Ja mooiquote:Op woensdag 18 maart 2015 09:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Een van mooiste politieke fragmenten ooit vind ik wel dat toen groenlinks gedecimeerd werd Sap blij was omdat de pvv ook een paar zetels kwijt was. En die hele zaal juichen. Dan zie je hoe dom dat volk is
Vrouwenquote:Op woensdag 18 maart 2015 09:37 schreef wise het volgende:
[..]
dat betekend dat je een notoire zeikerd bent
Met je stemvork?quote:
Wie is dommer. Gemiddelde politicus of gemiddelde kiezer?quote:Op woensdag 18 maart 2015 09:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja mooimaar kom op al die partijen en figuren zijn zo... altijd met hun zelfingenomen lachje van alles beloven en er daarna keihard op terug komen
liegen als het gedrukt staat en dan ook nog ontkennen.
Flikker maar op met je gepeupel
Dan ga ik toch voor de kiezer. Want mijn god wat bestaant er veel domme mensen.quote:Op woensdag 18 maart 2015 09:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wie is dommer. Gemiddelde politicus of gemiddelde kiezer?
Nee niet eensquote:
Zonnetje in huisquote:Op woensdag 18 maart 2015 09:40 schreef remi1986 het volgende:
[..]
uiteraard, zorgt voor goede stemming
quote:Op woensdag 18 maart 2015 09:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vrijzinnige partij?
zijn dat babyboomers met indigokinderen?
quote:Op woensdag 18 maart 2015 09:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vrijzinnige partij?
Gooi is linkjequote:Op woensdag 18 maart 2015 09:35 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
bt komt dan op pvv. Niet handig voor z'n carrière
https://www.vrijzinnigepartij.nl/quote:Op woensdag 18 maart 2015 09:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vrijzinnige partij?
heyquote:
Hoiquote:
hoe is het nou¿quote:
quote:
Dit klinkt een beetje eng.quote:
Ja eh.. ik zit hier voor de kat zn viool.quote:
Heb ik gewonnen?quote:
als je de playlist nu gaat bijwerken van die player moet je betalen. Vieze afzetters. Maar heb wel weer een alternatief. Maar eerst ff zeker weten dat die ook helemaal gratis isquote:
Zelfkennis, dit, dat.quote:Op woensdag 18 maart 2015 09:40 schreef 2NutZ het volgende:
Dan ga ik toch voor de kiezer. Want mijn god wat bestaant er veel domme mensen.
kat zn viool¿quote:Op woensdag 18 maart 2015 09:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja eh.. ik zit hier voor de kat zn viool.
Al mn afspraken zijn afgezegd, behalve eentje![]()
En met jou?![]()
![]()
![]()
Nee, laten we een sponsorloop gaan doen.quote:Op woensdag 18 maart 2015 09:55 schreef remi1986 het volgende:
laten we maar gewoon stoppen met die hele radio. Was leuk voor paar keer
nee dit zijn de harde werkers. De groep die jij bedoeld, zie je meestal niet voor 12quote:Op woensdag 18 maart 2015 09:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
Goh de uitkeringstrekkers zijn wakker. 10 pagina's in een uur
Aaaaah viezerikken.quote:Op woensdag 18 maart 2015 09:53 schreef remi1986 het volgende:
[..]
als je de playlist nu gaat bijwerken van die player moet je betalen. Vieze afzetters. Maar heb wel weer een alternatief. Maar eerst ff zeker weten dat die ook helemaal gratis is
ja gewoon soundcloud upgraden voor unlimited ruimte. Want zie het alweer. Werkt niet met dropbox links. Dus heb je weer hosting probleemquote:Op woensdag 18 maart 2015 09:56 schreef Matip het volgende:
[..]
Nee, laten we een sponsorloop gaan doen.
Misschien een GutterFM soundcloud aanmaken en daar als DJ's onderling voor betalen.quote:Op woensdag 18 maart 2015 09:59 schreef remi1986 het volgende:
ja gewoon soundcloud upgraden voor unlimited ruimte. Want zie het alweer. Werkt niet met dropbox links. Dus heb je weer hosting probleem
Wat kost dat per jaar?quote:Op woensdag 18 maart 2015 09:59 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ja gewoon soundcloud upgraden voor unlimited ruimte. Want zie het alweer. Werkt niet met dropbox links. Dus heb je weer hosting probleem
Gewoon de luisteraars om een donatie vragen.quote:Op woensdag 18 maart 2015 10:02 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Misschien een GutterFM soundcloud aanmaken en daar als DJ's onderling voor betalen.
harde werkers haha ja iddquote:Op woensdag 18 maart 2015 09:57 schreef remi1986 het volgende:
[..]
nee dit zijn de harde werkers. De groep die jij bedoeld, zie je meestal niet voor 12
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |