Habbibabbi gespot.quote:Op woensdag 18 maart 2015 10:24 schreef TheWeeknd het volgende:
moeten mensen naar stemmen op de pvv, iedereen weet dat zij een populistische partij zijn en zeggen wat de meeste mensen willen horenstumpers
Dit dus. Als Matip wat ouder en wijzer is ziet hij dat ook wel inquote:Op woensdag 18 maart 2015 10:23 schreef remi1986 het volgende:
[..]
hahaha ja en als het dan weer slechter wordt, wat doen we dan? Klagen, meer niet. Man ze lachen zich kapot in Den Haag
bij slecht weer blijven de uitvreters thuis dus dat is goed nieuws!quote:Op woensdag 18 maart 2015 10:23 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Het is hier godver mistig man das nie grappig.
FOK! is een mengelmoes van alle aidsmensen in Nederland. Goed planquote:Op woensdag 18 maart 2015 10:26 schreef TheWeeknd het volgende:
laten we onze eigen politieke partij oprichten?
Als wat weer slechter wordt? Geef eens voorbeelden. Heb jij het nu zo slecht dan?quote:Op woensdag 18 maart 2015 10:23 schreef remi1986 het volgende:
[..]
hahaha ja en als het dan weer slechter wordt, wat doen we dan? Klagen, meer niet. Man ze lachen zich kapot in Den Haag
Geef eens wat voorbeelden dan.quote:Op woensdag 18 maart 2015 10:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dit dus. Als Matip wat ouder en wijzer is ziet hij dat ook wel in
Voorbeelden van wat? en wat voor voorbeelden heb jij?quote:
Mist?quote:Op woensdag 18 maart 2015 10:27 schreef TheWeeknd het volgende:
door die kutmist is mn haar weer verneukt
huhquote:Op woensdag 18 maart 2015 10:27 schreef TheWeeknd het volgende:
mensen met een uitkering zouden echt niet voor de pvv stemmenquote:Op woensdag 18 maart 2015 10:27 schreef 2NutZ het volgende:
Sowieso wint PVV toch.. al die tokkies en werklozen hebben tijd om te stemmen.
Mensen die werken e.d. zitten gewoon in hun eigen wereldje met hun eigen dingetjes en struggles, die hebben geen behoefte aan stemmen bij dit soort verkiezinkjes.
Van wat ik in moet zien.quote:Op woensdag 18 maart 2015 10:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Voorbeelden van wat? en wat voor voorbeelden heb jij?
quote:Op woensdag 18 maart 2015 10:27 schreef TheWeeknd het volgende:
ik heb toch geen last van bezuinigingenquote:Op woensdag 18 maart 2015 10:27 schreef 2NutZ het volgende:
Sowieso wint PVV toch.. al die tokkies en werklozen hebben tijd om te stemmen.
Mensen die werken e.d. zitten gewoon in hun eigen wereldje met hun eigen dingetjes en struggles, die hebben geen behoefte aan stemmen bij dit soort verkiezinkjes.
Ik zou Thieme verwennen met die wortels die ze om dr nek hadquote:
Hier is geen mist.quote:Op woensdag 18 maart 2015 10:29 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
mist?
het weer?
buiten je zolderkamertje?
hoe oud ben je? is dat niet eenzaam?quote:Op woensdag 18 maart 2015 10:29 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik heb toch geen last van bezuinigingenals gezonde, vrijgezelle, autochtone man met een vast baan zonder kinderen heb ik toch geen recht op subsidies/toeslagen die wegbezuinigd kunnen worden
Je hoort mij ook niet klagen dat ik het slecht heb. Ik zei dat ik dat hele gebeuren een circus vind en waar je uiteindelijk weinig invloed op hebt. Ondanks dat ze mooi weer praten. En dat ik er klaar mee was.quote:Op woensdag 18 maart 2015 10:29 schreef Matip het volgende:
[..]
Van wat ik in moet zien.
Je hoort mij niet klagen dat ik het slecht heb en dat het ieder jaar slechter wordt, dat ze A beloven en dat het B wordt.
2Nutz en remi doen mee met de PVV meute.quote:Op woensdag 18 maart 2015 10:29 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik heb toch geen last van bezuinigingenals gezonde, vrijgezelle, autochtone man met een vast baan zonder kinderen heb ik toch geen recht op subsidies/toeslagen die wegbezuinigd kunnen worden
geen kinderen? HEERLIJK!quote:Op woensdag 18 maart 2015 10:30 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
hoe oud ben je? is dat niet eenzaam?
Precies. Ook nergens last van, maar ikz ie ook nooit voordeeltjes ofzo.quote:Op woensdag 18 maart 2015 10:29 schreef Salatrel het volgende:
[..]
Heb al meerdere keren gezegd dat ik niet stem hoorquote:Op woensdag 18 maart 2015 10:30 schreef Matip het volgende:
[..]
2Nutz en remi doen mee met de PVV meute.
Slecht hoorquote:Op woensdag 18 maart 2015 10:31 schreef 2NutZ het volgende:
Heb al meerdere keren gezegd dat ik niet stem hoor
Zo roll ikquote:
met bijna alles geen van beidequote:
0,3% bf 135kgstairmaster come at mequote:
quote:
Jij hebt voor je dertigste een heel elftalquote:Op woensdag 18 maart 2015 10:32 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
wil je niet je eigen genen doorgeven?
Nee, maar vervolgens wel klagen dat ze A beloven en dat het uiteindelijk B wordt. Als je wel stemt heb je recht van spreken als het niet wordt wat ze beloven. Stem je niet dan moet je ook niet gaan zeiken.quote:Op woensdag 18 maart 2015 10:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Precies. Ook nergens last van, maar ikz ie ook nooit voordeeltjes ofzo.
[..]
Heb al meerdere keren gezegd dat ik niet stem hoor
en de komende 18 jaar met alles rekening moeten houden met 'de kids'? nee dank jequote:Op woensdag 18 maart 2015 10:32 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
wil je niet je eigen genen doorgeven?
Stemmen of niet, de Nederlander zeikt toch wel.quote:Op woensdag 18 maart 2015 10:34 schreef Matip het volgende:
[..]
. Stem je niet dan moet je ook niet gaan zeiken.
nog werk aan de winkel dusquote:Op woensdag 18 maart 2015 10:33 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Jij hebt voor je dertigste een heel elftal
quote:Op woensdag 18 maart 2015 10:34 schreef Salatrel het volgende:
[..]
en de komende 18 jaar met alles rekening moeten houden met 'de kids'? nee dank je
Ik maak zelf wel uit of ik recht van spreken heb. En zeiken doe ik altijd wel. Als het je niet bevalt rot je maar op naar je eigen land.quote:Op woensdag 18 maart 2015 10:34 schreef Matip het volgende:
[..]
Nee, maar vervolgens wel klagen dat ze A beloven en dat het uiteindelijk B wordt. Als je wel stemt heb je recht van spreken als het niet wordt wat ze beloven. Stem je niet dan moet je ook niet gaan zeiken.
hmm lijkt mij geen puntquote:Op woensdag 18 maart 2015 10:34 schreef Salatrel het volgende:
[..]
en de komende 18 jaar met alles rekening moeten houden met 'de kids'? nee dank je
Nee, dat heb je niet.quote:Op woensdag 18 maart 2015 10:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik maak zelf wel uit of ik recht van spreken heb. En zeiken doe ik altijd wel. Als het je niet bevalt rot je maar op naar je eigen land.
kinderen is vaak meerr een vrouwending. Lekker bemoederen enz.quote:Op woensdag 18 maart 2015 10:35 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
hmm lijkt mij geen puntmaar jouw leven haha, doen wat je gelukkig maakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |