is niet zo duur. Gewoon vliegen vanaf rotterdam of eindhoven.quote:
misschien dat jij daarom geen seks hebt ;Squote:Op woensdag 18 maart 2015 10:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
liever geen seks dan seks met lelijk persoon
Jij snapt het.quote:Op woensdag 18 maart 2015 10:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Iedereen gaat dat op fb zetten = gratis reclame.
Ben hard to getquote:Op woensdag 18 maart 2015 10:54 schreef wise het volgende:
[..]
misschien dat jij daarom geen seks hebt ;S
Is allemaal verleden tijd. Ik kom nooit meer bij de starbucks en ik post niets meer op facebook. Dan had je 2011 TARDIS. moeten treffen.quote:Op woensdag 18 maart 2015 10:52 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Voeg me toe op fb dan ;p heb ik wel zo iemand
jij had toch iemand van KLBSC gedaanżquote:
Hou gewoon je hypocriete klep nu eens 2Nutz. Post je altijd met een grote dosis poep in je soepogen?quote:Op woensdag 18 maart 2015 10:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Weet ik.
[..]
Je typed wel veel voor iemand die niet 'te horen is'. Maar mooi dat je stemt. Misschien wat toleranter zijn tegenover mensen die een andere mening hebben
Meloewaquote:Op woensdag 18 maart 2015 10:55 schreef wise het volgende:
[..]
jij had toch iemand van KLBSC gedaanż
Dan was die users wel heel makkelijk
In het water ja.quote:
die heeft er al meerdere gehad uit KLB en ONZquote:
Kloptquote:Op woensdag 18 maart 2015 10:53 schreef wise het volgende:
[..]
is niet zo duur. Gewoon vliegen vanaf rotterdam of eindhoven.
Ze vinden jou vast zo'n Kevin zeker.quote:Op woensdag 18 maart 2015 10:49 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Bij mij schrijven ze altijd een variatie op mijn naam.
Nou dat wil dan ook wel wat zeggen over de mannelijke users van fok.quote:Op woensdag 18 maart 2015 10:57 schreef wise het volgende:
[..]
die heeft er al meerdere gehad uit KLB en ONZ
Dus...DM me voor details.quote:
Is FOK! gemeengoedquote:Op woensdag 18 maart 2015 10:57 schreef wise het volgende:
[..]
die heeft er al meerdere gehad uit KLB en ONZ
Ze schrijven vaak David op mijn bekertje.quote:Op woensdag 18 maart 2015 10:57 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ze vinden jou vast zo'n Kevin zeker.
Gewoon altijd.quote:
meloewa.7zipquote:
quote:
niet iedereen over 1 kam scheren hequote:Op woensdag 18 maart 2015 10:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou dat wil dan ook wel wat zeggen over de mannelijke users van fok.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |