Nederland, het land waar de meeste vrouwen van de wereld vrijwillig kiezen voor parttime werken? Wil je werkelijk je hand in dat bijennest steken?quote:
Ik denk eerlijk gezegd dat er geen verschil meer is.quote:Op donderdag 19 maart 2015 09:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Aangezien NL een land is waar dingen sowieso eerlijker en beter geregeld zijn zal het NOG beter uitvallen lijkt me.
Ik ook trouwens. Heb voor mijn gevoel al maanden geen zonlicht meer gezien.quote:Op donderdag 19 maart 2015 09:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat kan ik wel gebruiken ja. Zie nog wel erg bleekjes
Ik snap Tal dr voorbeeld in dit geval wel hoor. Maar ik meen het qua "thuis-normen" mee nemen naar het werk. Het boeit werktechnisch gezien geen ene moer of het rommelig is, dat is een persoonlijke irritatie en thuis mag je je er echt heel erg druk om maken.quote:
Nee. Het interesseert me geen kont, namelijkquote:Op donderdag 19 maart 2015 09:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nederland, het land waar de meeste vrouwen van de wereld vrijwillig kiezen voor parttime werken? Wil je werkelijk je hand in dat bijennest steken?
Check. Ik ben echt klaar met die winter.quote:Op donderdag 19 maart 2015 09:54 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Ik ook trouwens. Heb voor mijn gevoel al maanden geen zonlicht meer gezien.
Iig niet zo enorm dramatisch nee. En mensen (niet alleen vrouwen dus) hebben wel vaak de neiging om dit nadeel te benadrukken en alle voordelen voor het gemak maar even te vergetenquote:Op donderdag 19 maart 2015 09:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd dat er geen verschil meer is.
Nee joh. Moet nog drie maanden werken voor ik 1,5 week vakantie heb.quote:Op donderdag 19 maart 2015 09:55 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Check. Ik ben echt klaar met die winter.
Maar goed, niks te kiezen wat dat betreft
Dat is mens-eigen.quote:Op donderdag 19 maart 2015 09:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Iig niet zo enorm dramatisch nee. En mensen (niet alleen vrouwen dus) hebben wel vaak de neiging om dit nadeel te benadrukken en alle voordelen voor het gemak maar even te vergeten.
Dat is wel te hopen jaquote:Op donderdag 19 maart 2015 09:56 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Nee joh. Moet nog drie maanden werken voor ik 1,5 week vakantie heb.
Overigens mag ik hopen dat het binnen die tijd hier ook een beetje mooi weer zal zijn.
![]()
Dat is precies wat ik zeiquote:
Voor een groep mensen is bewezen dat een rommelige werkomgeving een significante negatieve invloed heeft op hun werk.quote:Op donderdag 19 maart 2015 09:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik snap Tal dr voorbeeld in dit geval wel hoor. Maar ik meen het qua "thuis-normen" mee nemen naar het werk. Het boeit werktechnisch gezien geen ene moer of het rommelig is, dat is een persoonlijke irritatie en thuis mag je je er echt heel erg druk om maken.
Maar als er geen directie-besluit is dat alles enorm netjes moet zijn is het niet meer dan je eigen mening, en wat boeit mij die op het werk?
Laat me raden, vrouwen?quote:Op donderdag 19 maart 2015 09:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Voor een groep mensen is bewezen dat een rommelige werkomgeving een significante negatieve invloed heeft op hun werk.
En ga je dan nog ergens heen met vakantie? Of blijf je thuis?quote:Op donderdag 19 maart 2015 09:56 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Nee joh. Moet nog drie maanden werken voor ik 1,5 week vakantie heb.
Overigens mag ik hopen dat het binnen die tijd hier ook een beetje mooi weer zal zijn.
![]()
Ik ga wel ergens heen, maar weet nog niet waarheen. Maar even een weekje weg uit Nederland, dat zeker.quote:Op donderdag 19 maart 2015 09:58 schreef Tally het volgende:
[..]
En ga je dan nog ergens heen met vakantie? Of blijf je thuis?
Niet te vaak he. Zonnebank bruin is echt lelijkquote:Op donderdag 19 maart 2015 09:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat is wel te hopen ja
Anders pak ik een zonnebank
En een plekje met zon?quote:Op donderdag 19 maart 2015 10:00 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Ik ga wel ergens heen, maar weet nog niet waarheen. Maar even een weekje weg uit Nederland, dat zeker.
En kankerverwekkend.quote:Op donderdag 19 maart 2015 10:01 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Niet te vaak he. Zonnebank bruin is echt lelijk
Als er dit jaar geen zon schijnt in NL denk ik dat ik maar weinig zon zie dit jaarquote:Op donderdag 19 maart 2015 10:00 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Ik ga wel ergens heen, maar weet nog niet waarheen. Maar even een weekje weg uit Nederland, dat zeker.
Klopt jaquote:Op donderdag 19 maart 2015 10:01 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Niet te vaak he. Zonnebank bruin is echt lelijk
Financiėle redenen? Of heb je jonge kids waarmee je niet fatsoenlijk weg kan.quote:Op donderdag 19 maart 2015 10:01 schreef Tally het volgende:
[..]
Als er dit jaar geen zon schijnt in NL denk ik dat ik maar weinig zon zie dit jaar
En nee niet omdat ik opgesloten zit in een kelderMaar ik denk dat we dit jaar niet op vakantie gaan. Niet naar het buitenland in ieder geval.
Ik wil naar Sabaquote:Op donderdag 19 maart 2015 10:01 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Ja en met MissMSX als je zo door gaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |