Wow. Paar jaar terug maakte ik schoon bij oudjes, mocht bij eentje niet naar binnen omdat ik getint benquote:
"1 op de 2 mensen geniet er van"quote:
veel vrouwen vinden het stiekem ook lekkerquote:Op woensdag 18 maart 2015 09:23 schreef wise het volgende:
[..]
althans, netzo als bij verkrachting vind 50% dat.
quote:Op woensdag 18 maart 2015 09:25 schreef ntm het volgende:
[..]
Wow. Paar jaar terug maakte ik schoon bij oudjes, mocht bij eentje niet naar binnen omdat ik getint benWas beetje awkward enzo.
Nee is niet slim om nu heen te gaan, heb geen zin in studievertraging. Kost ook alleen maar geld, en OV vervalt in juliquote:Op woensdag 18 maart 2015 09:24 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ga er gewoon heen![]()
... of naja.. je bent nog niet klaar he?
![]()
wat een knaker racistquote:Op woensdag 18 maart 2015 09:25 schreef ntm het volgende:
[..]
Wow. Paar jaar terug maakte ik schoon bij oudjes, mocht bij eentje niet naar binnen omdat ik getint benWas beetje awkward enzo.
quote:Op woensdag 18 maart 2015 09:25 schreef wise het volgende:
[..]
"1 op de 2 mensen geniet er van"
aldus 2nutz over verkrachting.
babbeltruc alomquote:Op woensdag 18 maart 2015 09:25 schreef ntm het volgende:
[..]
Damn zo vroegquote:Op woensdag 18 maart 2015 09:23 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Ben al bijna drie uur uit bed, joh...
Full time baan enzo.quote:
vrouwen willen graag gedomineerd en vernederd worden. Daarom gaan ze vaak een relatie aan met donkere mannenquote:Op woensdag 18 maart 2015 09:25 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
veel vrouwen vinden het stiekem ook lekker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
Wow haha doe maar nietquote:Op woensdag 18 maart 2015 09:26 schreef wise het volgende:
[..]
wat een knaker racist. Zou hem uit de rolstoel duwen zodat hij zijn heup brak
rare oudjes indd.quote:Op woensdag 18 maart 2015 09:29 schreef ntm het volgende:
[..]
Wow haha doe maar nietAchja, blijkbaar wil zij sowieso geen 'buitenlanders' in haar huis
wat dan¿quote:
Wat is er mis met de VVD?quote:
eurofielquote:Op woensdag 18 maart 2015 09:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
d66 voor provincie en blanco voor waterschap
wow dan pas niet meer?quote:Op woensdag 18 maart 2015 09:31 schreef ntm het volgende:
[..]
Dan heb ik weinig vertrouwen meer in dit land.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |