Alles in het Engels heeft absoluut de voorkeur. Maar dan krijgen we gezeik met de business.quote:Op donderdag 19 maart 2015 10:16 schreef Tally het volgende:
[..]
Doe dan alles NL. Of alles ENG. Maar een mix vind ik altijd zo stom. Komen vaak weer problemen uit doordat niet alles NL is of niet alles ENG.
Blagen thuis latenquote:Op donderdag 19 maart 2015 10:21 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik zou het best nog eens proberen. Maar denk dat het bij proberen blijft aangezien ik nu 2 blagen heb rondlopen
quote:Op donderdag 19 maart 2015 10:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En vies Mexicaans eten, wat is je mening daarover?
Met manquote:Op donderdag 19 maart 2015 10:23 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Ook goed natuurlijk.
Ga je altijd alleen op vakantie? Of met vriend/vrienden
Ja, echt heel naarquote:Op donderdag 19 maart 2015 10:25 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Pff.. die pech heb jij dan weer
Mja dat kan ik niet. Dan slaap ik niet (en de blagen en oppas ook niet)quote:
Het is ook zo'n nare vent.quote:
Ja maar het zijn van de open doelenquote:
Met de echte wil ik best een avondje eten hoor. Zo raar zou dat niet zien.quote:Op donderdag 19 maart 2015 10:29 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Haha.. En een beetje raar als je dan 's avonds met Harvey Specter uit eten gaat
Aaaaaaaaaaaaw, dat jij zo'n watje zou zijn... wie had dat kunnen denken?quote:Op donderdag 19 maart 2015 10:26 schreef Tally het volgende:
[..]
Mja dat kan ik niet. Dan slaap ik niet (en de blagen en oppas ook niet)
Ja, echt he?quote:
Duh, als ik met jou ga ga ik niet met hem natuurlijk hequote:Op donderdag 19 maart 2015 10:29 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Haha.. En een beetje raar als je dan 's avonds met Harvey Specter uit eten gaat
Wat betreft mijn kinderen zeker. En dat had ik van tevoren ook zeker verwacht hoor.quote:Op donderdag 19 maart 2015 10:30 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Aaaaaaaaaaaaw, dat jij zo'n watje zou zijn... wie had dat kunnen denken?
Wanneer gaan we dan?quote:Op donderdag 19 maart 2015 10:30 schreef Tally het volgende:
[..]
Met de echte wil ik best een avondje eten hoor. Zo raar zou dat niet zien.
Schiet gewoon eens expres naast dan ofzoquote:Op donderdag 19 maart 2015 10:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja maar het zijn van de open doelen.
Haha nee dat zou er nog bij moeten komen. Dat hij er ook bij zitquote:Op donderdag 19 maart 2015 10:31 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, echt he?
[..]
Duh, als ik met jou ga ga ik niet met hem natuurlijk he
Jij misschien wel, maar de rest van FOK! Nietquote:Op donderdag 19 maart 2015 10:31 schreef Tally het volgende:
[..]
Wat betreft mijn kinderen zeker. En dat had ik van tevoren ook zeker verwacht hoor.
Geen probleem voor mij hoorquote:Op donderdag 19 maart 2015 10:31 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Haha nee dat zou er nog bij moeten komen. Dat hij er ook bij zit
Dan doe ik al mijn hele levenquote:Op donderdag 19 maart 2015 10:31 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Schiet gewoon eens expres naast dan ofzo
Maar ik ken mijzelf dan ook het bestquote:Op donderdag 19 maart 2015 10:32 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jij misschien wel, maar de rest van FOK! Niet
Ik slik elke ochtend een pilletje divisun 400quote:Op donderdag 19 maart 2015 09:47 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik gebruik het ook eigenlijk niet
Ik hou altijd weer hoop op een straaltje zon
400 is inderdaad goede hoeveelheid.quote:Op donderdag 19 maart 2015 10:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik slik elke ochtend een pilletje divisun 400
Aaaaaaaaaaaaaaaaaawquote:
Zijn dat niet van die ampullen?quote:Op donderdag 19 maart 2015 10:35 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
400 is inderdaad goede hoeveelheid.
Ik nam eens per 2 dagen 5000![]()
Dat kun je in een apotheek niet eens krijgen haha.
Veel plezier ermeequote:Op donderdag 19 maart 2015 10:33 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Hier krijg ik wel bepaalde leuke gedachtes bij
Gelukkig maar. het staat je prima hoorquote:Op donderdag 19 maart 2015 10:34 schreef Tally het volgende:
[..]
Maar ik ken mijzelf dan ook het best
En je bent dan ook altijd het zonnetje in huis hierquote:Op donderdag 19 maart 2015 10:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die heb ik nu geloof ik ook. Op advies van de huisartsquote:Op donderdag 19 maart 2015 10:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb ze destijds aangeschaft via body & fit.quote:Op donderdag 19 maart 2015 10:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zijn dat niet van die ampullen?Boven de 400 kun je volgens mij idd niet zomaar krijgen, gaat geloof ik op recept, maar normale mensen hebben genoeg aan 400. En het zijn nog best lekkere pilletjes ook. Net zoals die vitamine C van Roter
Ik bedoel meer dat ik geen koters hebquote:
Windows sowiesoquote:Op donderdag 19 maart 2015 10:39 schreef Tally het volgende:
Windows updates maakt meer kapot dan je lief is
Ik durf m'n laptop niet meer aan te zettenquote:Op donderdag 19 maart 2015 10:39 schreef Tally het volgende:
Windows updates maakt meer kapot dan je lief is
Nieuwe pc installeren waarop Windows 7 staat. Nu bezig met update 24 van de 172quote:Op donderdag 19 maart 2015 10:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik durf m'n laptop niet meer aan te zetten
Ja vitamine D slikken is de nieuwe rage he? Ik doe gewoon een beetje groente en fruit eten en af en toe buiten komen. Daar doen we het al 40.000 jaar prima op dus dat zal nog wel 40 jaar goed gaan.quote:Op donderdag 19 maart 2015 10:38 schreef Tally het volgende:
[..]
Die heb ik nu geloof ik ook. Op advies van de huisarts
Ik heb eerder ook nog van die multivitamine bruistabletten maar die waren een vitaminebom waar je het meeste weer van uit plast zei zeHad weinig nut. En zou alleen maar teveel vitamine door binnen krijgen.
dat zeg ik: aaaaaaaaaaaaaaaaaawquote:Op donderdag 19 maart 2015 10:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat ik geen koters heb.
Mja dat deed ik ook. Best veel groenten en fruit ook. En ik wandel best vaak met de koters.quote:Op donderdag 19 maart 2015 10:49 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ja vitamine D slikken is de nieuwe rage he? Ik doe gewoon een beetje groente en fruit eten en af en toe buiten komen. Daar doen we het al 40.000 jaar prima op dus dat zal nog wel 40 jaar goed gaan.
Ik kan er wel mee leven denk ikquote:
Maar kinderen zijn echt een aanvulling op je leven enzoquote:Op donderdag 19 maart 2015 10:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik kan er wel mee leven denk ik.
Voornamelijk in vette vis.quote:Op donderdag 19 maart 2015 10:51 schreef MissMSX het volgende:
Vitamine D zit toch alleen in dierlijke producten?
Let's not go therequote:Op donderdag 19 maart 2015 10:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Maar kinderen zijn echt een aanvulling op je leven enzo
Zalmquote:Op donderdag 19 maart 2015 10:51 schreef MissMSX het volgende:
Vitamine D zit toch alleen in dierlijke producten?
Oh ja, vette visquote:Op donderdag 19 maart 2015 10:52 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Voornamelijk in vette vis.
Maar zonlicht barst er ook van.
Van deze geniet ik dan juist altijd weerquote:
quote:
quote:
Niet zo bijdehand hequote:Op donderdag 19 maart 2015 10:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Oh ja, vette vis
En niet in zonlicht zelf he
Dat vind ik rauw erg lekker. In sushi helemaalquote:
Tonijn is ook heeeeel erg lekker met een beetje mayonaise en een augurkje op toast.quote:Op donderdag 19 maart 2015 10:57 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat vind ik rauw erg lekker. In sushi helemaal
Een bij heeft helemaal geen handjesquote:
Een bij is een strontvlieg met een Vitesse shirt aan.quote:Op donderdag 19 maart 2015 10:58 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Een bij heeft helemaal geen handjes
Komt omdat ze zo lekker zijnquote:
Ag, het zit in mindere mate ook wel in margarine, brood, ei, varkensfilet, tartaar,etc.quote:Op donderdag 19 maart 2015 10:59 schreef KomtTijd... het volgende:
Kibbeling
Verder eet ik eigenlijk nooit vis. Zal ook wel vitamine d te kort komen dan.
Ik doe niet aan voetbaldingenquote:Op donderdag 19 maart 2015 10:59 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Een bij is een strontvlieg met een Vitesse shirt aan.![]()
![]()
Nopequote:Op donderdag 19 maart 2015 11:02 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Doe je wel aan overige sporten?
Ja, ik kan de feiten toch niet veranderen?quote:
Ik ben wel voor tonijn-preservatie, wat moeten we anders eten?quote:Op donderdag 19 maart 2015 11:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dan moeten ze beter hun best doen, survival of the fittest.
Ik vind ook heel veel dingen lekker, maar ik hou mezelf dan toch in voor het hogere doelquote:Op donderdag 19 maart 2015 11:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, ik kan de feiten toch niet veranderen?.
Er zijn nog zoveel diersoortenquote:Op donderdag 19 maart 2015 11:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben wel voor tonijn-preservatie, wat moeten we anders eten?.
Omdat ik sport gewoon totaal niet boeiend vindquote:
Heel nobel van jequote:Op donderdag 19 maart 2015 11:07 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik vind ook heel veel dingen lekker, maar ik hou mezelf dan toch in voor het hogere doel
Vreemd genoeg vind ik een gezond lichaam dan wel weer boeiend.quote:Op donderdag 19 maart 2015 11:07 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Omdat ik sport gewoon totaal niet boeiend vind
True, maar toch zonde, gegrilled ook heel erg lekker met wat zeezoutquote:Op donderdag 19 maart 2015 11:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Er zijn nog zoveel diersoorten
En binnenkort kunnen we elk soort vlees klonen, nog makkelijker.
Maar om zelf te doen dan?quote:Op donderdag 19 maart 2015 11:07 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Oh, make me crazy!quote:Op donderdag 19 maart 2015 11:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
True, maar toch zonde, gegrilled ook heel erg lekker met wat zeezout.
Thuis Kobe-Beef 3Dprinten.
Ik beweeg wel veel hoor (wandelen, fietsen), maar echt sporten... neequote:Op donderdag 19 maart 2015 11:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vreemd genoeg vind ik een gezond lichaam dan wel weer boeiend.
Dat is het toch ook nietquote:Op donderdag 19 maart 2015 11:07 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik doe af en toe aan hardlopen, maar mijn gewrichten vinden het echt niet leuk.quote:
Okequote:Op donderdag 19 maart 2015 11:09 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik doe af en toe aan hardlopen, maar mijn gewrichten vinden het echt niet leuk.
En verder dus wel veel bewegen
Daar zijn de meningen over verdeeldquote:
Geen bankaardappel dusquote:
Ah well, die moeten er ook zijn.quote:
Het boeit mij echt geen rukquote:Op donderdag 19 maart 2015 11:13 schreef CherryLips het volgende:
http://nos.nl/artikel/202(...)ch-goed-te-zien.html
he kak, niet te zien hier dus
Het moet niet gekker worden.quote:Op donderdag 19 maart 2015 11:13 schreef HarveySpecter het volgende:
Komt m'n baas binnen om te vragen of ik even wat voor hem wil doen.
Wat denkt die man wel niet.
Heb je wel een brilletje als je gaat kijken?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |