Niet zo bijdehand hequote:Op donderdag 19 maart 2015 10:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Oh ja, vette vis
En niet in zonlicht zelf he
Dat vind ik rauw erg lekker. In sushi helemaalquote:
Tonijn is ook heeeeel erg lekker met een beetje mayonaise en een augurkje op toast.quote:Op donderdag 19 maart 2015 10:57 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat vind ik rauw erg lekker. In sushi helemaal
Een bij heeft helemaal geen handjesquote:
Een bij is een strontvlieg met een Vitesse shirt aan.quote:Op donderdag 19 maart 2015 10:58 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Een bij heeft helemaal geen handjes
Komt omdat ze zo lekker zijnquote:
Ag, het zit in mindere mate ook wel in margarine, brood, ei, varkensfilet, tartaar,etc.quote:Op donderdag 19 maart 2015 10:59 schreef KomtTijd... het volgende:
Kibbeling
Verder eet ik eigenlijk nooit vis. Zal ook wel vitamine d te kort komen dan.
Ik doe niet aan voetbaldingenquote:Op donderdag 19 maart 2015 10:59 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Een bij is een strontvlieg met een Vitesse shirt aan.![]()
![]()
Nopequote:Op donderdag 19 maart 2015 11:02 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Doe je wel aan overige sporten?
Ja, ik kan de feiten toch niet veranderen?quote:
Ik ben wel voor tonijn-preservatie, wat moeten we anders eten?quote:Op donderdag 19 maart 2015 11:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dan moeten ze beter hun best doen, survival of the fittest.
Ik vind ook heel veel dingen lekker, maar ik hou mezelf dan toch in voor het hogere doelquote:Op donderdag 19 maart 2015 11:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, ik kan de feiten toch niet veranderen?.
Er zijn nog zoveel diersoortenquote:Op donderdag 19 maart 2015 11:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben wel voor tonijn-preservatie, wat moeten we anders eten?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |