Precies blauwe rakker van mequote:
whut?quote:Op woensdag 18 maart 2015 08:48 schreef TheWeeknd het volgende:
ik ben mega girl
breder dan de breedste fokkers
jij bent dus dat meisje uit valkenburgżquote:Op woensdag 18 maart 2015 08:49 schreef TheWeeknd het volgende:
vind ik echt super cool van je, die tt
quote:Op woensdag 18 maart 2015 08:50 schreef jamesdeen het volgende:
daar wonen vast alleen varkensquote:Op woensdag 18 maart 2015 08:50 schreef wise het volgende:
[..]
jij bent dus dat meisje uit valkenburgż
quote:Op woensdag 18 maart 2015 08:49 schreef TheWeeknd het volgende:
vind ik echt super cool van je, die tt
hahahaha jij zelf ook ;p ;p ;pquote:Op woensdag 18 maart 2015 08:50 schreef jamesdeen het volgende:
haha, je post zelf ook onder de streepquote:Op woensdag 18 maart 2015 08:50 schreef jamesdeen het volgende:
jaa weet ik ook niet, is ook een snellere versiequote:Op woensdag 18 maart 2015 08:51 schreef ntm het volgende:
[..]
25 jaar valt mee. Waarom duurt die premaster bij nyenrode maar een half jaar dan? Het is daar wel duur toch om te studeren
quote:Op woensdag 18 maart 2015 08:50 schreef jamesdeen het volgende:
super irritant als je hier kijkt en een super goede opmerking hebt maar het niet kanquote:Op woensdag 18 maart 2015 08:52 schreef BlauweTijger het volgende:
Mortaxx is terug.Hoe was je ban ?
ik hoef geen etentje of cadeautje te doen hoor...?quote:Op woensdag 18 maart 2015 08:52 schreef wise het volgende:
[..]
Als je een vriendin hebt, doe je dat heel vaak.
Meestal etentje of een cadeautje en daarna pas seks.
Leren jack, past niet bij mijn outfit toen maarja ik moest toen passenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dat komt me bekend voor.quote:Op woensdag 18 maart 2015 08:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
super irritant als je hier kijkt en een super goede opmerking hebt maar het niet kan
Uh nee hooguit een drankjequote:Op woensdag 18 maart 2015 08:52 schreef wise het volgende:
[..]
Als je een vriendin hebt, doe je dat heel vaak.
Meestal etentje of een cadeautje en daarna pas seks.
Had jij een ban? Wat een verraadquote:Op woensdag 18 maart 2015 08:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
super irritant als je hier kijkt en een super goede opmerking hebt maar het niet kan
quote:Op woensdag 18 maart 2015 08:53 schreef ntm het volgende:
[..]
Leren jack, past niet bij mijn outfit toen maarja ik moest toen passen
leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik heb er ook ongeveer zo een, met veel ritsen en dan goude kleur haha
raar, bij je zusje moet dat altijdquote:Op woensdag 18 maart 2015 08:53 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
ik hoef geen etentje of cadeautje te doen hoor...?
Stoere man. Gelukkig heb ik geen zus!quote:
Ah oke, nee dan scheelt het inderdaad.quote:Op woensdag 18 maart 2015 08:52 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
jaa weet ik ook niet, is ook een snellere versie
was een heel verhaal met de open dag
er werd ook gezegd dat je baas het voor je zou betalen onder bepaalde omstandigheden blabla
Mijn vrienden komen zo.quote:Op woensdag 18 maart 2015 08:53 schreef Cyberzone het volgende:
Ik heb TARDIS. en Nootje nog niet gespot...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |