Ja.quote:Op woensdag 18 maart 2015 08:42 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
misschien wel
klopt het dat je ook met 25 jarigen in de klas zit?
redtquote:Op woensdag 18 maart 2015 08:43 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Nee ze red het niet. Verloren zaak
Ja, oudste was zelfs 28 geloof ik. Maar mijn studie was duaal, dus 2 jaar theorie en 2 jaar werken (stage). Ik had sowieso veel oudere in de klas. In het begin kreeg je wel reacties van 'awww' 'wat schattig' als ze horen dat je 17 bentquote:Op woensdag 18 maart 2015 08:42 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
misschien wel
klopt het dat je ook met 25 jarigen in de klas zit?
Totdat ze die Timberland sleehak van je zien.quote:Op woensdag 18 maart 2015 08:44 schreef ntm het volgende:
[..]
Ja, oudste was zelfs 28 geloof ik. Maar mijn studie was duaal, dus 2 jaar theorie en 2 jaar werken (stage). Ik had sowieso veel oudere in de klas. In het begin kreeg je wel reacties van 'awww' 'wat schattig' als ze horen dat je 17 bent
FOK!quote:Op woensdag 18 maart 2015 08:44 schreef TheWeeknd het volgende:
en ik haat het om mensen te verbeteren
wat doet fok toch met me
red.quote:
Hoe lang duurt dat dan?quote:Op woensdag 18 maart 2015 08:43 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
wauw
dat is wel een voordeel
ik wilde wellicht accountancy doen, maar dan 'moet' je langer doorstuderen zodat je dan echt het beroep mag uitoefenen
dus zelfs dan ben ik niet heel oud
awwquote:Op woensdag 18 maart 2015 08:44 schreef ntm het volgende:
[..]
Ja, oudste was zelfs 28 geloof ik. Maar mijn studie was duaal, dus 2 jaar theorie en 2 jaar werken (stage). Ik had sowieso veel oudere in de klas. In het begin kreeg je wel reacties van 'awww' 'wat schattig' als ze horen dat je 17 bent
quote:Op woensdag 18 maart 2015 08:45 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Totdat ze die Timberland sleehak van je zien.
Je wilt weer publiekelijk ten schande komen te staanquote:Op woensdag 18 maart 2015 08:46 schreef ntm het volgende:
[..]Ik zal binnenkort in LIF foto plaatsen. Als ik daar zin in heb
sowieso eerst 4 jaar als alles goed gaatquote:
Post pic dan. Of zet op FB, kunnen we 'm liken.quote:
Vriend van me heeft accountancy op Neyenrode gedaan. Zeg maar dag tegen sociale leven en elke dag over werken tot 20:00.. srs.quote:Op woensdag 18 maart 2015 08:48 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
sowieso eerst 4 jaar als alles goed gaat
daarna 0,5 jaar premaster op neyenrode of 1 jaar master op erasmus
en daarna 3 jaar een master waar je mocht werken 4 dagen en school 1 dag
niet zo'n hel lijkt meen zelfs als ik dat zou doen, ben ik op t eind net 25
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |