Het was vroeg vanochtend, ben niet zo snel vandaagquote:
Smoesjes en smoesjesquote:Op woensdag 18 maart 2015 15:05 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Het was vroeg vanochtend, ben niet zo snel vandaag
En dan moet ik eigenlijk nog aan het werk ook
Je kan wel zien dat je homo bentquote:Op woensdag 18 maart 2015 15:20 schreef Renesite het volgende:
[..]
Als je er te hard op drukt komt er smurrie uit
Ik wil ook zonquote:Op woensdag 18 maart 2015 14:53 schreef DrMarten het volgende:
Tripje naar grijs en koud Amersfoort overleefd. Weer terug in het zonnige Enschede. Zo maar eens richting een stembureau wandelen
veel makkelijkerquote:Op woensdag 18 maart 2015 15:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je kan wel zien dat je homo bent.
Vandaag geen zon gezienquote:Op woensdag 18 maart 2015 15:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hier is ie ook wegDat was de lente dit jaar.
Want jij hebt nooit zon als anderen dat wel hebben?quote:
Idd!quote:Op woensdag 18 maart 2015 15:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Want jij hebt nooit zon als anderen dat wel hebben?
Da's best zieligquote:Op woensdag 18 maart 2015 15:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Idd!
En zon niet altijd in de letterlijke zin!
Gelukkigquote:Op woensdag 18 maart 2015 15:54 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Da's best zielig
Ik gun het je van harte hoor
Ik kon het niet laten, I'm such a bitchquote:Op woensdag 18 maart 2015 15:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
daar maak je mr dan weer alles behalve blij mee
Ook iets minder illegaalquote:
Idd, en gewoon ook een stuk minder irritant denk ikquote:
Ik help het je hopenquote:Op woensdag 18 maart 2015 16:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, en gewoon ook een stuk minder irritant denk ik.
dat blijkt..quote:Op woensdag 18 maart 2015 15:58 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik kon het niet laten, I'm such a bitch
Het blijft een vrouw natuurlijkquote:
Wat een vreselijk probleem toch voor mannen...quote:
Ach, er is wel mee te leven hoor, somsquote:Op woensdag 18 maart 2015 16:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wat een vreselijk probleem toch voor mannen...
Drank...quote:Op woensdag 18 maart 2015 16:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, er is wel mee te leven hoor, soms.
Dronken van verliefdheidquote:
Verlustigheidquote:
Zomertijd duurt nog evenquote:
Jij hebt tenminste winkels in de buurt.quote:Op donderdag 19 maart 2015 07:51 schreef CherryLips het volgende:
Weer wakker worden van knokkende cavia'sdus die heb ik even op hun donder gegeven. En dan om zeven uur wakker worden van de winkel hieronder
Iets speciaals op de planning?quote:Op donderdag 19 maart 2015 07:09 schreef Samzz het volgende:
Goedemorgen. Weer een fijn dagje voor de boeg
.
Vanavond cavia op het menu. Dat zal ze lerenquote:Op donderdag 19 maart 2015 07:51 schreef CherryLips het volgende:
Weer wakker worden van knokkende cavia'sdus die heb ik even op hun donder gegeven. En dan om zeven uur wakker worden van de winkel hieronder
Omdat het weekend te kort is.quote:Op donderdag 19 maart 2015 09:00 schreef HeatWave het volgende:
Zeg, waarom is het nog geen weekend?.
Nee, de werkweek is te lang, weekend heeft nooit schuldquote:
Daar is best wat aan te doenquote:Op donderdag 19 maart 2015 09:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, de werkweek is te lang, weekend heeft nooit schuld.
Geen reden om te zeuren dusquote:
Schijnt bij jou de zon?quote:
Werk of vrij vandaag?quote:
Werkquote:
quote:
In de praktijk kan het ook prima blijktquote:
quote:Op donderdag 19 maart 2015 09:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]
[..]
In de praktijk kan het ook prima blijkt
Als 'jullie' ons dan eens even veel gaan betalen voor hetzelfde werkquote:Op donderdag 19 maart 2015 09:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die werken idd allemaal part time ja.
Als jullie dan gewoon eens normale uren werken zodat we de gaten niet hoeven op te vullenquote:Op donderdag 19 maart 2015 09:30 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Als 'jullie' ons dan eens even veel gaan betalen voor hetzelfde werk
Ook toen ik 60 uur werkte kreeg ik niet hetzelfde als mijn mannelijke collega met dezelfde werkzaamheden. Dus is bullshit.quote:Op donderdag 19 maart 2015 09:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als jullie dan gewoon eens normale uren werken zodat we de gaten niet hoeven op te vullen.
Precies. Dus als er kinderen komen en er moet een keuze gemaakt worden dan is het logisch dat de vrouw minder gaat werken, want verdient minder.quote:Op donderdag 19 maart 2015 09:31 schreef Tally het volgende:
[..]
Ook toen ik 60 uur werkte kreeg ik niet hetzelfde als mijn mannelijke collega met dezelfde werkzaamheden. Dus is bullshit.
En soms wil je als vrouw wel stoppen maar kan dat gewoon niet omdat er dingen zoals huur en zo betaald moet worden.quote:Op donderdag 19 maart 2015 09:32 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Precies. Dus als er kinderen komen en er moet een keuze gemaakt worden dan is het logisch dat de vrouw minder gaat werken, want verdient minder.
Mja ik heb daar ook geen zin in. Vind het wel best. Ik ben al zo pissigquote:Op donderdag 19 maart 2015 09:33 schreef MissMSX het volgende:
Oh mijn god, een serieuze discussie. Dat gaat mis
Ik zeg: Tetten!
Dat ligt niet aan het feit dat ze mannen zijn...quote:Op donderdag 19 maart 2015 09:33 schreef Tally het volgende:
[..]
En soms wil je als vrouw wel stoppen maar kan dat gewoon niet omdat er dingen zoals huur en zo betaald moet worden.
Overigs is dit bij mij niet het geval en wil ik gewoon bezig blijven. Maar ook vandaag blijkt maar weer eens dat ik werk tussen de mannenWat een teringzooi weer in het voorraadhok
quote:Op donderdag 19 maart 2015 09:34 schreef Tally het volgende:
[..]
Mja ik heb daar ook geen zin in. Vind het wel best. Ik ben al zo pissig
Dan tref ik gewoon elke keer weer de verkeerde mannen daarinquote:Op donderdag 19 maart 2015 09:34 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat ligt niet aan het feit dat ze mannen zijn...
Tuurlijkquote:Op donderdag 19 maart 2015 09:35 schreef Tally het volgende:
[..]
Dan tref ik gewoon elke keer weer de verkeerde mannen daarin
Waarom?!?!?! een doos uitpakken en gewoon in de hoek flikkeren. Terwijl je maar blijft roepen dat het zo fijn is dat het hok is opgeruimd. JA ANDERS KAN JE NIETS MEER IN DE HOEK FLIKKEREN HE WANT DAN WAS ER GEEN RUIMTE VOOR
Dus.... Tot zo ver mijn frustratie en ben ik dat weer kwijt voor vandaag.
Dus.... Neuken?
Selectief lezen! Hoera!quote:
Wauw, ik zou niet graag jouw collega zijn geloof ikquote:Op donderdag 19 maart 2015 09:35 schreef Tally het volgende:
[..]
Dan tref ik gewoon elke keer weer de verkeerde mannen daarin
Waarom?!?!?! een doos uitpakken en gewoon in de hoek flikkeren. Terwijl je maar blijft roepen dat het zo fijn is dat het hok is opgeruimd. JA ANDERS KAN JE NIETS MEER IN DE HOEK FLIKKEREN HE WANT DAN WAS ER GEEN RUIMTE VOOR
Dus.... Tot zo ver mijn frustratie en ben ik dat weer kwijt voor vandaag.
Dus.... Neuken?
Zo denken er meer over.quote:Op donderdag 19 maart 2015 09:37 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wauw, ik zou niet graag jouw collega zijn geloof ik
Your place or mine?
Of is er inmiddels weer plek in het hok?
Tja mannen.quote:Op donderdag 19 maart 2015 09:37 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Zo werkt dat toch. Ene oor in, andere oor uit en daarna neuken.
Mijn nieuwe bh's zijnquote:Op donderdag 19 maart 2015 09:33 schreef MissMSX het volgende:
Oh mijn god, een serieuze discussie. Dat gaat mis
Ik zeg: Tetten!
Kom dan maarquote:Op donderdag 19 maart 2015 09:40 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
IK HEB JE WEL GEHOORD. OKÉ. HET ZAL NIET MEER GEBEUREN!
quote:Op donderdag 19 maart 2015 09:38 schreef Tally het volgende:
[..]
Zo denken er meer over.
Er is nu weer genoeg ruimte in het hok! Het staat nu allemaal op het bureau van mijn collega!
Ze zijn je gegundquote:
'Geukkig', hier ook.quote:Op donderdag 19 maart 2015 09:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, hier in Utrecht is het mistig en bewolkt.
Ah fuck waar heb ik dat plaatje waar uit blijkt dat die opmerking totale bullshit is.quote:Op donderdag 19 maart 2015 09:30 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Als 'jullie' ons dan eens even veel gaan betalen voor hetzelfde werk
Vitamine D inderdaad.quote:Op donderdag 19 maart 2015 09:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]
'Geukkig', hier ook.
Ik kan wel wat zon gebruiken...
Als er hier 50 meldingen open staan doen wij iets heel erg verkeerd.quote:Op donderdag 19 maart 2015 09:42 schreef HeatWave het volgende:
"Het is zo'n rommeltje, daar moeten we prio aan geven"
Dat er dan 50 meldingen in de queue staan, das detail, opruimen, daar gaat het om in een bedrijf.
How about no?!.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |