Die heb ik ook een potje, maar echte is wel fijnerquote:
Welke hoeveelheid?quote:Op donderdag 19 maart 2015 09:45 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Die heb ik ook een potje, maar echte is wel fijner
Geen ideequote:
Ik vind mensen die lopen te mekkeren over wat rommel echt enorm irritant, er wordt de hele dag door gewerkt, opruimen hebben we schoonmakers voor, ik heb wel wat beters te doen.quote:Op donderdag 19 maart 2015 09:45 schreef Tally het volgende:
[..]
Als er hier 50 meldingen open staan doen wij iets heel erg verkeerd.
Het is niet zoals daar bij jou op een grote IT afdeling.
Ik gebruik het ook eigenlijk nietquote:
Naja het is ook alleen maar aanvulling.quote:Op donderdag 19 maart 2015 09:47 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik gebruik het ook eigenlijk niet
Ik hou altijd weer hoop op een straaltje zon
Idd, waar ik gewoon werk lopen de vrouwen de hele dag te huilen om wat rommelquote:
Gelukkig eerst nog weer een koud en bewolkt weekendquote:Op donderdag 19 maart 2015 09:47 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Naja het is ook alleen maar aanvulling.
Inderdaad. Zon hebben we nodig! En snel ook
Ga je mee naar Ibiza?quote:Op donderdag 19 maart 2015 09:49 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Gelukkig eerst nog weer een koud en bewolkt weekend
We vertrekken nu?quote:
Wat rommel best. Dat serverhok ziet er ook niet uit best. Maar als iemand aan mij vraagt om iets uit de kast te halen en ik kan niet eens bij de kast komen zoveel teringzooi staat er voor is het in mijn ogen niet wat rommel.quote:Op donderdag 19 maart 2015 09:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik vind mensen die lopen te mekkeren over wat rommel echt enorm irritant, er wordt de hele dag door gewerkt, opruimen hebben we schoonmakers voor, ik heb wel wat beters te doen.
Rommel stoort mij totaal niet, dus als iemand het vervelend vindt, voel je vrij het op te ruimen, maar neem je thuis-mentaliteit niet mee naar het werk. Ik vertik het iig.
Ach, zo ken ik ook mannen die geen flikker uitvoerenquote:Op donderdag 19 maart 2015 09:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, waar ik gewoon werk lopen de vrouwen de hele dag te huilen om wat rommel.
Oh fuck, denk dat die wel ingedroogd is ondertussenquote:Op donderdag 19 maart 2015 09:50 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Ben onderweg. En niet je zonnecrème vergeten. Want het is bloedheet
Oh ja, dat ontken ik ook niet, maar klagen over irrelevante triviale zaken stoort mij meer dan een doos in een hoek.quote:Op donderdag 19 maart 2015 09:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach, zo ken ik ook mannen die geen flikker uitvoeren.
Ja fuck héé. Kunnen we zeker eerst weer langs de kruidvat.quote:Op donderdag 19 maart 2015 09:51 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Oh fuck, denk dat die wel ingedroogd is ondertussen
Ja. Missen we straks ons vliegtuigquote:Op donderdag 19 maart 2015 09:51 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Ja fuck héé. Kunnen we zeker eerst weer langs de kruidvat.
Terecht.quote:Op donderdag 19 maart 2015 09:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh ja, dat ontken ik ook niet, maar klagen over irrelevante triviale zaken stoort mij meer dan een doos in een hoek.
Aangezien NL een land is waar dingen sowieso eerlijker en beter geregeld zijn zal het NOG beter uitvallen lijkt me.quote:
Ik heb nog wel wat factor 50 liggen. Voor op je tere hollandse huidje.quote:Op donderdag 19 maart 2015 09:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja. Missen we straks ons vliegtuig
Dat kan ik wel gebruiken ja. Zie nog wel erg bleekjesquote:Op donderdag 19 maart 2015 09:53 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat factor 50 liggen. Voor op je tere hollandse huidje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |