Als alles goed gaat, verkopen we dit jaar ons huis. En heb ik mijn dagen straks nodig om te klussen.quote:Op donderdag 19 maart 2015 10:02 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Financiële redenen? Of heb je jonge kids waarmee je niet fatsoenlijk weg kan.
Ik heb werkelijk geen ideequote:Op donderdag 19 maart 2015 10:03 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Als ze daar ook bier en mojito verkopen vind ik het prima.
Ah duidelijk. En je baas geeft je vast en zeker geen extra vakantiedagen. Dus niets aan te doen.quote:Op donderdag 19 maart 2015 10:02 schreef Tally het volgende:
[..]
Als alles goed gaat, verkopen we dit jaar ons huis. En heb ik mijn dagen straks nodig om te klussen.
Nee maar hij heeft gelijk. Want straks werk ik helemaal een stuk minderquote:Op donderdag 19 maart 2015 10:03 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Ah duidelijk. En je baas geeft je vast en zeker geen extra vakantiedagen. Dus niets aan te doen.
HAHA. Hij kan beter het internet voor je afschermenquote:Op donderdag 19 maart 2015 10:04 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee maar hij heeft gelijk. Want straks werk ik helemaal een stuk minder
Ondertussen ben ik heel druk bezig hoor. Maar veel wachten tijdens een installatie.quote:Op donderdag 19 maart 2015 10:05 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
HAHA. Hij kan beter het internet voor je afschermen![]()
Wat is jouw nummer 1?quote:Op donderdag 19 maart 2015 10:05 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Oke. Maar heb het even gegoogled. Het is niet mijn nummer 1, maar oké. Ik sta er voor open!
Totally different. Wel veel dezelfde eigenschappen, compleet verschillende oorzaak of aanpak tot 'genezing'.quote:
Ik zal je niet veroordelen hoor. Doe namelijk hetzelfde haha.quote:Op donderdag 19 maart 2015 10:05 schreef Tally het volgende:
[..]
Ondertussen ben ik heel druk bezig hoor. Maar veel wachten tijdens een installatie.
Veroordelen mag hoor. Heb ik toch schijt aanquote:Op donderdag 19 maart 2015 10:07 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Ik zal je niet veroordelen hoor. Doe namelijk hetzelfde haha.
Uhms ik vind Portugal wel goed vertoeven. Maar het maakt me niet zoveel uit. Zie graag elk jaar wat anders. Als de zon schijnt en er is een zwembad dan ben ik al snel tevreden.quote:
Sexyquote:Op donderdag 19 maart 2015 10:07 schreef Tally het volgende:
[..]
Veroordelen mag hoor. Heb ik toch schijt aan
Portugalquote:Op donderdag 19 maart 2015 10:07 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Uhms ik vind Portugal wel goed vertoeven. Maar het maakt me niet zoveel uit. Zie graag elk jaar wat anders. Als de zon schijnt en er is een zwembad dan ben ik al snel tevreden.
Ben ik nooit geweest, maar sta ik dan wel weer voor openquote:Op donderdag 19 maart 2015 10:07 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Uhms ik vind Portugal wel goed vertoeven. Maar het maakt me niet zoveel uit. Zie graag elk jaar wat anders. Als de zon schijnt en er is een zwembad dan ben ik al snel tevreden.
Dan moet je er nodig weer eens naar toe.quote:Op donderdag 19 maart 2015 10:08 schreef Tally het volgende:
[..]
Portugal
Nu al 5 jaar geweest. Helaas 9 jaar geleden voor het laatst
Portugal is een top land. En Portugezen zijn leuke, vriendelijke mensen. Althans, dat is mijn ervaring.quote:Op donderdag 19 maart 2015 10:09 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ben ik nooit geweest, maar sta ik dan wel weer voor open
Heb wel een Portugese buurvrouw
En mijn tante is eindelijk een zwembad aan het regelen in haar tuin
De buurvrouw is wel aardig jaquote:Op donderdag 19 maart 2015 10:09 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Portugal is een top land. En Portugezen zijn leuke, vriendelijke mensen. Althans, dat is mijn ervaring.
Haha. Wat doe je allemaal tijdens je vakantie? Alleen chillen of.....quote:Op donderdag 19 maart 2015 10:10 schreef MissMSX het volgende:
[..]
De buurvrouw is wel aardig ja
En een beetje geschift. Vogelvoedervrouwtje
Meeste wel. Wel in verschillende plekken.quote:Op donderdag 19 maart 2015 10:09 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Dan moet je er nodig weer eens naar toe.
Waar in Portugal? Algarve?
Wat is er mis met vogelvoedervrouwtjes?quote:Op donderdag 19 maart 2015 10:10 schreef MissMSX het volgende:
[..]
De buurvrouw is wel aardig ja
En een beetje geschift. Vogelvoedervrouwtje
Succes! Niet alles overzetten is zo stomquote:Op donderdag 19 maart 2015 10:11 schreef stbabylon het volgende:
Joooooooooy, ik mag alle code vertalen naar het Engels. Alle code? Nee natuurlijk niet, de domeinobjecten houden we in het Nederlands. Wish me luck.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |