Nou dagquote:
Nee hbo geen Criminologie, wel Integrale Veiligheidskunde. Dat is opzich wel vergelijkbaar, dan krijg je ook criminologie als vak.quote:Op woensdag 18 maart 2015 09:03 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
super leuk, maar dat heb je niet op hbo toch?
en bleek niet veel mee werk te kunnen doen
voor de rest lijkt het me wel echt leuk
Mogguh remi!quote:
hey remiquote:
Hoi!quote:
Laten we hopen dat het bestaat. Ik heb tot nu toe op werkgebied alleen negatief meegemaakt hehequote:
Mocht het uitkomen ga ik ook keihard gebruik maken van allochtoon zijnquote:Op woensdag 18 maart 2015 09:08 schreef ntm het volgende:
[..]
Laten we hopen dat het bestaat. Ik heb tot nu toe op werkgebied alleen negatief meegemaakt hehe
Gelijk al bij 1e gesprek laten doorschemeren dat je indo bent.quote:Op woensdag 18 maart 2015 09:09 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Mocht het uitkomen ga ik ook keihard gebruik maken van allochtoon zijn
Maar je ziet het niet aan naam/uiterlijk dus zal wel niet werken
is leuk. Wij hadden bedrijfsuitje daar. Kreeg je lugubere foto's te zien en mocht je botten beethoudenquote:Op woensdag 18 maart 2015 09:07 schreef ntm het volgende:
[..]
Kan ja, in september moet ik daar ook voor een vak een dag meelopen.
Hoe doe ik dat subtiel?quote:Op woensdag 18 maart 2015 09:11 schreef ntm het volgende:
[..]
Gelijk al bij 1e gesprek laten doorschemeren dat je indo bent.
awh gaat het? ;squote:Op woensdag 18 maart 2015 09:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik vind one night stand eigenlijk helemaal niet zo fijn.
Klinkt goed inderdaadquote:Op woensdag 18 maart 2015 09:05 schreef ntm het volgende:
[..]
Crisis he. Lastig inderdaad, maar tegen ons zeggen ze steeds dat je moet netwerken etc. dan krijg je snel een baan. En ik ben van plan nog een master te doen of stage/studie in het buitenland. In ieder geval iets extra's. En ik spreek goed Engels, Frans & Arabisch, kan een voordeel zijn voor Internationale organisaties.
Wowquote:
Wowquote:
beetje omhoog pijpen wordt met netwerken bedoeld natuurlijk :S ;p ;p ;D xDquote:Op woensdag 18 maart 2015 09:12 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Klinkt goed inderdaad![]()
Zou bij ambassade gaan werken. srs
dus dit weekend danzigjequote:Op woensdag 18 maart 2015 09:14 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Koopt ze zoete popcorn ipv zoute popcorn.ja tief dan maar op.
Nice, ben benieuwd.quote:Op woensdag 18 maart 2015 09:11 schreef wise het volgende:
[..]
is leuk. Wij hadden bedrijfsuitje daar. Kreeg je lugubere foto's te zien en mocht je botten beethouden
Zoete popcornquote:Op woensdag 18 maart 2015 09:14 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja preciesquote:Op woensdag 18 maart 2015 09:14 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
alleen zaterdag plannenquote:Op woensdag 18 maart 2015 09:16 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Donderdag wel.. zaterdag al andere plannen.. jij?
Gvd oneerlijkquote:Op woensdag 18 maart 2015 09:17 schreef ntm het volgende:
[..]
Niet. Sowieso ziet niemand jou als allochtoon
alleen wat vingeren in de BK toch¿quote:
gewoon zeggen dat je uit friesland komt.quote:
Oh, ja terecht danquote:Op woensdag 18 maart 2015 09:14 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik zag laatst op de website van het ministerie dat ze een stagiaire zochten voor de ambassade in Tunesië. Je moest het land kennen. Arabisch, Frans en Nederlands spreken. En WO-opleiding. Echt ideaal gewoon. Maar helaas zit ik hier vastgeketendquote:Op woensdag 18 maart 2015 09:12 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Klinkt goed inderdaad![]()
Zou bij ambassade gaan werken. srs
De mac was datquote:
quote:
zelfde shit tentquote:
Onjuist maar oke.quote:
discriminatie is toch altijd positiefquote:Op woensdag 18 maart 2015 09:21 schreef ntm het volgende:
[..]
Zo vaak zal positieve discriminatie niet voorkomen.
Jeetje...quote:
Dat is wel kut zeg.quote:Op woensdag 18 maart 2015 09:20 schreef ntm het volgende:
[..]
Ik zag laatst op de website van het ministerie dat ze een stagiaire zochten voor de ambassade in Tunesië. Je moest het land kennen. Arabisch, Frans en Nederlands spreken. En WO-opleiding. Echt ideaal gewoon. Maar helaas zit ik hier vastgeketend![]()
![]()
althans, netzo als bij verkrachting vind 50% dat.quote:
Je ziet het wel bij vacatures voor (semi)overheid. Of natuurlijk ook vaak onbewust door die policor ambtenarenquote:Op woensdag 18 maart 2015 09:21 schreef ntm het volgende:
[..]
Zo vaak zal positieve discriminatie niet voorkomen.
Eens. Denk zelf 70% wel.quote:Op woensdag 18 maart 2015 09:23 schreef wise het volgende:
[..]
althans, netzo als bij verkrachting vind 50% dat.
Wow, zou perfect voor je zijn. Helaas.quote:Op woensdag 18 maart 2015 09:20 schreef ntm het volgende:
[..]
Ik zag laatst op de website van het ministerie dat ze een stagiaire zochten voor de ambassade in Tunesië. Je moest het land kennen. Arabisch, Frans en Nederlands spreken. En WO-opleiding. Echt ideaal gewoon. Maar helaas zit ik hier vastgeketend![]()
![]()
Ben al bijna drie uur uit bed, joh...quote:
Ga er gewoon heenquote:Op woensdag 18 maart 2015 09:20 schreef ntm het volgende:
[..]
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |