had ik dit jaar maar examensquote:
Hoe jong ben je dan?quote:Op woensdag 18 maart 2015 08:26 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
had ik dit jaar maar examens
lekker hbo na de zomer en van de middelbare af
maar ben nog veels te jong voor hbo vind ik
Klinkt raar, maar wel spannend!quote:Op woensdag 18 maart 2015 08:28 schreef madeliefff het volgende:
Mogguuh ..vet raar gedroomd . Soort van actiefilm . Ik was op de vlucht voor iets, van dak naar dak en er waren mini magnetrons die als lift diende , waardoor je jezelf moest opvouwen om erin te kunnen
was jij de damsel in distress?quote:Op woensdag 18 maart 2015 08:28 schreef madeliefff het volgende:
Mogguuh ..vet raar gedroomd . Soort van actiefilm . Ik was op de vlucht voor iets, van dak naar dak en er waren mini magnetrons die als lift diende , waardoor je jezelf moest opvouwen om erin te kunnen
quote:
Goedemorgen heren!quote:
Dat is wel een beetje jong, maar ach is niet ergquote:Op woensdag 18 maart 2015 08:35 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
16
ben pas 17 als ik begin aan hbo goddamn
Ik voelde het.quote:Op woensdag 18 maart 2015 08:37 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Checken we nou op dezelfde tijd in?
D'aww was ik ook. Maar is juist voordeel.quote:Op woensdag 18 maart 2015 08:35 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
16
ben pas 17 als ik begin aan hbo goddamn
91% haalt het niet op die leeftijd.quote:Op woensdag 18 maart 2015 08:41 schreef ntm het volgende:
[..]
D'aww was ik ook. Maar is juist voordeel.
niet erg voor hbo bedoel ikquote:Op woensdag 18 maart 2015 08:39 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje jong, maar ach is niet erg
misschien welquote:Op woensdag 18 maart 2015 08:41 schreef ntm het volgende:
[..]
D'aww was ik ook. Maar is juist voordeel.
Geef haar anders nog meer vertrouwenquote:Op woensdag 18 maart 2015 08:41 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
91% haalt het niet op die leeftijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |