Wow. Paar jaar terug maakte ik schoon bij oudjes, mocht bij eentje niet naar binnen omdat ik getint benquote:
"1 op de 2 mensen geniet er van"quote:
veel vrouwen vinden het stiekem ook lekkerquote:Op woensdag 18 maart 2015 09:23 schreef wise het volgende:
[..]
althans, netzo als bij verkrachting vind 50% dat.
quote:Op woensdag 18 maart 2015 09:25 schreef ntm het volgende:
[..]
Wow. Paar jaar terug maakte ik schoon bij oudjes, mocht bij eentje niet naar binnen omdat ik getint benWas beetje awkward enzo.
Nee is niet slim om nu heen te gaan, heb geen zin in studievertraging. Kost ook alleen maar geld, en OV vervalt in juliquote:Op woensdag 18 maart 2015 09:24 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ga er gewoon heen![]()
... of naja.. je bent nog niet klaar he?
![]()
wat een knaker racistquote:Op woensdag 18 maart 2015 09:25 schreef ntm het volgende:
[..]
Wow. Paar jaar terug maakte ik schoon bij oudjes, mocht bij eentje niet naar binnen omdat ik getint benWas beetje awkward enzo.
quote:Op woensdag 18 maart 2015 09:25 schreef wise het volgende:
[..]
"1 op de 2 mensen geniet er van"
aldus 2nutz over verkrachting.
babbeltruc alomquote:Op woensdag 18 maart 2015 09:25 schreef ntm het volgende:
[..]
Damn zo vroegquote:Op woensdag 18 maart 2015 09:23 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Ben al bijna drie uur uit bed, joh...
Full time baan enzo.quote:
vrouwen willen graag gedomineerd en vernederd worden. Daarom gaan ze vaak een relatie aan met donkere mannenquote:Op woensdag 18 maart 2015 09:25 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
veel vrouwen vinden het stiekem ook lekker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
Wow haha doe maar nietquote:Op woensdag 18 maart 2015 09:26 schreef wise het volgende:
[..]
wat een knaker racist. Zou hem uit de rolstoel duwen zodat hij zijn heup brak
rare oudjes indd.quote:Op woensdag 18 maart 2015 09:29 schreef ntm het volgende:
[..]
Wow haha doe maar nietAchja, blijkbaar wil zij sowieso geen 'buitenlanders' in haar huis
wat dan¿quote:
Wat is er mis met de VVD?quote:
eurofielquote:Op woensdag 18 maart 2015 09:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
d66 voor provincie en blanco voor waterschap
wow dan pas niet meer?quote:Op woensdag 18 maart 2015 09:31 schreef ntm het volgende:
[..]
Dan heb ik weinig vertrouwen meer in dit land.
toch ga ik er op stemmenquote:Op woensdag 18 maart 2015 09:31 schreef ntm het volgende:
[..]
Dan heb ik weinig vertrouwen meer in dit land.
3fm?quote:Op woensdag 18 maart 2015 09:32 schreef 2NutZ het volgende:
Hoorde net dat PVV hoogste staat. Rutte was op de radio
allemaal leugensquote:Op woensdag 18 maart 2015 09:32 schreef 2NutZ het volgende:
Zou wel mooi zijn, om die zure koppen van groenlinks dan te zienquote:Op woensdag 18 maart 2015 09:32 schreef 2NutZ het volgende:
Ook, maar hoorde hem op 538.quote:
logischquote:Op woensdag 18 maart 2015 09:32 schreef 2NutZ het volgende:
Doe effe Stemwijzer, ga ik nu ook doen.quote:Op woensdag 18 maart 2015 09:33 schreef BlauweTijger het volgende:
Heb geen idee waarop ik ga stemmen nog ;s
Is het wel waard jaquote:Op woensdag 18 maart 2015 09:33 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zou wel mooi zijn, om die zure koppen van groenlinks dan te zien
Dat hele politiek is een groot circus.quote:
bt komt dan op pvv. Niet handig voor z'n carrièrequote:Op woensdag 18 maart 2015 09:34 schreef Matip het volgende:
[..]
Doe effe Stemwijzer, ga ik nu ook doen.
Ja, jij dan? Zoveel ontevredenheid merk je hier over het huidige kabinet, en over de bezuinigingen. Maar als de VVD dan weer de grootste word snap ik het echt niet meer.quote:
pvv kwam bij mij op de 4de plaats. normaal scoren ze hogerquote:Op woensdag 18 maart 2015 09:35 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
bt komt dan op pvv. Niet handig voor z'n carrière
ik was het jaren geleden al kwijtquote:Op woensdag 18 maart 2015 09:35 schreef ntm het volgende:
[..]
Ja, jij dan? Zoveel ontevredenheid merk je hier over het huidige kabinet, en over de bezuinigingen. Maar als de VVD dan weer de grootste word snap ik het echt niet meer.
ik heb slecht nieuws voor jequote:Op woensdag 18 maart 2015 09:36 schreef hoink581 het volgende:
GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOEDEMIDDAG!
[ afbeelding ]
Een van mooiste politieke fragmenten ooit vind ik wel dat toen groenlinks gedecimeerd werd Sap blij was omdat de pvv ook een paar zetels kwijt was. En die hele zaal juichen. Dan zie je hoe dom dat volk isquote:Op woensdag 18 maart 2015 09:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Is het wel waard ja
[..]
Dat hele politiek is een groot circus.
Hoi Hoink!quote:Op woensdag 18 maart 2015 09:36 schreef hoink581 het volgende:
GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOEDEMIDDAG!
[ afbeelding ]
dat betekend dat je een notoire zeikerd bentquote:Op woensdag 18 maart 2015 09:37 schreef Cyberzone het volgende:
Ik wilde al niet stemmen, maar toch even de stemwijzer gedaan. Ik kreeg de vrouwenpartij.![]()
![]()
Hij wil van je afquote:Op woensdag 18 maart 2015 09:36 schreef ntm het volgende:
Bij mijn vriend kwam ook pvv als eerste, echt erg
Het is wel erg typerendquote:Op woensdag 18 maart 2015 09:37 schreef wise het volgende:
[..]
dat betekend dat je een notoire zeikerd bent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |