quote:Op donderdag 19 maart 2015 10:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En vies Mexicaans eten, wat is je mening daarover?
Met manquote:Op donderdag 19 maart 2015 10:23 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Ook goed natuurlijk.
Ga je altijd alleen op vakantie? Of met vriend/vrienden
Ja, echt heel naarquote:Op donderdag 19 maart 2015 10:25 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Pff.. die pech heb jij dan weer
Mja dat kan ik niet. Dan slaap ik niet (en de blagen en oppas ook niet)quote:
Het is ook zo'n nare vent.quote:
Ja maar het zijn van de open doelenquote:
Met de echte wil ik best een avondje eten hoor. Zo raar zou dat niet zien.quote:Op donderdag 19 maart 2015 10:29 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Haha.. En een beetje raar als je dan 's avonds met Harvey Specter uit eten gaat
Aaaaaaaaaaaaw, dat jij zo'n watje zou zijn... wie had dat kunnen denken?quote:Op donderdag 19 maart 2015 10:26 schreef Tally het volgende:
[..]
Mja dat kan ik niet. Dan slaap ik niet (en de blagen en oppas ook niet)
Ja, echt he?quote:
Duh, als ik met jou ga ga ik niet met hem natuurlijk hequote:Op donderdag 19 maart 2015 10:29 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Haha.. En een beetje raar als je dan 's avonds met Harvey Specter uit eten gaat
Wat betreft mijn kinderen zeker. En dat had ik van tevoren ook zeker verwacht hoor.quote:Op donderdag 19 maart 2015 10:30 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Aaaaaaaaaaaaw, dat jij zo'n watje zou zijn... wie had dat kunnen denken?
Wanneer gaan we dan?quote:Op donderdag 19 maart 2015 10:30 schreef Tally het volgende:
[..]
Met de echte wil ik best een avondje eten hoor. Zo raar zou dat niet zien.
Schiet gewoon eens expres naast dan ofzoquote:Op donderdag 19 maart 2015 10:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja maar het zijn van de open doelen.
Haha nee dat zou er nog bij moeten komen. Dat hij er ook bij zitquote:Op donderdag 19 maart 2015 10:31 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, echt he?
[..]
Duh, als ik met jou ga ga ik niet met hem natuurlijk he
Jij misschien wel, maar de rest van FOK! Nietquote:Op donderdag 19 maart 2015 10:31 schreef Tally het volgende:
[..]
Wat betreft mijn kinderen zeker. En dat had ik van tevoren ook zeker verwacht hoor.
Geen probleem voor mij hoorquote:Op donderdag 19 maart 2015 10:31 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Haha nee dat zou er nog bij moeten komen. Dat hij er ook bij zit
Dan doe ik al mijn hele levenquote:Op donderdag 19 maart 2015 10:31 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Schiet gewoon eens expres naast dan ofzo
Maar ik ken mijzelf dan ook het bestquote:Op donderdag 19 maart 2015 10:32 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jij misschien wel, maar de rest van FOK! Niet
Ik slik elke ochtend een pilletje divisun 400quote:Op donderdag 19 maart 2015 09:47 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik gebruik het ook eigenlijk niet
Ik hou altijd weer hoop op een straaltje zon
400 is inderdaad goede hoeveelheid.quote:Op donderdag 19 maart 2015 10:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik slik elke ochtend een pilletje divisun 400
Aaaaaaaaaaaaaaaaaawquote:
Zijn dat niet van die ampullen?quote:Op donderdag 19 maart 2015 10:35 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
400 is inderdaad goede hoeveelheid.
Ik nam eens per 2 dagen 5000![]()
Dat kun je in een apotheek niet eens krijgen haha.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |