ah, de reden waarom je geek seks hebt. Of je bent tantoe lelijk, kan ookquote:Op woensdag 18 maart 2015 08:55 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Maar waarom zou je shit voor een chick kopenof uit eten gaan
quote:Op woensdag 18 maart 2015 08:53 schreef ntm het volgende:
[..]
Leren jack, past niet bij mijn outfit toen maarja ik moest toen passen
wowwww lkkr hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
dan heb je een jong uitziende moeder.quote:Op woensdag 18 maart 2015 08:56 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Stoere man. Gelukkig heb ik geen zus!
Goudquote:Op woensdag 18 maart 2015 08:55 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
leuk!
ik heb er ook ongeveer zo een, met veel ritsen en dan goude kleur haha
jij bent dan ook 16, dan doe je eerder het onderstaande jaquote:Op woensdag 18 maart 2015 08:57 schreef TheWeeknd het volgende:
uit eten gaan is toch lame
liever pizza/shoarma dan hele gerechten tbh
Dat laatste wel.quote:Op woensdag 18 maart 2015 08:56 schreef wise het volgende:
[..]
ah, de reden waarom je geek seks hebt. Of je bent tantoe lelijk, kan ook
als ik accountancy zou willen doen, zou ik wel doorstuderenquote:
Ik zou in de club wel 1 drankje spenderen aan een chick hoor.quote:Op woensdag 18 maart 2015 08:57 schreef BlauweTijger het volgende:
Uit eten gaan of dingen betalen voor een chick dat niet je vriendin is._! Als ze wil neuken neukt ze toch wel.
denk ook als ik 61 ben hoorquote:Op woensdag 18 maart 2015 08:57 schreef wise het volgende:
[..]
jij bent dan ook 16, dan doe je eerder het onderstaande ja
Dan ben je gewoon een pauper.quote:
Nog nooit iets voor Chick gekocht. Date is gewoon drankje, geen diner en dure shit.quote:Op woensdag 18 maart 2015 08:56 schreef wise het volgende:
[..]
ah, de reden waarom je geek seks hebt. Of je bent tantoe lelijk, kan ook
Omgquote:Op woensdag 18 maart 2015 08:57 schreef TheWeeknd het volgende:
uit eten gaan is toch lame
liever pizza/shoarma dan hele gerechten tbh
Ja en 2 maximum quota bereikt, dan zoenen, nummer fixen, doen alsof je weggaat, dan random haar pakken en kus op de mond geven, weer weglopen en als je thuis bent appen dat je gaat slapenquote:Op woensdag 18 maart 2015 08:58 schreef Matip het volgende:
[..]
Ik zou in de club wel 1 drankje spenderen aan een chick hoor.
deze man begrijptquote:Op woensdag 18 maart 2015 08:57 schreef BlauweTijger het volgende:
Uit eten gaan of dingen betalen voor een chick dat niet je vriendin is._! Als ze wil neuken neukt ze toch wel.
quote:
Genoeg tijd inderdaad. Ik doe nu master Forensische Criminologie, daarvoor bachelor Criminologie. Is erg leuk, maar wel lastig en veel werk. Ik heb 1 dag per week les, andere 4 dagen zit ik in de bibliotheek heel de dag aan masterscriptie te werken of lezen voor de vakken die ik nu heb.quote:Op woensdag 18 maart 2015 08:58 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
als ik accountancy zou willen doen, zou ik wel doorstuderen
maar weet het allemaal nog niet zeker natuurlijk, nog een jaarwat deed jij ook alweer?
deze manquote:Op woensdag 18 maart 2015 08:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nog nooit iets voor Chick gekocht. Date is gewoon drankje, geen diner en dure shit.
Nou ja niet helemaal waar. Heb wel eens magnetron pannekoeken meegenomen naar Chick omdat zij.nooit eten in huis had
Dan ben je nooit goed uit eten geweest...quote:Op woensdag 18 maart 2015 09:00 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
uiteten op vakantie in een ander land, oké
in nederland heb je toch alleen maar sushi spul restaurants
Is geen werk in te vinden heb ik gehoord.quote:Op woensdag 18 maart 2015 09:01 schreef ntm het volgende:
[..]
Genoeg tijd inderdaad. Ik doe nu master Forensische Criminologie, daarvoor bachelor Criminologie. Is erg leuk, maar wel lastig en veel werk. Ik heb 1 dag per week les, andere 4 dagen zit ik in de bibliotheek heel de dag aan masterscriptie te werken of lezen voor de vakken die ik nu heb.
Kudo's voor je opleiding. Erg interessantquote:Op woensdag 18 maart 2015 09:01 schreef ntm het volgende:
[..]
Genoeg tijd inderdaad. Ik doe nu master Forensische Criminologie, daarvoor bachelor Criminologie. Is erg leuk, maar wel lastig en veel werk. Ik heb 1 dag per week les, andere 4 dagen zit ik in de bibliotheek heel de dag aan masterscriptie te werken of lezen voor de vakken die ik nu heb.
quote:
jij komt niet vaak buiten he?quote:Op woensdag 18 maart 2015 09:00 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
uiteten op vakantie in een ander land, oké
in nederland heb je toch alleen maar sushi spul restaurants
Ik quote mezelf nog even voor de mensen die deze les gemist hebben.quote:Op woensdag 18 maart 2015 09:00 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja en 2 maximum quota bereikt, dan zoenen, nummer fixen, doen alsof je weggaat, dan random haar pakken en kus op de mond geven, weer weglopen en als je thuis bent appen dat je gaat slapen<-- Investeringsmoves voor meerdere keren seks.
1x seks: Ja en 2 maximum quota bereikt, dan zoenen, nummer fixen, beetje dansen en lieve dingen zeggen, nog 1 drankje als het kan maar hoeft niet.. even zeggen dat je naar je vrienden gaat, snel terugkomen, vragen waar ze vanavond slaapt. = NEUKUH.
ok doei.quote:Op woensdag 18 maart 2015 09:02 schreef TheWeeknd het volgende:
oke nu moet ik douchen en voorbereiden om uit mn zolderkamer te komen doeii
deze man weet.quote:Op woensdag 18 maart 2015 09:01 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Dan ben je nooit goed uit eten geweest...![]()
even de hockeycoach webcam aanslingerenquote:Op woensdag 18 maart 2015 09:02 schreef TheWeeknd het volgende:
oke nu moet ik douchen en voorbereiden om uit mn zolderkamer te komen doeii
super leuk, maar dat heb je niet op hbo toch?quote:Op woensdag 18 maart 2015 09:01 schreef ntm het volgende:
[..]
pizza kan wel in normale pizzeria maar als jij je op dat mee laat nemen naar donertent moet je wat klasse voor je verjaardag vragenquote:Op woensdag 18 maart 2015 09:01 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
pizza is goddelijk, wat is je probleem
linkquote:Op woensdag 18 maart 2015 09:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
even de hockeycoach webcam aanslingeren
nfiæquote:Op woensdag 18 maart 2015 09:01 schreef ntm het volgende:
[..]
bedankt, vanavond gelijk uitproberequote:Op woensdag 18 maart 2015 09:00 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja en 2 maximum quota bereikt, dan zoenen, nummer fixen, doen alsof je weggaat, dan random haar pakken en kus op de mond geven, weer weglopen en als je thuis bent appen dat je gaat slapen<-- Investeringsmoves voor meerdere keren seks.
1x seks: Ja en 2 maximum quota bereikt, dan zoenen, nummer fixen, beetje dansen en lieve dingen zeggen, nog 1 drankje als het kan maar hoeft niet.. even zeggen dat je naar je vrienden gaat, snel terugkomen, vragen waar ze vanavond slaapt. = NEUKUH.
Ik vind one night stand eigenlijk helemaal niet zo fijn.quote:Op woensdag 18 maart 2015 09:02 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik quote mezelf nog even voor de mensen die deze les gemist hebben.
quote:Op woensdag 18 maart 2015 09:04 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
ik woon in een gehucht, je hebt nergens lekkere restaurant vind ik
en lust ook geen vlees
ja okequote:Op woensdag 18 maart 2015 09:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
pizza kan wel in normale pizzeria maar als jij je op dat mee laat nemen naar donertent moet je wat klasse voor je verjaardag vragen
je bent toch geen boomknuffelende vegetariėr hequote:Op woensdag 18 maart 2015 09:04 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
ik woon in een gehucht, je hebt nergens lekkere restaurant vind ik
en lust ook geen vlees
Crisis hequote:Op woensdag 18 maart 2015 09:01 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Is geen werk in te vinden heb ik gehoord.
Kip is ook vlees hequote:
nopequote:Op woensdag 18 maart 2015 09:04 schreef wise het volgende:
[..]
je bent toch geen boomknuffelende vegetariėr he
Sws positieve discriminatiequote:Op woensdag 18 maart 2015 09:05 schreef ntm het volgende:
[..]
Crisis he. Lastig inderdaad, maar tegen ons zeggen ze steeds dat je moet netwerken etc. dan krijg je snel een baan. En ik ben van plan nog een master te doen of stage/studie in het buitenland. In ieder geval iets extra's. En ik spreek goed Engels, Frans & Arabisch, kan een voordeel zijn voor Internationale organisaties.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |