eerlijker en beter geregeld zijn zal het NOG beter uitvallen lijkt me.quote:
Ik heb nog wel wat factor 50 liggen. Voor op je tere hollandse huidje.quote:Op donderdag 19 maart 2015 09:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja. Missen we straks ons vliegtuig
Dat kan ik wel gebruiken ja. Zie nog wel erg bleekjesquote:Op donderdag 19 maart 2015 09:53 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat factor 50 liggen. Voor op je tere hollandse huidje.
Nederland, het land waar de meeste vrouwen van de wereld vrijwillig kiezen voor parttime werken? Wil je werkelijk je hand in dat bijennest steken?quote:
Ik denk eerlijk gezegd dat er geen verschil meer is.quote:Op donderdag 19 maart 2015 09:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Aangezien NL een land is waar dingen sowieso eerlijker en beter geregeld zijn zal het NOG beter uitvallen lijkt me.
Ik ook trouwens. Heb voor mijn gevoel al maanden geen zonlicht meer gezien.quote:Op donderdag 19 maart 2015 09:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat kan ik wel gebruiken ja. Zie nog wel erg bleekjes
Ik snap Tal dr voorbeeld in dit geval wel hoor. Maar ik meen het qua "thuis-normen" mee nemen naar het werk. Het boeit werktechnisch gezien geen ene moer of het rommelig is, dat is een persoonlijke irritatie en thuis mag je je er echt heel erg druk om maken.quote:
Nee. Het interesseert me geen kont, namelijkquote:Op donderdag 19 maart 2015 09:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nederland, het land waar de meeste vrouwen van de wereld vrijwillig kiezen voor parttime werken? Wil je werkelijk je hand in dat bijennest steken?
Check. Ik ben echt klaar met die winter.quote:Op donderdag 19 maart 2015 09:54 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Ik ook trouwens. Heb voor mijn gevoel al maanden geen zonlicht meer gezien.
Iig niet zo enorm dramatisch nee. En mensen (niet alleen vrouwen dus) hebben wel vaak de neiging om dit nadeel te benadrukken en alle voordelen voor het gemak maar even te vergetenquote:Op donderdag 19 maart 2015 09:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd dat er geen verschil meer is.
Nee joh. Moet nog drie maanden werken voor ik 1,5 week vakantie heb.quote:Op donderdag 19 maart 2015 09:55 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Check. Ik ben echt klaar met die winter.
Maar goed, niks te kiezen wat dat betreft
Dat is mens-eigen.quote:Op donderdag 19 maart 2015 09:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Iig niet zo enorm dramatisch nee. En mensen (niet alleen vrouwen dus) hebben wel vaak de neiging om dit nadeel te benadrukken en alle voordelen voor het gemak maar even te vergeten.
Dat is wel te hopen jaquote:Op donderdag 19 maart 2015 09:56 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Nee joh. Moet nog drie maanden werken voor ik 1,5 week vakantie heb.
Overigens mag ik hopen dat het binnen die tijd hier ook een beetje mooi weer zal zijn.
![]()
Dat is precies wat ik zeiquote:
Voor een groep mensen is bewezen dat een rommelige werkomgeving een significante negatieve invloed heeft op hun werk.quote:Op donderdag 19 maart 2015 09:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik snap Tal dr voorbeeld in dit geval wel hoor. Maar ik meen het qua "thuis-normen" mee nemen naar het werk. Het boeit werktechnisch gezien geen ene moer of het rommelig is, dat is een persoonlijke irritatie en thuis mag je je er echt heel erg druk om maken.
Maar als er geen directie-besluit is dat alles enorm netjes moet zijn is het niet meer dan je eigen mening, en wat boeit mij die op het werk?
Laat me raden, vrouwen?quote:Op donderdag 19 maart 2015 09:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Voor een groep mensen is bewezen dat een rommelige werkomgeving een significante negatieve invloed heeft op hun werk.
En ga je dan nog ergens heen met vakantie? Of blijf je thuis?quote:Op donderdag 19 maart 2015 09:56 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Nee joh. Moet nog drie maanden werken voor ik 1,5 week vakantie heb.
Overigens mag ik hopen dat het binnen die tijd hier ook een beetje mooi weer zal zijn.
![]()
Ik ga wel ergens heen, maar weet nog niet waarheen. Maar even een weekje weg uit Nederland, dat zeker.quote:Op donderdag 19 maart 2015 09:58 schreef Tally het volgende:
[..]
En ga je dan nog ergens heen met vakantie? Of blijf je thuis?
Niet te vaak he. Zonnebank bruin is echt lelijkquote:Op donderdag 19 maart 2015 09:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat is wel te hopen ja
Anders pak ik een zonnebank
En een plekje met zon?quote:Op donderdag 19 maart 2015 10:00 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Ik ga wel ergens heen, maar weet nog niet waarheen. Maar even een weekje weg uit Nederland, dat zeker.
En kankerverwekkend.quote:Op donderdag 19 maart 2015 10:01 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Niet te vaak he. Zonnebank bruin is echt lelijk
Als er dit jaar geen zon schijnt in NL denk ik dat ik maar weinig zon zie dit jaarquote:Op donderdag 19 maart 2015 10:00 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Ik ga wel ergens heen, maar weet nog niet waarheen. Maar even een weekje weg uit Nederland, dat zeker.
Klopt jaquote:Op donderdag 19 maart 2015 10:01 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Niet te vaak he. Zonnebank bruin is echt lelijk
Financiële redenen? Of heb je jonge kids waarmee je niet fatsoenlijk weg kan.quote:Op donderdag 19 maart 2015 10:01 schreef Tally het volgende:
[..]
Als er dit jaar geen zon schijnt in NL denk ik dat ik maar weinig zon zie dit jaar
En nee niet omdat ik opgesloten zit in een kelderMaar ik denk dat we dit jaar niet op vakantie gaan. Niet naar het buitenland in ieder geval.
Ik wil naar Sabaquote:Op donderdag 19 maart 2015 10:01 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Ja en met MissMSX als je zo door gaat
Als alles goed gaat, verkopen we dit jaar ons huis. En heb ik mijn dagen straks nodig om te klussen.quote:Op donderdag 19 maart 2015 10:02 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Financiële redenen? Of heb je jonge kids waarmee je niet fatsoenlijk weg kan.
Ik heb werkelijk geen ideequote:Op donderdag 19 maart 2015 10:03 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Als ze daar ook bier en mojito verkopen vind ik het prima.
Ah duidelijk. En je baas geeft je vast en zeker geen extra vakantiedagen. Dus niets aan te doen.quote:Op donderdag 19 maart 2015 10:02 schreef Tally het volgende:
[..]
Als alles goed gaat, verkopen we dit jaar ons huis. En heb ik mijn dagen straks nodig om te klussen.
Nee maar hij heeft gelijk. Want straks werk ik helemaal een stuk minderquote:Op donderdag 19 maart 2015 10:03 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Ah duidelijk. En je baas geeft je vast en zeker geen extra vakantiedagen. Dus niets aan te doen.
HAHA. Hij kan beter het internet voor je afschermenquote:Op donderdag 19 maart 2015 10:04 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee maar hij heeft gelijk. Want straks werk ik helemaal een stuk minder
Ondertussen ben ik heel druk bezig hoor. Maar veel wachten tijdens een installatie.quote:Op donderdag 19 maart 2015 10:05 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
HAHA. Hij kan beter het internet voor je afschermen![]()
Wat is jouw nummer 1?quote:Op donderdag 19 maart 2015 10:05 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Oke. Maar heb het even gegoogled. Het is niet mijn nummer 1, maar oké. Ik sta er voor open!
Totally different. Wel veel dezelfde eigenschappen, compleet verschillende oorzaak of aanpak tot 'genezing'.quote:
Ik zal je niet veroordelen hoor. Doe namelijk hetzelfde haha.quote:Op donderdag 19 maart 2015 10:05 schreef Tally het volgende:
[..]
Ondertussen ben ik heel druk bezig hoor. Maar veel wachten tijdens een installatie.
Veroordelen mag hoor. Heb ik toch schijt aanquote:Op donderdag 19 maart 2015 10:07 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Ik zal je niet veroordelen hoor. Doe namelijk hetzelfde haha.
Uhms ik vind Portugal wel goed vertoeven. Maar het maakt me niet zoveel uit. Zie graag elk jaar wat anders. Als de zon schijnt en er is een zwembad dan ben ik al snel tevreden.quote:
Sexyquote:Op donderdag 19 maart 2015 10:07 schreef Tally het volgende:
[..]
Veroordelen mag hoor. Heb ik toch schijt aan
Portugalquote:Op donderdag 19 maart 2015 10:07 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Uhms ik vind Portugal wel goed vertoeven. Maar het maakt me niet zoveel uit. Zie graag elk jaar wat anders. Als de zon schijnt en er is een zwembad dan ben ik al snel tevreden.
Ben ik nooit geweest, maar sta ik dan wel weer voor openquote:Op donderdag 19 maart 2015 10:07 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Uhms ik vind Portugal wel goed vertoeven. Maar het maakt me niet zoveel uit. Zie graag elk jaar wat anders. Als de zon schijnt en er is een zwembad dan ben ik al snel tevreden.
Dan moet je er nodig weer eens naar toe.quote:Op donderdag 19 maart 2015 10:08 schreef Tally het volgende:
[..]
Portugal
Nu al 5 jaar geweest. Helaas 9 jaar geleden voor het laatst
Portugal is een top land. En Portugezen zijn leuke, vriendelijke mensen. Althans, dat is mijn ervaring.quote:Op donderdag 19 maart 2015 10:09 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ben ik nooit geweest, maar sta ik dan wel weer voor open
Heb wel een Portugese buurvrouw
En mijn tante is eindelijk een zwembad aan het regelen in haar tuin
De buurvrouw is wel aardig jaquote:Op donderdag 19 maart 2015 10:09 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Portugal is een top land. En Portugezen zijn leuke, vriendelijke mensen. Althans, dat is mijn ervaring.
Haha. Wat doe je allemaal tijdens je vakantie? Alleen chillen of.....quote:Op donderdag 19 maart 2015 10:10 schreef MissMSX het volgende:
[..]
De buurvrouw is wel aardig ja
En een beetje geschift. Vogelvoedervrouwtje
Meeste wel. Wel in verschillende plekken.quote:Op donderdag 19 maart 2015 10:09 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Dan moet je er nodig weer eens naar toe.
Waar in Portugal? Algarve?
Wat is er mis met vogelvoedervrouwtjes?quote:Op donderdag 19 maart 2015 10:10 schreef MissMSX het volgende:
[..]
De buurvrouw is wel aardig ja
En een beetje geschift. Vogelvoedervrouwtje
Succes! Niet alles overzetten is zo stomquote:Op donderdag 19 maart 2015 10:11 schreef stbabylon het volgende:
Joooooooooy, ik mag alle code vertalen naar het Engels. Alle code? Nee natuurlijk niet, de domeinobjecten houden we in het Nederlands. Wish me luck.
Prima vertoeven toch.quote:Op donderdag 19 maart 2015 10:11 schreef Tally het volgende:
[..]
Meeste wel. Wel in verschillende plekken.
Meestal wissel ik af. Beetje niksen, stad(je) bezoeken, wandelenquote:Op donderdag 19 maart 2015 10:11 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Haha. Wat doe je allemaal tijdens je vakantie? Alleen chillen of.....
Leuk!quote:Op donderdag 19 maart 2015 10:13 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Meestal wissel ik af. Beetje niksen, stad(je) bezoeken, wandelen
De fokking stadsduiven voederenquote:Op donderdag 19 maart 2015 10:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wat is er mis met vogelvoedervrouwtjes?
Meestal wel jaquote:
Ik vond het heerlijk!quote:
Wij deden vaak een hele drukke vakantie. Van alles bezoeken, wandelen en alles willen zien.quote:Op donderdag 19 maart 2015 10:13 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Meestal wissel ik af. Beetje niksen, stad(je) bezoeken, wandelen
Oh duiven heb ik zelden in de tuin.quote:
Tsja, domeinmodel is in het Nederlands, en dat is wat de klant spreekt.quote:Op donderdag 19 maart 2015 10:12 schreef Tally het volgende:
[..]
Succes! Niet alles overzetten is zo stom
Dat klinkt ook wel heel relaxed jaquote:Op donderdag 19 maart 2015 10:14 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik vond het heerlijk!
[..]
Wij deden vaak een hele drukke vakantie. Van alles bezoeken, wandelen en alles willen zien.
9 jaar geleden (mijn huwelijksreis) heb ik 2 weken op het strand gelegen. En dat beviel me zo goed
Kon ook komen omdat het zo'n hotel was waar je zo'n pinguïn naast je had staan die je drankjes of snacks ging halen
Doe dan alles NL. Of alles ENG. Maar een mix vind ik altijd zo stom. Komen vaak weer problemen uit doordat niet alles NL is of niet alles ENG.quote:Op donderdag 19 maart 2015 10:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Tsja, domeinmodel is in het Nederlands, en dat is wat de klant spreekt.
Eerst voederde ze in de gezamenlijk tuin. Dus die beesten ook vol genieten op de aanliggende balkonsquote:Op donderdag 19 maart 2015 10:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh duiven heb ik zelden in de tuin.
Dan zie ik je 's avonds wel weerquote:Op donderdag 19 maart 2015 10:16 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Zwembroek aan -> strandbedje -> drankje -> boek/ipod
En 's avonds erop uit.
Ik had het ook nog nooit gehad. Maar we waren echt aan relaxen toe. Nou ja ikquote:Op donderdag 19 maart 2015 10:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat klinkt ook wel heel relaxed ja
Toch zou het mij gaan jeuken denk ik. Maar ik weet het niet, nooit zo'n pinguinvakantie gehad
Ik heb vooral merels en musjes enzo. En elk jaar een roodborstjequote:Op donderdag 19 maart 2015 10:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Eerst voederde ze in de gezamenlijk tuin. Dus die beesten ook vol genieten op de aanliggende balkons
Nu voedert ze braaf voor de deur op straat en gelukkig geen last meer van de duiven op de balkons
Zou je het nog eens doen? Of was het meer leuk voor die ene keer?quote:Op donderdag 19 maart 2015 10:17 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik had het ook nog nooit gehad. Maar we waren echt aan relaxen toe. Nou ja ik
Ziekenhuisperiode van mijn man achter de rug. De bruiloft achter de rug. Dus eindelijk kon ik op mijn kont zitten
Wij hebben ook veel meesjes hier. Heb een nestkastje op het balkon. Dit jaar voor het eerst echt interessequote:Op donderdag 19 maart 2015 10:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb vooral merels en musjes enzo. En elk jaar een roodborstje
Niet mijn eerste voorkeur, maar kan het prima hebbenquote:Op donderdag 19 maart 2015 10:18 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Ja... Hou je van lekker Mexicaans eten?
Jij mag het zeggen hoor. Ik pas me aan haha.quote:Op donderdag 19 maart 2015 10:20 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Niet mijn eerste voorkeur, maar kan het prima hebben
Ik zou het best nog eens proberen. Maar denk dat het bij proberen blijft aangezien ik nu 2 blagen heb rondlopenquote:Op donderdag 19 maart 2015 10:18 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zou je het nog eens doen? Of was het meer leuk voor die ene keer?
En vies Mexicaans eten, wat is je mening daarover?quote:Op donderdag 19 maart 2015 10:20 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Niet mijn eerste voorkeur, maar kan het prima hebben
Indonesischquote:Op donderdag 19 maart 2015 10:21 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Jij mag het zeggen hoor. Ik pas me aan haha.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |