Habbibabbi gespot.quote:Op woensdag 18 maart 2015 10:24 schreef TheWeeknd het volgende:
moeten mensen naar stemmen op de pvv, iedereen weet dat zij een populistische partij zijn en zeggen wat de meeste mensen willen horenstumpers
Dit dus. Als Matip wat ouder en wijzer is ziet hij dat ook wel inquote:Op woensdag 18 maart 2015 10:23 schreef remi1986 het volgende:
[..]
hahaha ja en als het dan weer slechter wordt, wat doen we dan? Klagen, meer niet. Man ze lachen zich kapot in Den Haag
bij slecht weer blijven de uitvreters thuis dus dat is goed nieuws!quote:Op woensdag 18 maart 2015 10:23 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Het is hier godver mistig man das nie grappig.
FOK! is een mengelmoes van alle aidsmensen in Nederland. Goed planquote:Op woensdag 18 maart 2015 10:26 schreef TheWeeknd het volgende:
laten we onze eigen politieke partij oprichten?
Als wat weer slechter wordt? Geef eens voorbeelden. Heb jij het nu zo slecht dan?quote:Op woensdag 18 maart 2015 10:23 schreef remi1986 het volgende:
[..]
hahaha ja en als het dan weer slechter wordt, wat doen we dan? Klagen, meer niet. Man ze lachen zich kapot in Den Haag
Geef eens wat voorbeelden dan.quote:Op woensdag 18 maart 2015 10:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dit dus. Als Matip wat ouder en wijzer is ziet hij dat ook wel in
Voorbeelden van wat? en wat voor voorbeelden heb jij?quote:
Mist?quote:Op woensdag 18 maart 2015 10:27 schreef TheWeeknd het volgende:
door die kutmist is mn haar weer verneukt
huhquote:Op woensdag 18 maart 2015 10:27 schreef TheWeeknd het volgende:
mensen met een uitkering zouden echt niet voor de pvv stemmenquote:Op woensdag 18 maart 2015 10:27 schreef 2NutZ het volgende:
Sowieso wint PVV toch.. al die tokkies en werklozen hebben tijd om te stemmen.
Mensen die werken e.d. zitten gewoon in hun eigen wereldje met hun eigen dingetjes en struggles, die hebben geen behoefte aan stemmen bij dit soort verkiezinkjes.
Van wat ik in moet zien.quote:Op woensdag 18 maart 2015 10:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Voorbeelden van wat? en wat voor voorbeelden heb jij?
quote:Op woensdag 18 maart 2015 10:27 schreef TheWeeknd het volgende:
ik heb toch geen last van bezuinigingenquote:Op woensdag 18 maart 2015 10:27 schreef 2NutZ het volgende:
Sowieso wint PVV toch.. al die tokkies en werklozen hebben tijd om te stemmen.
Mensen die werken e.d. zitten gewoon in hun eigen wereldje met hun eigen dingetjes en struggles, die hebben geen behoefte aan stemmen bij dit soort verkiezinkjes.
Ik zou Thieme verwennen met die wortels die ze om dr nek hadquote:
Hier is geen mist.quote:Op woensdag 18 maart 2015 10:29 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
mist?
het weer?
buiten je zolderkamertje?
hoe oud ben je? is dat niet eenzaam?quote:Op woensdag 18 maart 2015 10:29 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik heb toch geen last van bezuinigingenals gezonde, vrijgezelle, autochtone man met een vast baan zonder kinderen heb ik toch geen recht op subsidies/toeslagen die wegbezuinigd kunnen worden
Je hoort mij ook niet klagen dat ik het slecht heb. Ik zei dat ik dat hele gebeuren een circus vind en waar je uiteindelijk weinig invloed op hebt. Ondanks dat ze mooi weer praten. En dat ik er klaar mee was.quote:Op woensdag 18 maart 2015 10:29 schreef Matip het volgende:
[..]
Van wat ik in moet zien.
Je hoort mij niet klagen dat ik het slecht heb en dat het ieder jaar slechter wordt, dat ze A beloven en dat het B wordt.
2Nutz en remi doen mee met de PVV meute.quote:Op woensdag 18 maart 2015 10:29 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik heb toch geen last van bezuinigingenals gezonde, vrijgezelle, autochtone man met een vast baan zonder kinderen heb ik toch geen recht op subsidies/toeslagen die wegbezuinigd kunnen worden
geen kinderen? HEERLIJK!quote:Op woensdag 18 maart 2015 10:30 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
hoe oud ben je? is dat niet eenzaam?
Precies. Ook nergens last van, maar ikz ie ook nooit voordeeltjes ofzo.quote:Op woensdag 18 maart 2015 10:29 schreef Salatrel het volgende:
[..]
Heb al meerdere keren gezegd dat ik niet stem hoorquote:Op woensdag 18 maart 2015 10:30 schreef Matip het volgende:
[..]
2Nutz en remi doen mee met de PVV meute.
Slecht hoorquote:Op woensdag 18 maart 2015 10:31 schreef 2NutZ het volgende:
Heb al meerdere keren gezegd dat ik niet stem hoor
Zo roll ikquote:
met bijna alles geen van beidequote:
0,3% bf 135kgstairmaster come at mequote:
quote:
Jij hebt voor je dertigste een heel elftalquote:Op woensdag 18 maart 2015 10:32 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
wil je niet je eigen genen doorgeven?
Nee, maar vervolgens wel klagen dat ze A beloven en dat het uiteindelijk B wordt. Als je wel stemt heb je recht van spreken als het niet wordt wat ze beloven. Stem je niet dan moet je ook niet gaan zeiken.quote:Op woensdag 18 maart 2015 10:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Precies. Ook nergens last van, maar ikz ie ook nooit voordeeltjes ofzo.
[..]
Heb al meerdere keren gezegd dat ik niet stem hoor
en de komende 18 jaar met alles rekening moeten houden met 'de kids'? nee dank jequote:Op woensdag 18 maart 2015 10:32 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
wil je niet je eigen genen doorgeven?
Stemmen of niet, de Nederlander zeikt toch wel.quote:Op woensdag 18 maart 2015 10:34 schreef Matip het volgende:
[..]
. Stem je niet dan moet je ook niet gaan zeiken.
nog werk aan de winkel dusquote:Op woensdag 18 maart 2015 10:33 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Jij hebt voor je dertigste een heel elftal
quote:Op woensdag 18 maart 2015 10:34 schreef Salatrel het volgende:
[..]
en de komende 18 jaar met alles rekening moeten houden met 'de kids'? nee dank je
Ik maak zelf wel uit of ik recht van spreken heb. En zeiken doe ik altijd wel. Als het je niet bevalt rot je maar op naar je eigen land.quote:Op woensdag 18 maart 2015 10:34 schreef Matip het volgende:
[..]
Nee, maar vervolgens wel klagen dat ze A beloven en dat het uiteindelijk B wordt. Als je wel stemt heb je recht van spreken als het niet wordt wat ze beloven. Stem je niet dan moet je ook niet gaan zeiken.
hmm lijkt mij geen puntquote:Op woensdag 18 maart 2015 10:34 schreef Salatrel het volgende:
[..]
en de komende 18 jaar met alles rekening moeten houden met 'de kids'? nee dank je
Nee, dat heb je niet.quote:Op woensdag 18 maart 2015 10:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik maak zelf wel uit of ik recht van spreken heb. En zeiken doe ik altijd wel. Als het je niet bevalt rot je maar op naar je eigen land.
kinderen is vaak meerr een vrouwending. Lekker bemoederen enz.quote:Op woensdag 18 maart 2015 10:35 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
hmm lijkt mij geen puntmaar jouw leven haha, doen wat je gelukkig maakt
kinderenquote:Op woensdag 18 maart 2015 10:35 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
hmm lijkt mij geen puntmaar jouw leven haha, doen wat je gelukkig maakt
dus jij mag zeiken omdat dit land "van" jou is? maar hij niet omdat dit zijn land niet is?quote:Op woensdag 18 maart 2015 10:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik maak zelf wel uit of ik recht van spreken heb. En zeiken doe ik altijd wel. Als het je niet bevalt rot je maar op naar je eigen land.
quote:
mijn vader heeft de koffers gepakt na mij, misschien is dat iets voor jou?quote:Op woensdag 18 maart 2015 10:36 schreef Mortaxx het volgende:
Ik wil geen kinderen opvoeden maar wel m'n genen verspreiden
Kutte van spermabank is dat ik geen invloed heb op wie mijn godenzaad krijgt. Heb nagevraagd
Doe er wat aan danquote:
quote:Op woensdag 18 maart 2015 10:36 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
dus jij mag zeiken omdat dit land "van" jou is? maar hij niet omdat dit zijn land niet is?
god kk dit zijn ministers? Die horen zelf niet meer hoe krom ze lullenquote:Volgens de minister zou de wet de ontvoering van twee kinderen uit Maastricht naar IS-gebied voorkomen kunnen hebben. "Ik begrijp dat de moeder van deze kinderen al een tijd lang aangaf sympathieën te hebben voor IS. In zo'n geval zou zo'n meldplicht kunnen werken, omdat ze zich dan zou moeten melden bij het politiebureau en niet zomaar verdwenen zou zijn."
hoezoquote:
behalve wat stoere woorden naar je gooien via fok doet tie niks hoor.quote:
na 2 pagina's in dit topic begin ik ook die neiging te krijgenquote:Op woensdag 18 maart 2015 10:37 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
mijn vader heeft de koffers gepakt na mij, misschien is dat iets voor jou?
Nee, je hoort mij niet. Ik stem gewoon.quote:
Stoere woorden? Waar heb jij het over?quote:Op woensdag 18 maart 2015 10:39 schreef wise het volgende:
[..]
hoezo¿
[..]
behalve wat stoere woorden naar je gooien via fok doet tie niks hoor.
Weet ik.quote:Op woensdag 18 maart 2015 10:39 schreef wise het volgende:
[..]
hoezo¿
[..]
behalve wat stoere woorden naar je gooien via fok doet tie niks hoor.
Je typed wel veel voor iemand die niet 'te horen is'. Maar mooi dat je stemt. Misschien wat toleranter zijn tegenover mensen die een andere mening hebbenquote:Op woensdag 18 maart 2015 10:40 schreef Matip het volgende:
[..]
Nee, je hoort mij niet. Ik stem gewoon.
quote:Op woensdag 18 maart 2015 10:39 schreef Salatrel het volgende:
[..]
na 2 pagina's in dit topic begin ik ook die neiging te krijgen
Ben geen negerquote:Op woensdag 18 maart 2015 10:37 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
mijn vader heeft de koffers gepakt na mij, misschien is dat iets voor jou?
Drink je Starbucks?quote:Op woensdag 18 maart 2015 09:55 schreef wise het volgende:
[..]
kat zn viool¿![]()
Rustig, lekker aan de koffie atm.
wat voor afspraken¿
en wanneer gaan wij koffie drinken![]()
![]()
![]()
![]()
qftquote:
quote:
nee koffiequote:Op woensdag 18 maart 2015 10:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Drink je Starbucks?![]()
![]()
![]()
![]()
#starbucksdiggin'
Ik ben tolerant tegenover mensen die een andere mening hebben. Jij hebt geen andere mening, je bent gewoon achterlijk.quote:Op woensdag 18 maart 2015 10:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Weet ik.
[..]
Je typed wel veel voor iemand die niet 'te horen is'. Maar mooi dat je stemt. Misschien wat toleranter zijn tegenover mensen die een andere mening hebben
Wel verdorie.quote:
1 of 2 keer per jaar als ik op schiphol ben. Jij¿quote:Op woensdag 18 maart 2015 10:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Drink je Starbucks?![]()
![]()
![]()
![]()
#starbucksdiggin'
Oke. Jij ookquote:Op woensdag 18 maart 2015 10:42 schreef Matip het volgende:
[..]
Ik ben tolerant tegenover mensen die een andere mening hebben. Jij hebt geen andere mening, je bent gewoon achterlijk.
je weet wat ze zeggen;quote:
chick meenemen naar Starbucks is ideaal als je de naam vergeten bent... mits ze de naam correct opschrijvenquote:Op woensdag 18 maart 2015 10:42 schreef wise het volgende:
[..]
1 of 2 keer per jaar als ik op schiphol ben. Jij¿
quote:Op woensdag 18 maart 2015 10:43 schreef wise het volgende:
[..]
je weet wat ze zeggen;
Once you go black, you become...a single mom.
quote:Op woensdag 18 maart 2015 10:43 schreef Salatrel het volgende:
[..]
chick meenemen naar Starbucks is ideaal als je de naam vergeten bent... mits ze de naam correct opschrijven
hoe de neuk kan je nou een naam vergeten¿quote:Op woensdag 18 maart 2015 10:43 schreef Salatrel het volgende:
[..]
chick meenemen naar Starbucks is ideaal als je de naam vergeten bent... mits ze de naam correct opschrijven
quote:Op woensdag 18 maart 2015 10:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Yup voor jou en droom voor mij realiteit
Dit gebeurt mij zo vaakquote:Op woensdag 18 maart 2015 10:44 schreef wise het volgende:
[..]
hoe de neuk kan je nou een naam vergeten¿
je weet toch met wie je praat of wat gaat drinken¿quote:
Als ik ze kort ken hequote:Op woensdag 18 maart 2015 10:45 schreef wise het volgende:
[..]
je weet toch met wie je praat of wat gaat drinken¿![]()
luister jij naar alles wat ze te vertellen hebben dan? Gewoon luistergeluiden en af en toe even checken of ze nog wat zit te vertellenquote:Op woensdag 18 maart 2015 10:44 schreef wise het volgende:
[..]
hoe de neuk kan je nou een naam vergeten¿
Gewoon als ik er eentje ziequote:Op woensdag 18 maart 2015 10:42 schreef wise het volgende:
[..]
1 of 2 keer per jaar als ik op schiphol ben. Jij¿
vieze vuile dikkequote:
grapppig..dan neem ik je wel mee daar naar toe.quote:Op woensdag 18 maart 2015 10:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gewoon als ik er eentje zie
Kan me niet beheersen dan.
Wel slim van Starbucks om er compleet iets anders van te maken natuurlijk.quote:Op woensdag 18 maart 2015 10:48 schreef BlauweTijger het volgende:
Ik heet bij Starbucks altijd Henk terwijl ik Jaap heet.
Bij mij schrijven ze altijd een variatie op mijn naam.quote:Op woensdag 18 maart 2015 10:48 schreef BlauweTijger het volgende:
Ik heet bij Starbucks altijd Henk terwijl ik Jaap heet.
Ja onwijs slim.quote:Op woensdag 18 maart 2015 10:49 schreef Matip het volgende:
[..]
Wel slim van Starbucks om er compleet iets anders van te maken natuurlijk.
quote:
Spareribs.quote:Op woensdag 18 maart 2015 10:49 schreef wise het volgende:
[..]
grapppig..dan neem ik je wel mee daar naar toe.
Nog meer dingen waar je je niet kan beheersen¿![]()
06-0900-99 ja voor dikke viezen hoerenseks haha gatverdakkie ;pquote:Op woensdag 18 maart 2015 10:50 schreef wise het volgende:
bij mij schrijven de meiden altijd hun 06 nummer erop.
En hoe beviel dat?quote:Op woensdag 18 maart 2015 10:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ben twee keer naar Starbucks geweest. Beide keren in het buitenland
nicequote:
Iedereen gaat dat op fb zetten = gratis reclame.quote:
Entrecote.quote:
heb tenminste seks dan.quote:Op woensdag 18 maart 2015 10:50 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
06-0900-99 ja voor dikke viezen hoerenseks haha gatverdakkie ;p
Echt niemand die dat doet in mijn kringen ;squote:Op woensdag 18 maart 2015 10:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Iedereen gaat dat op fb zetten = gratis reclame.
wat je wilquote:
ik doe het zelf altijd ;pquote:Op woensdag 18 maart 2015 10:51 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Echt niemand die dat doet in mijn kringen ;s
"Mijn kringen."quote:Op woensdag 18 maart 2015 10:51 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Echt niemand die dat doet in mijn kringen ;s
Als er een meldingsplicht hebt die je verzuimd kan je daarvoor opgepakt worden. Dat kan nu niet. En zomaar mensen oppakken omdat ze willen emigreren.quote:Op woensdag 18 maart 2015 10:39 schreef remi1986 het volgende:
[..]
god kk dit zijn ministers? Die horen zelf niet meer hoe krom ze lullen
Kanquote:
liever geen seks dan seks met lelijk persoonquote:Op woensdag 18 maart 2015 10:52 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Zie je dit Mortaxx???
wise snapt het.
is niet zo duur. Gewoon vliegen vanaf rotterdam of eindhoven.quote:
misschien dat jij daarom geen seks hebt ;Squote:Op woensdag 18 maart 2015 10:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
liever geen seks dan seks met lelijk persoon
Jij snapt het.quote:Op woensdag 18 maart 2015 10:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Iedereen gaat dat op fb zetten = gratis reclame.
Ben hard to getquote:Op woensdag 18 maart 2015 10:54 schreef wise het volgende:
[..]
misschien dat jij daarom geen seks hebt ;S
Is allemaal verleden tijd. Ik kom nooit meer bij de starbucks en ik post niets meer op facebook. Dan had je 2011 TARDIS. moeten treffen.quote:Op woensdag 18 maart 2015 10:52 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Voeg me toe op fb dan ;p heb ik wel zo iemand
jij had toch iemand van KLBSC gedaan¿quote:
Hou gewoon je hypocriete klep nu eens 2Nutz. Post je altijd met een grote dosis poep in je soepogen?quote:Op woensdag 18 maart 2015 10:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Weet ik.
[..]
Je typed wel veel voor iemand die niet 'te horen is'. Maar mooi dat je stemt. Misschien wat toleranter zijn tegenover mensen die een andere mening hebben
Meloewaquote:Op woensdag 18 maart 2015 10:55 schreef wise het volgende:
[..]
jij had toch iemand van KLBSC gedaan¿
Dan was die users wel heel makkelijk
In het water ja.quote:
die heeft er al meerdere gehad uit KLB en ONZquote:
Kloptquote:Op woensdag 18 maart 2015 10:53 schreef wise het volgende:
[..]
is niet zo duur. Gewoon vliegen vanaf rotterdam of eindhoven.
Ze vinden jou vast zo'n Kevin zeker.quote:Op woensdag 18 maart 2015 10:49 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Bij mij schrijven ze altijd een variatie op mijn naam.
Nou dat wil dan ook wel wat zeggen over de mannelijke users van fok.quote:Op woensdag 18 maart 2015 10:57 schreef wise het volgende:
[..]
die heeft er al meerdere gehad uit KLB en ONZ
Dus...DM me voor details.quote:
Is FOK! gemeengoedquote:Op woensdag 18 maart 2015 10:57 schreef wise het volgende:
[..]
die heeft er al meerdere gehad uit KLB en ONZ
Ze schrijven vaak David op mijn bekertje.quote:Op woensdag 18 maart 2015 10:57 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ze vinden jou vast zo'n Kevin zeker.
Gewoon altijd.quote:
meloewa.7zipquote:
quote:
niet iedereen over 1 kam scheren hequote:Op woensdag 18 maart 2015 10:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou dat wil dan ook wel wat zeggen over de mannelijke users van fok.
PM danquote:
Aardig spul maar knetterduur. ook een verklaring waarom ik in Nederland er niet heen ga. Pure afzetterijquote:
Heb jij haar ook gedaan dan?quote:
Echt belachelijk, er totaal iets anders van maken.quote:Op woensdag 18 maart 2015 10:57 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ze schrijven vaak David op mijn bekertje.
Post Menstruatie?quote:
Mannen zijn gewoon vaak simpel. Tieten en bips is genoeg. Behalve voor mortaxx die wil ook tighgaps en bikinibridges.quote:Op woensdag 18 maart 2015 10:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou dat wil dan ook wel wat zeggen over de mannelijke users van fok.
Ja, true.. ik heb een spaarkaartje. :Squote:Op woensdag 18 maart 2015 10:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Aardig spul maar knetterduur. ook een verklaring waarom ik in Nederland er niet heen ga. Pure afzetterij
Maar dan gratis.quote:
Wat the fuck is een tighghaps?quote:Op woensdag 18 maart 2015 10:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mannen zijn gewoon vaak simpel. Tieten en bips is genoeg. Behalve voor mortaxx die wil ook tighgaps en bikinibridges.
Kan ik me wat bij voorstellen. Op mijn beker schrijven ze standaard een Duits zelfstandig naamwoord.quote:Op woensdag 18 maart 2015 10:57 schreef TARDIS. het volgende:
Ze schrijven vaak David op mijn bekertje.
Mijn vriendin heeft dat allemaalquote:Op woensdag 18 maart 2015 10:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mannen zijn gewoon vaak simpel. Tieten en bips is genoeg. Behalve voor mortaxx die wil ook tighgaps en bikinibridges.
quote:Op woensdag 18 maart 2015 10:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat the fuck is een tighghaps?
Ja die heb jij nietquote:Op woensdag 18 maart 2015 10:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat levert toch niks opquote:Op woensdag 18 maart 2015 10:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, true.. ik heb een spaarkaartje. :S
quote:Op woensdag 18 maart 2015 10:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
nutzer jij hebt toch ook wel zo'n bijzondere voorkeurquote:Op woensdag 18 maart 2015 10:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wel jammer van het paardengezicht.quote:Op woensdag 18 maart 2015 10:59 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Mijn vriendin heeft dat allemaal![]()
![]()
Nutzer kan niet voor zichzelf denken, dus nee.quote:Op woensdag 18 maart 2015 11:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
nutzer jij hebt toch ook wel zo'n bijzondere voorkeur
Nee, als haar innerlijk maar mooi isquote:Op woensdag 18 maart 2015 11:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
nutzer jij hebt toch ook wel zo'n bijzondere voorkeur
Wil je me helpen? wat vind jij voor mij?quote:Op woensdag 18 maart 2015 11:01 schreef Matip het volgende:
[..]
Nutzer kan niet voor zichzelf denken, dus nee.
Fifo.quote:
Weet je niet.quote:
Soort zoekt soort toch?quote:
Makkelijk. Kan je een BT indien en haar berijden met de teugels in de hand.quote:Op woensdag 18 maart 2015 11:00 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Dat maakt niks uit als je doggy doet
Na 56 miljoen bezoeken, krijg je een tall gratis.quote:
Wat doe je moeilijk daar hebben ze lang haar voorquote:Op woensdag 18 maart 2015 11:02 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Makkelijk. Kan je een BT indien en haar berijden met de teugels in de hand.
gelukkig nietquote:Op woensdag 18 maart 2015 10:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb jij haar ook gedaan dan?
damn 4ebe, ik moet er echt voor werken hequote:
23 of 24ste hoorquote:
Kan geil zijn als je geen Ria heetquote:Op woensdag 18 maart 2015 11:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Vrouwen met kort haarverse opskeer
Waarom gelukkig ?quote:
?quote:Op woensdag 18 maart 2015 11:02 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Makkelijk. Kan je een BT indien en haar berijden met de teugels in de hand.
Wow shotsquote:Op woensdag 18 maart 2015 11:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Fifo.
[..]
Weet je niet.
[..]
Soort zoekt soort toch?
Worrkkkkk itquote:Op woensdag 18 maart 2015 11:04 schreef wise het volgende:
[..]
damn 4ebe, ik moet er echt voor werken he
Normaal is het de 22 maar nu ineens 19quote:
omdat er al te veel voor mij waren.quote:
Voorbeelden?quote:
Paardenkop. Bit. Teugels.quote:Op woensdag 18 maart 2015 11:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wat doe je moeilijk daar hebben ze lang haar voor
losse flodders.quote:
Misschien in verband met februari.quote:Op woensdag 18 maart 2015 11:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Worrkkkkk it
[..]
Normaal is het de 22 maar nu ineens 19
Geen idee waarom
zal ik je eens workenquote:
Vind je dat niet prettig?quote:
Ja, bovenop de tram lijkt me zo fris.quote:Op woensdag 18 maart 2015 11:07 schreef wise het volgende:
[..]
zal ik je eens worken![]()
![]()
starbucks en kfc bucket dus. en daarna ritje in de tram¿
watquote:Op woensdag 18 maart 2015 11:06 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Paardenkop. Bit. Teugels.
Echt. Echt Morti.
Het kan niet op..quote:Op woensdag 18 maart 2015 11:08 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik krijg het normaal op de 15e maan dat was een zondag daarom deze maand op de 12e
Ik ook.quote:Op woensdag 18 maart 2015 11:10 schreef Salatrel het volgende:
[..]
heb meestal nog wel stukje over aan eind van de maand ja
niet als het fokker zijn neequote:
ik zou je mijn jasje gevenquote:Op woensdag 18 maart 2015 11:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, bovenop de tram lijkt me zo fris.
"Fokker" Ik snap jequote:Op woensdag 18 maart 2015 11:12 schreef wise het volgende:
[..]
niet als het fokker zijn nee
[..]
ik zou je mijn jasje geven
quote:
quote:
flodder in je oogquote:
quote:
Mayo hoor nadat je te hard in je sandwich bijtquote:
quote:
Is dit beeldspraak?!quote:Op woensdag 18 maart 2015 11:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mayo hoor nadat je te hard in je sandwich bijt
quote:
Wie weetquote:
maak het maar goed met me om koffie te drinkenquote:
vuile viezerikquote:
Vies kindquote:
Ik ben bang voor jouquote:Op woensdag 18 maart 2015 11:19 schreef wise het volgende:
[..]
maak het maar goed met me om koffie te drinken
vies is lekker toch :squote:
Hahahaquote:
Ja en bij een vrouw is ja, nee en nee ja en nee misschien, maar misschien ook ja.quote:
accurate beschrijving welquote:Op woensdag 18 maart 2015 11:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja en bij een vrouw is ja, nee en nee ja en nee misschien, maar misschien ook ja.
Gvdquote:Op woensdag 18 maart 2015 11:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja en bij een vrouw is ja, nee en nee ja en nee misschien, maar misschien ook ja.
nergens voor nodigquote:
dit is 100% accuraatquote:Op woensdag 18 maart 2015 11:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wel mooi dat vrouwen altijd willen dat mannen zich meer uiten en praten en duidelijk zijnquote:
ja, en dan ben je een keer duidelijk en eerlijk en dan vinden ze dat je te hard of een lul bentquote:Op woensdag 18 maart 2015 11:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wel mooi dat vrouwen altijd willen dat mannen zich meer uiten en praten en duidelijk zijn![]()
Het kan ook gewoon nooit goed hequote:Op woensdag 18 maart 2015 11:33 schreef wise het volgende:
[..]
ja, en dan ben je een keer duidelijk en eerlijk en dan vinden ze dat je te hard of een lul bent
Ik ga gewoon op Ivo Opstelten stemmenquote:Op woensdag 18 maart 2015 11:34 schreef de_boswachter het volgende:
Mensen die niet op Jos van Rey stemmen
Ik ga voor die nieuwen, Jan Maat en Ruud Lubbers ofzo.quote:Op woensdag 18 maart 2015 11:34 schreef de_boswachter het volgende:
Mensen die niet op Jos van Rey stemmen
Het zit je wel heel dwars allemaal hequote:
Ja vond ik ook.quote:
Sorryquote:
hmweeniequote:
Weet ikquote:
Belgische horecaquote:
okequote:Op woensdag 18 maart 2015 11:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Belgische horeca
Daar krijg je tenminste een normaal bakje patat en niet 3 frietjes bij je eten
Dat doen ze dan wel goed tenminste...quote:Op woensdag 18 maart 2015 11:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Belgische horeca
laat me het bewijzenquote:Op woensdag 18 maart 2015 11:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja vond ik ook.
[..]
Sorry* aai over de bol
[..]
hmweenie
[..]
Weet ik
Zeg dan niksquote:
Nou ja de rest.. niet zo goed.. lijkt ook altijd alsof er een grauwe grijze waas over alle Belgische huizen hangtquote:Op woensdag 18 maart 2015 11:44 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Dat doen ze dan wel goed tenminste...
post een foto van hoofd met een briefje met daarop 4equote:
huehuequote:Op woensdag 18 maart 2015 11:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
DAT HEB JE AL MEERMAALS VERKONDIGD BEDANKT HE
Kijk, iemand die tenminste wel stemt.quote:
Heb jij al gestemd?quote:Op woensdag 18 maart 2015 11:48 schreef Matip het volgende:
[..]
Kijk, iemand die tenminste wel stemt.
Nog niet, vanavond.quote:
zonder 4e ook goed¿quote:Op woensdag 18 maart 2015 11:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
post een foto van hoofd met een briefje met daarop 4e
België en patat?quote:Op woensdag 18 maart 2015 11:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Belgische horeca
Heel goedquote:
Nee wordt niet geaccepteerdquote:
Ik ga niet een patat/ friet discussie startenquote:
maar dan gaat mn foto hier rondquote:
Mijn foto gaat ook niet rond.quote:
oh nee¿quote:Op woensdag 18 maart 2015 11:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mijn foto gaat ook niet rond.
Nee.quote:
Wat er op die foto staat is wel rondquote:Op woensdag 18 maart 2015 11:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mijn foto gaat ook niet rond.
dikkertsquote:
quote:
waar je op een paardje zitquote:
Die je mij had gestuurdquote:
hehehehequote:
Ik rij ponyquote:
wist het wel.quote:
Gejok?quote:Op woensdag 18 maart 2015 12:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die je mij had gestuurd
Maar was gejok. Je bent niet eens rond ondanks etenobsessie.
Ik ben niet donker.quote:Op woensdag 18 maart 2015 12:02 schreef wise het volgende:
[..]
wist het wel.
daar zat een donker meisje op
Je kent het woord jokken niet?quote:Op woensdag 18 maart 2015 12:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gejok?![]()
![]()
Ik leer hier nieuwe woorden in het nootmaniaans
Moest lachen om etenobsessie tho
Jij rijdt een paardenbek, dus muil houden.quote:
pics in PMquote:
Stil eens.quote:Op woensdag 18 maart 2015 12:03 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Je kent het woord jokken niet?Jokkebrok. damn.
Ik rij helemaal niks met je kleine kut paard.quote:Op woensdag 18 maart 2015 12:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij rijdt een paardenbek, dus muil houden.
Zit je al met je kkk kostuum aan?quote:
Jokken wel kennen maar gejok niet.quote:Op woensdag 18 maart 2015 12:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Stil eens.
Natuurlijk ken ik dat wel.
Gejok alleen niet.
tr.quote:Op woensdag 18 maart 2015 12:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zit je al met je kkk kostuum aan?
Goede comeback wel.quote:Op woensdag 18 maart 2015 12:03 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik rij helemaal niks met je kleine kut paard.
Fijnquote:Op woensdag 18 maart 2015 12:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Goede comeback wel.
Helemaal de mond gesnoerd.
Jij bent een reïncarnatie uit omstreeks 1939- 1945quote:
quote:Op woensdag 18 maart 2015 12:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gejok?![]()
![]()
Ik leer hier nieuwe woorden in het nootmaniaans
Moest lachen om etenobsessie tho
Ken je dat ene liedje? van Ginuwine?quote:
JA MAAR DAS WEL WAT ANDERS DAN EEN PONY BERIJDEN HEEEquote:Op woensdag 18 maart 2015 12:05 schreef 2NutZ het volgende:
![]()
nootmaniaans![]()
[..]
[..]
Ken je dat ene liedje? van Ginuwine?
Gewoon jelly dat jij haar niet woorden bij kan brengenquote:Op woensdag 18 maart 2015 12:03 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Jokken wel kennen maar gejok niet.-_3-3204925
zou ik bij jou nooit doenquote:Op woensdag 18 maart 2015 12:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zit je al met je kkk kostuum aan?
Ja?quote:Op woensdag 18 maart 2015 12:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
JA MAAR DAS WEL WAT ANDERS DAN EEN PONY BERIJDEN HEEE
HUEHUEHUEHUEH
Heb je al een stukje voor die sneakersite geschreven?quote:Op woensdag 18 maart 2015 12:04 schreef BlauweTijger het volgende:
Goed, nu weer genoeg gedaan. Even mailen.
Inderdaad oh orakel der grammaticaquote:Op woensdag 18 maart 2015 12:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gewoon jelly dat jij haar niet woorden bij kan brengen
Wil haar wel andere dingen bij brengen.quote:Op woensdag 18 maart 2015 12:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gewoon jelly dat jij haar niet woorden bij kan brengen
Bij wie wel dan?quote:
Nee. Maar hem ga ik wel terugmailenquote:Op woensdag 18 maart 2015 12:07 schreef Matip het volgende:
[..]
Heb je al een stukje voor die sneakersite geschreven?
Ja eh... weenie :s ineensquote:Op woensdag 18 maart 2015 12:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja?wat bedoelen ze er mee dan? heb je een uiteenzetting van woorden om dit te beschrijven? erg onduidelijk zo.
Wow wat een eer ditquote:Op woensdag 18 maart 2015 12:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Inderdaad oh orakel der grammatica
Iets met seks?quote:Op woensdag 18 maart 2015 12:07 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Wil haar wel andere dingen bij brengen.
quote:
bij andere personenquote:
Sneakerplaats.nl is nog in ontwikkeling.quote:Op woensdag 18 maart 2015 12:07 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Nee. Maar hem ga ik wel terugmailen
Dat is correct. Hoe wist je?quote:Op woensdag 18 maart 2015 12:08 schreef Matip het volgende:
[..]
Sneakerplaats.nl is nog in ontwikkeling.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |