Precies blauwe rakker van mequote:
whut?quote:Op woensdag 18 maart 2015 08:48 schreef TheWeeknd het volgende:
ik ben mega girl
breder dan de breedste fokkers
jij bent dus dat meisje uit valkenburgżquote:Op woensdag 18 maart 2015 08:49 schreef TheWeeknd het volgende:
vind ik echt super cool van je, die tt
quote:Op woensdag 18 maart 2015 08:50 schreef jamesdeen het volgende:
daar wonen vast alleen varkensquote:Op woensdag 18 maart 2015 08:50 schreef wise het volgende:
[..]
jij bent dus dat meisje uit valkenburgż
quote:Op woensdag 18 maart 2015 08:49 schreef TheWeeknd het volgende:
vind ik echt super cool van je, die tt
hahahaha jij zelf ook ;p ;p ;pquote:Op woensdag 18 maart 2015 08:50 schreef jamesdeen het volgende:
haha, je post zelf ook onder de streepquote:Op woensdag 18 maart 2015 08:50 schreef jamesdeen het volgende:
jaa weet ik ook niet, is ook een snellere versiequote:Op woensdag 18 maart 2015 08:51 schreef ntm het volgende:
[..]
25 jaar valt mee. Waarom duurt die premaster bij nyenrode maar een half jaar dan? Het is daar wel duur toch om te studeren
quote:Op woensdag 18 maart 2015 08:50 schreef jamesdeen het volgende:
super irritant als je hier kijkt en een super goede opmerking hebt maar het niet kanquote:Op woensdag 18 maart 2015 08:52 schreef BlauweTijger het volgende:
Mortaxx is terug.Hoe was je ban ?
ik hoef geen etentje of cadeautje te doen hoor...?quote:Op woensdag 18 maart 2015 08:52 schreef wise het volgende:
[..]
Als je een vriendin hebt, doe je dat heel vaak.
Meestal etentje of een cadeautje en daarna pas seks.
Leren jack, past niet bij mijn outfit toen maarja ik moest toen passenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dat komt me bekend voor.quote:Op woensdag 18 maart 2015 08:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
super irritant als je hier kijkt en een super goede opmerking hebt maar het niet kan
Uh nee hooguit een drankjequote:Op woensdag 18 maart 2015 08:52 schreef wise het volgende:
[..]
Als je een vriendin hebt, doe je dat heel vaak.
Meestal etentje of een cadeautje en daarna pas seks.
Had jij een ban? Wat een verraadquote:Op woensdag 18 maart 2015 08:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
super irritant als je hier kijkt en een super goede opmerking hebt maar het niet kan
quote:Op woensdag 18 maart 2015 08:53 schreef ntm het volgende:
[..]
Leren jack, past niet bij mijn outfit toen maarja ik moest toen passen
leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik heb er ook ongeveer zo een, met veel ritsen en dan goude kleur haha
raar, bij je zusje moet dat altijdquote:Op woensdag 18 maart 2015 08:53 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
ik hoef geen etentje of cadeautje te doen hoor...?
Stoere man. Gelukkig heb ik geen zus!quote:
Ah oke, nee dan scheelt het inderdaad.quote:Op woensdag 18 maart 2015 08:52 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
jaa weet ik ook niet, is ook een snellere versie
was een heel verhaal met de open dag
er werd ook gezegd dat je baas het voor je zou betalen onder bepaalde omstandigheden blabla
Mijn vrienden komen zo.quote:Op woensdag 18 maart 2015 08:53 schreef Cyberzone het volgende:
Ik heb TARDIS. en Nootje nog niet gespot...
ah, de reden waarom je geek seks hebt. Of je bent tantoe lelijk, kan ookquote:Op woensdag 18 maart 2015 08:55 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Maar waarom zou je shit voor een chick kopenof uit eten gaan
quote:Op woensdag 18 maart 2015 08:53 schreef ntm het volgende:
[..]
Leren jack, past niet bij mijn outfit toen maarja ik moest toen passen
wowwww lkkr hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
dan heb je een jong uitziende moeder.quote:Op woensdag 18 maart 2015 08:56 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Stoere man. Gelukkig heb ik geen zus!
Goudquote:Op woensdag 18 maart 2015 08:55 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
leuk!
ik heb er ook ongeveer zo een, met veel ritsen en dan goude kleur haha
jij bent dan ook 16, dan doe je eerder het onderstaande jaquote:Op woensdag 18 maart 2015 08:57 schreef TheWeeknd het volgende:
uit eten gaan is toch lame
liever pizza/shoarma dan hele gerechten tbh
Dat laatste wel.quote:Op woensdag 18 maart 2015 08:56 schreef wise het volgende:
[..]
ah, de reden waarom je geek seks hebt. Of je bent tantoe lelijk, kan ook
als ik accountancy zou willen doen, zou ik wel doorstuderenquote:
Ik zou in de club wel 1 drankje spenderen aan een chick hoor.quote:Op woensdag 18 maart 2015 08:57 schreef BlauweTijger het volgende:
Uit eten gaan of dingen betalen voor een chick dat niet je vriendin is._! Als ze wil neuken neukt ze toch wel.
denk ook als ik 61 ben hoorquote:Op woensdag 18 maart 2015 08:57 schreef wise het volgende:
[..]
jij bent dan ook 16, dan doe je eerder het onderstaande ja
Dan ben je gewoon een pauper.quote:
Nog nooit iets voor Chick gekocht. Date is gewoon drankje, geen diner en dure shit.quote:Op woensdag 18 maart 2015 08:56 schreef wise het volgende:
[..]
ah, de reden waarom je geek seks hebt. Of je bent tantoe lelijk, kan ook
Omgquote:Op woensdag 18 maart 2015 08:57 schreef TheWeeknd het volgende:
uit eten gaan is toch lame
liever pizza/shoarma dan hele gerechten tbh
Ja en 2 maximum quota bereikt, dan zoenen, nummer fixen, doen alsof je weggaat, dan random haar pakken en kus op de mond geven, weer weglopen en als je thuis bent appen dat je gaat slapenquote:Op woensdag 18 maart 2015 08:58 schreef Matip het volgende:
[..]
Ik zou in de club wel 1 drankje spenderen aan een chick hoor.
deze man begrijptquote:Op woensdag 18 maart 2015 08:57 schreef BlauweTijger het volgende:
Uit eten gaan of dingen betalen voor een chick dat niet je vriendin is._! Als ze wil neuken neukt ze toch wel.
quote:
Genoeg tijd inderdaad. Ik doe nu master Forensische Criminologie, daarvoor bachelor Criminologie. Is erg leuk, maar wel lastig en veel werk. Ik heb 1 dag per week les, andere 4 dagen zit ik in de bibliotheek heel de dag aan masterscriptie te werken of lezen voor de vakken die ik nu heb.quote:Op woensdag 18 maart 2015 08:58 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
als ik accountancy zou willen doen, zou ik wel doorstuderen
maar weet het allemaal nog niet zeker natuurlijk, nog een jaarwat deed jij ook alweer?
deze manquote:Op woensdag 18 maart 2015 08:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nog nooit iets voor Chick gekocht. Date is gewoon drankje, geen diner en dure shit.
Nou ja niet helemaal waar. Heb wel eens magnetron pannekoeken meegenomen naar Chick omdat zij.nooit eten in huis had
Dan ben je nooit goed uit eten geweest...quote:Op woensdag 18 maart 2015 09:00 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
uiteten op vakantie in een ander land, oké
in nederland heb je toch alleen maar sushi spul restaurants
Is geen werk in te vinden heb ik gehoord.quote:Op woensdag 18 maart 2015 09:01 schreef ntm het volgende:
[..]
Genoeg tijd inderdaad. Ik doe nu master Forensische Criminologie, daarvoor bachelor Criminologie. Is erg leuk, maar wel lastig en veel werk. Ik heb 1 dag per week les, andere 4 dagen zit ik in de bibliotheek heel de dag aan masterscriptie te werken of lezen voor de vakken die ik nu heb.
Kudo's voor je opleiding. Erg interessantquote:Op woensdag 18 maart 2015 09:01 schreef ntm het volgende:
[..]
Genoeg tijd inderdaad. Ik doe nu master Forensische Criminologie, daarvoor bachelor Criminologie. Is erg leuk, maar wel lastig en veel werk. Ik heb 1 dag per week les, andere 4 dagen zit ik in de bibliotheek heel de dag aan masterscriptie te werken of lezen voor de vakken die ik nu heb.
quote:
jij komt niet vaak buiten he?quote:Op woensdag 18 maart 2015 09:00 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
uiteten op vakantie in een ander land, oké
in nederland heb je toch alleen maar sushi spul restaurants
Ik quote mezelf nog even voor de mensen die deze les gemist hebben.quote:Op woensdag 18 maart 2015 09:00 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja en 2 maximum quota bereikt, dan zoenen, nummer fixen, doen alsof je weggaat, dan random haar pakken en kus op de mond geven, weer weglopen en als je thuis bent appen dat je gaat slapen<-- Investeringsmoves voor meerdere keren seks.
1x seks: Ja en 2 maximum quota bereikt, dan zoenen, nummer fixen, beetje dansen en lieve dingen zeggen, nog 1 drankje als het kan maar hoeft niet.. even zeggen dat je naar je vrienden gaat, snel terugkomen, vragen waar ze vanavond slaapt. = NEUKUH.
ok doei.quote:Op woensdag 18 maart 2015 09:02 schreef TheWeeknd het volgende:
oke nu moet ik douchen en voorbereiden om uit mn zolderkamer te komen doeii
deze man weet.quote:Op woensdag 18 maart 2015 09:01 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Dan ben je nooit goed uit eten geweest...![]()
even de hockeycoach webcam aanslingerenquote:Op woensdag 18 maart 2015 09:02 schreef TheWeeknd het volgende:
oke nu moet ik douchen en voorbereiden om uit mn zolderkamer te komen doeii
super leuk, maar dat heb je niet op hbo toch?quote:Op woensdag 18 maart 2015 09:01 schreef ntm het volgende:
[..]
pizza kan wel in normale pizzeria maar als jij je op dat mee laat nemen naar donertent moet je wat klasse voor je verjaardag vragenquote:Op woensdag 18 maart 2015 09:01 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
pizza is goddelijk, wat is je probleem
linkquote:Op woensdag 18 maart 2015 09:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
even de hockeycoach webcam aanslingeren
nfiżquote:Op woensdag 18 maart 2015 09:01 schreef ntm het volgende:
[..]
bedankt, vanavond gelijk uitproberequote:Op woensdag 18 maart 2015 09:00 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja en 2 maximum quota bereikt, dan zoenen, nummer fixen, doen alsof je weggaat, dan random haar pakken en kus op de mond geven, weer weglopen en als je thuis bent appen dat je gaat slapen<-- Investeringsmoves voor meerdere keren seks.
1x seks: Ja en 2 maximum quota bereikt, dan zoenen, nummer fixen, beetje dansen en lieve dingen zeggen, nog 1 drankje als het kan maar hoeft niet.. even zeggen dat je naar je vrienden gaat, snel terugkomen, vragen waar ze vanavond slaapt. = NEUKUH.
Ik vind one night stand eigenlijk helemaal niet zo fijn.quote:Op woensdag 18 maart 2015 09:02 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik quote mezelf nog even voor de mensen die deze les gemist hebben.
quote:Op woensdag 18 maart 2015 09:04 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
ik woon in een gehucht, je hebt nergens lekkere restaurant vind ik
en lust ook geen vlees
ja okequote:Op woensdag 18 maart 2015 09:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
pizza kan wel in normale pizzeria maar als jij je op dat mee laat nemen naar donertent moet je wat klasse voor je verjaardag vragen
je bent toch geen boomknuffelende vegetariër hequote:Op woensdag 18 maart 2015 09:04 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
ik woon in een gehucht, je hebt nergens lekkere restaurant vind ik
en lust ook geen vlees
Crisis hequote:Op woensdag 18 maart 2015 09:01 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Is geen werk in te vinden heb ik gehoord.
Kip is ook vlees hequote:
nopequote:Op woensdag 18 maart 2015 09:04 schreef wise het volgende:
[..]
je bent toch geen boomknuffelende vegetariër he
Sws positieve discriminatiequote:Op woensdag 18 maart 2015 09:05 schreef ntm het volgende:
[..]
Crisis he. Lastig inderdaad, maar tegen ons zeggen ze steeds dat je moet netwerken etc. dan krijg je snel een baan. En ik ben van plan nog een master te doen of stage/studie in het buitenland. In ieder geval iets extra's. En ik spreek goed Engels, Frans & Arabisch, kan een voordeel zijn voor Internationale organisaties.
Nou dagquote:
Nee hbo geen Criminologie, wel Integrale Veiligheidskunde. Dat is opzich wel vergelijkbaar, dan krijg je ook criminologie als vak.quote:Op woensdag 18 maart 2015 09:03 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
super leuk, maar dat heb je niet op hbo toch?
en bleek niet veel mee werk te kunnen doen
voor de rest lijkt het me wel echt leuk
Mogguh remi!quote:
hey remiquote:
Hoi!quote:
Laten we hopen dat het bestaat. Ik heb tot nu toe op werkgebied alleen negatief meegemaakt hehequote:
Mocht het uitkomen ga ik ook keihard gebruik maken van allochtoon zijnquote:Op woensdag 18 maart 2015 09:08 schreef ntm het volgende:
[..]
Laten we hopen dat het bestaat. Ik heb tot nu toe op werkgebied alleen negatief meegemaakt hehe
Gelijk al bij 1e gesprek laten doorschemeren dat je indo bent.quote:Op woensdag 18 maart 2015 09:09 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Mocht het uitkomen ga ik ook keihard gebruik maken van allochtoon zijn
Maar je ziet het niet aan naam/uiterlijk dus zal wel niet werken
is leuk. Wij hadden bedrijfsuitje daar. Kreeg je lugubere foto's te zien en mocht je botten beethoudenquote:Op woensdag 18 maart 2015 09:07 schreef ntm het volgende:
[..]
Kan ja, in september moet ik daar ook voor een vak een dag meelopen.
Hoe doe ik dat subtiel?quote:Op woensdag 18 maart 2015 09:11 schreef ntm het volgende:
[..]
Gelijk al bij 1e gesprek laten doorschemeren dat je indo bent.
awh gaat het? ;squote:Op woensdag 18 maart 2015 09:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik vind one night stand eigenlijk helemaal niet zo fijn.
Klinkt goed inderdaadquote:Op woensdag 18 maart 2015 09:05 schreef ntm het volgende:
[..]
Crisis he. Lastig inderdaad, maar tegen ons zeggen ze steeds dat je moet netwerken etc. dan krijg je snel een baan. En ik ben van plan nog een master te doen of stage/studie in het buitenland. In ieder geval iets extra's. En ik spreek goed Engels, Frans & Arabisch, kan een voordeel zijn voor Internationale organisaties.
Wowquote:
Wowquote:
beetje omhoog pijpen wordt met netwerken bedoeld natuurlijk :S ;p ;p ;D xDquote:Op woensdag 18 maart 2015 09:12 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Klinkt goed inderdaad![]()
Zou bij ambassade gaan werken. srs
dus dit weekend danzigjequote:Op woensdag 18 maart 2015 09:14 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Koopt ze zoete popcorn ipv zoute popcorn.ja tief dan maar op.
Nice, ben benieuwd.quote:Op woensdag 18 maart 2015 09:11 schreef wise het volgende:
[..]
is leuk. Wij hadden bedrijfsuitje daar. Kreeg je lugubere foto's te zien en mocht je botten beethouden
Zoete popcornquote:Op woensdag 18 maart 2015 09:14 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja preciesquote:Op woensdag 18 maart 2015 09:14 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
alleen zaterdag plannenquote:Op woensdag 18 maart 2015 09:16 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Donderdag wel.. zaterdag al andere plannen.. jij?
Gvd oneerlijkquote:Op woensdag 18 maart 2015 09:17 schreef ntm het volgende:
[..]
Niet. Sowieso ziet niemand jou als allochtoon
alleen wat vingeren in de BK tochżquote:
gewoon zeggen dat je uit friesland komt.quote:
Oh, ja terecht danquote:Op woensdag 18 maart 2015 09:14 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik zag laatst op de website van het ministerie dat ze een stagiaire zochten voor de ambassade in Tunesië. Je moest het land kennen. Arabisch, Frans en Nederlands spreken. En WO-opleiding. Echt ideaal gewoon. Maar helaas zit ik hier vastgeketendquote:Op woensdag 18 maart 2015 09:12 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Klinkt goed inderdaad![]()
Zou bij ambassade gaan werken. srs
De mac was datquote:
quote:
zelfde shit tentquote:
Onjuist maar oke.quote:
discriminatie is toch altijd positiefquote:Op woensdag 18 maart 2015 09:21 schreef ntm het volgende:
[..]
Zo vaak zal positieve discriminatie niet voorkomen.
Jeetje...quote:
Dat is wel kut zeg.quote:Op woensdag 18 maart 2015 09:20 schreef ntm het volgende:
[..]
Ik zag laatst op de website van het ministerie dat ze een stagiaire zochten voor de ambassade in Tunesië. Je moest het land kennen. Arabisch, Frans en Nederlands spreken. En WO-opleiding. Echt ideaal gewoon. Maar helaas zit ik hier vastgeketend![]()
![]()
althans, netzo als bij verkrachting vind 50% dat.quote:
Je ziet het wel bij vacatures voor (semi)overheid. Of natuurlijk ook vaak onbewust door die policor ambtenarenquote:Op woensdag 18 maart 2015 09:21 schreef ntm het volgende:
[..]
Zo vaak zal positieve discriminatie niet voorkomen.
Eens. Denk zelf 70% wel.quote:Op woensdag 18 maart 2015 09:23 schreef wise het volgende:
[..]
althans, netzo als bij verkrachting vind 50% dat.
Wow, zou perfect voor je zijn. Helaas.quote:Op woensdag 18 maart 2015 09:20 schreef ntm het volgende:
[..]
Ik zag laatst op de website van het ministerie dat ze een stagiaire zochten voor de ambassade in Tunesië. Je moest het land kennen. Arabisch, Frans en Nederlands spreken. En WO-opleiding. Echt ideaal gewoon. Maar helaas zit ik hier vastgeketend![]()
![]()
Ben al bijna drie uur uit bed, joh...quote:
Ga er gewoon heenquote:Op woensdag 18 maart 2015 09:20 schreef ntm het volgende:
[..]
![]()
Wow. Paar jaar terug maakte ik schoon bij oudjes, mocht bij eentje niet naar binnen omdat ik getint benquote:
"1 op de 2 mensen geniet er van"quote:
veel vrouwen vinden het stiekem ook lekkerquote:Op woensdag 18 maart 2015 09:23 schreef wise het volgende:
[..]
althans, netzo als bij verkrachting vind 50% dat.
quote:Op woensdag 18 maart 2015 09:25 schreef ntm het volgende:
[..]
Wow. Paar jaar terug maakte ik schoon bij oudjes, mocht bij eentje niet naar binnen omdat ik getint benWas beetje awkward enzo.
Nee is niet slim om nu heen te gaan, heb geen zin in studievertraging. Kost ook alleen maar geld, en OV vervalt in juliquote:Op woensdag 18 maart 2015 09:24 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ga er gewoon heen![]()
... of naja.. je bent nog niet klaar he?
![]()
wat een knaker racistquote:Op woensdag 18 maart 2015 09:25 schreef ntm het volgende:
[..]
Wow. Paar jaar terug maakte ik schoon bij oudjes, mocht bij eentje niet naar binnen omdat ik getint benWas beetje awkward enzo.
quote:Op woensdag 18 maart 2015 09:25 schreef wise het volgende:
[..]
"1 op de 2 mensen geniet er van"
aldus 2nutz over verkrachting.
babbeltruc alomquote:Op woensdag 18 maart 2015 09:25 schreef ntm het volgende:
[..]
Damn zo vroegquote:Op woensdag 18 maart 2015 09:23 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Ben al bijna drie uur uit bed, joh...
Full time baan enzo.quote:
vrouwen willen graag gedomineerd en vernederd worden. Daarom gaan ze vaak een relatie aan met donkere mannenquote:Op woensdag 18 maart 2015 09:25 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
veel vrouwen vinden het stiekem ook lekker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGEĦ
Wow haha doe maar nietquote:Op woensdag 18 maart 2015 09:26 schreef wise het volgende:
[..]
wat een knaker racist. Zou hem uit de rolstoel duwen zodat hij zijn heup brak
rare oudjes indd.quote:Op woensdag 18 maart 2015 09:29 schreef ntm het volgende:
[..]
Wow haha doe maar nietAchja, blijkbaar wil zij sowieso geen 'buitenlanders' in haar huis
wat danżquote:
Wat is er mis met de VVD?quote:
eurofielquote:Op woensdag 18 maart 2015 09:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
d66 voor provincie en blanco voor waterschap
wow dan pas niet meer?quote:Op woensdag 18 maart 2015 09:31 schreef ntm het volgende:
[..]
Dan heb ik weinig vertrouwen meer in dit land.
toch ga ik er op stemmenquote:Op woensdag 18 maart 2015 09:31 schreef ntm het volgende:
[..]
Dan heb ik weinig vertrouwen meer in dit land.
3fm?quote:Op woensdag 18 maart 2015 09:32 schreef 2NutZ het volgende:
Hoorde net dat PVV hoogste staat. Rutte was op de radio
allemaal leugensquote:Op woensdag 18 maart 2015 09:32 schreef 2NutZ het volgende:
Zou wel mooi zijn, om die zure koppen van groenlinks dan te zienquote:Op woensdag 18 maart 2015 09:32 schreef 2NutZ het volgende:
Ook, maar hoorde hem op 538.quote:
logischquote:Op woensdag 18 maart 2015 09:32 schreef 2NutZ het volgende:
Doe effe Stemwijzer, ga ik nu ook doen.quote:Op woensdag 18 maart 2015 09:33 schreef BlauweTijger het volgende:
Heb geen idee waarop ik ga stemmen nog ;s
Is het wel waard jaquote:Op woensdag 18 maart 2015 09:33 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zou wel mooi zijn, om die zure koppen van groenlinks dan te zien
Dat hele politiek is een groot circus.quote:
bt komt dan op pvv. Niet handig voor z'n carrièrequote:Op woensdag 18 maart 2015 09:34 schreef Matip het volgende:
[..]
Doe effe Stemwijzer, ga ik nu ook doen.
Ja, jij dan? Zoveel ontevredenheid merk je hier over het huidige kabinet, en over de bezuinigingen. Maar als de VVD dan weer de grootste word snap ik het echt niet meer.quote:
pvv kwam bij mij op de 4de plaats. normaal scoren ze hogerquote:Op woensdag 18 maart 2015 09:35 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
bt komt dan op pvv. Niet handig voor z'n carrière
ik was het jaren geleden al kwijtquote:Op woensdag 18 maart 2015 09:35 schreef ntm het volgende:
[..]
Ja, jij dan? Zoveel ontevredenheid merk je hier over het huidige kabinet, en over de bezuinigingen. Maar als de VVD dan weer de grootste word snap ik het echt niet meer.
ik heb slecht nieuws voor jequote:Op woensdag 18 maart 2015 09:36 schreef hoink581 het volgende:
GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOEDEMIDDAG!
[ afbeelding ]
Een van mooiste politieke fragmenten ooit vind ik wel dat toen groenlinks gedecimeerd werd Sap blij was omdat de pvv ook een paar zetels kwijt was. En die hele zaal juichen. Dan zie je hoe dom dat volk isquote:Op woensdag 18 maart 2015 09:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Is het wel waard ja
[..]
Dat hele politiek is een groot circus.
Hoi Hoink!quote:Op woensdag 18 maart 2015 09:36 schreef hoink581 het volgende:
GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOEDEMIDDAG!
[ afbeelding ]
dat betekend dat je een notoire zeikerd bentquote:Op woensdag 18 maart 2015 09:37 schreef Cyberzone het volgende:
Ik wilde al niet stemmen, maar toch even de stemwijzer gedaan. Ik kreeg de vrouwenpartij.![]()
![]()
Hij wil van je afquote:Op woensdag 18 maart 2015 09:36 schreef ntm het volgende:
Bij mijn vriend kwam ook pvv als eerste, echt erg
Het is wel erg typerendquote:Op woensdag 18 maart 2015 09:37 schreef wise het volgende:
[..]
dat betekend dat je een notoire zeikerd bent
Ja mooiquote:Op woensdag 18 maart 2015 09:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Een van mooiste politieke fragmenten ooit vind ik wel dat toen groenlinks gedecimeerd werd Sap blij was omdat de pvv ook een paar zetels kwijt was. En die hele zaal juichen. Dan zie je hoe dom dat volk is
Vrouwenquote:Op woensdag 18 maart 2015 09:37 schreef wise het volgende:
[..]
dat betekend dat je een notoire zeikerd bent
Met je stemvork?quote:
Wie is dommer. Gemiddelde politicus of gemiddelde kiezer?quote:Op woensdag 18 maart 2015 09:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja mooimaar kom op al die partijen en figuren zijn zo... altijd met hun zelfingenomen lachje van alles beloven en er daarna keihard op terug komen
liegen als het gedrukt staat en dan ook nog ontkennen.
Flikker maar op met je gepeupel
Dan ga ik toch voor de kiezer. Want mijn god wat bestaant er veel domme mensen.quote:Op woensdag 18 maart 2015 09:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wie is dommer. Gemiddelde politicus of gemiddelde kiezer?
Nee niet eensquote:
Zonnetje in huisquote:Op woensdag 18 maart 2015 09:40 schreef remi1986 het volgende:
[..]
uiteraard, zorgt voor goede stemming
quote:Op woensdag 18 maart 2015 09:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vrijzinnige partij?
zijn dat babyboomers met indigokinderen?
quote:Op woensdag 18 maart 2015 09:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vrijzinnige partij?
Gooi is linkjequote:Op woensdag 18 maart 2015 09:35 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
bt komt dan op pvv. Niet handig voor z'n carrière
https://www.vrijzinnigepartij.nl/quote:Op woensdag 18 maart 2015 09:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vrijzinnige partij?
heyquote:
Hoiquote:
hoe is het noużquote:
quote:
Dit klinkt een beetje eng.quote:
Ja eh.. ik zit hier voor de kat zn viool.quote:
Heb ik gewonnen?quote:
als je de playlist nu gaat bijwerken van die player moet je betalen. Vieze afzetters. Maar heb wel weer een alternatief. Maar eerst ff zeker weten dat die ook helemaal gratis isquote:
Zelfkennis, dit, dat.quote:Op woensdag 18 maart 2015 09:40 schreef 2NutZ het volgende:
Dan ga ik toch voor de kiezer. Want mijn god wat bestaant er veel domme mensen.
kat zn vioolżquote:Op woensdag 18 maart 2015 09:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja eh.. ik zit hier voor de kat zn viool.
Al mn afspraken zijn afgezegd, behalve eentje![]()
En met jou?![]()
![]()
![]()
Nee, laten we een sponsorloop gaan doen.quote:Op woensdag 18 maart 2015 09:55 schreef remi1986 het volgende:
laten we maar gewoon stoppen met die hele radio. Was leuk voor paar keer
nee dit zijn de harde werkers. De groep die jij bedoeld, zie je meestal niet voor 12quote:Op woensdag 18 maart 2015 09:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
Goh de uitkeringstrekkers zijn wakker. 10 pagina's in een uur
Aaaaah viezerikken.quote:Op woensdag 18 maart 2015 09:53 schreef remi1986 het volgende:
[..]
als je de playlist nu gaat bijwerken van die player moet je betalen. Vieze afzetters. Maar heb wel weer een alternatief. Maar eerst ff zeker weten dat die ook helemaal gratis is
ja gewoon soundcloud upgraden voor unlimited ruimte. Want zie het alweer. Werkt niet met dropbox links. Dus heb je weer hosting probleemquote:Op woensdag 18 maart 2015 09:56 schreef Matip het volgende:
[..]
Nee, laten we een sponsorloop gaan doen.
Misschien een GutterFM soundcloud aanmaken en daar als DJ's onderling voor betalen.quote:Op woensdag 18 maart 2015 09:59 schreef remi1986 het volgende:
ja gewoon soundcloud upgraden voor unlimited ruimte. Want zie het alweer. Werkt niet met dropbox links. Dus heb je weer hosting probleem
Wat kost dat per jaar?quote:Op woensdag 18 maart 2015 09:59 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ja gewoon soundcloud upgraden voor unlimited ruimte. Want zie het alweer. Werkt niet met dropbox links. Dus heb je weer hosting probleem
Gewoon de luisteraars om een donatie vragen.quote:Op woensdag 18 maart 2015 10:02 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Misschien een GutterFM soundcloud aanmaken en daar als DJ's onderling voor betalen.
harde werkers haha ja iddquote:Op woensdag 18 maart 2015 09:57 schreef remi1986 het volgende:
[..]
nee dit zijn de harde werkers. De groep die jij bedoeld, zie je meestal niet voor 12
9,99 euro per maand.quote:
gewoon gaan reeksen met gratis accountsquote:Op woensdag 18 maart 2015 10:02 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Misschien een GutterFM soundcloud aanmaken en daar als DJ's onderling voor betalen.
meende tientje per maand.quote:Op woensdag 18 maart 2015 10:02 schreef Matip het volgende:
[..]
Wat kost dat per jaar?
[..]
Gewoon de luisteraars om een donatie vragen.
Mooi! En hoeveel moet ik weer inleveren aan de belastingquote:Op woensdag 18 maart 2015 10:03 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dan heeft u geluk en feliciteer ik u met het winnen van dit bloemetje, de BMW en 450 miljoen!
Ik luister zelf nooit terug omdat ik live probeer te luisteren, maar zou daar wel aan mee willen betalen.quote:Op woensdag 18 maart 2015 10:03 schreef hoink581 het volgende:
[..]
9,99 euro per maand.
99 euro per jaar.
Als 5 DJ's 2 euro per maand betalen zit je er al aan.
Je denk is fissa?quote:
Jij niet. Doelde op mensen als jij namelijk.quote:
2x de helft jetzt sofort!quote:Op woensdag 18 maart 2015 10:05 schreef Cyberzone het volgende:
Mooi! En hoeveel moet ik weer inleveren aan de belasting
haha allochtoonquote:
Aannames zijn echt not done 2Nutz.quote:Op woensdag 18 maart 2015 10:06 schreef 2NutZ het volgende:
Jij niet. Doelde op mensen als jij namelijk.
ja mee eens.quote:Op woensdag 18 maart 2015 10:06 schreef Matip het volgende:
[..]
Ik luister zelf nooit terug omdat ik live probeer te luisteren, maar zou daar wel aan mee willen betalen.
Stop er dan eens mee hoinkquote:Op woensdag 18 maart 2015 10:08 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Aannames zijn echt not done 2Nutz.
Hou het gewoon bij jezelf 2Nutz. Niemand zit op jouw nietszeggende oordelen te wachten.quote:
Tis allemaal kut.quote:Op woensdag 18 maart 2015 10:08 schreef 2NutZ het volgende:
Elk jaar is het weer hetzelfde... iedereen zeurt dat het beter moet om vervolgens weer hetzelfde te stemmen![]()
wow hypocriet. Jij bent degene die mij aldoor quote he...quote:
hij wil jequote:Op woensdag 18 maart 2015 10:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
wow hypocriet. Jij bent degene die mij aldoor quote he...
Ja, precies daarom doe ik niet mee aan dat circus.quote:Op woensdag 18 maart 2015 10:10 schreef wise het volgende:
[..]
Tis allemaal kut.
Iedereen belooft A maar het gaat altijd B worden
Beetje geobsedeerd a la wickie idd.quote:
Wat is partij A hun standpunten?quote:Op woensdag 18 maart 2015 10:14 schreef Matip het volgende:
Ach, als de partij waar je op stemt geen meerderheid heeft dan lijkt het me logisch dat het niet altijd A wordt, hé?
Minder belasting, meer banen, meer salaris, lagere benzineprijzen, meer vrije dagen, betere arbeidsvoorwaarden.quote:
Waarom wil je dit zo graag? Waarom ga je nu alweer aannames doen terwijl je er zelf zo op neerkijkt.quote:
gaat ie wel PVV stemmen nu? immers komen de standpunten het meest overeen. of toch wat anders alleen omdat het de PVV is?quote:Op woensdag 18 maart 2015 09:36 schreef ntm het volgende:
Bij mijn vriend kwam ook pvv als eerste, echt erg
quote:
quote:Op woensdag 18 maart 2015 10:15 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Minder belasting, meer banen, meer salaris, lagere benzineprijzen, meer vrije dagen, betere arbeidsvoorwaarden.
Ah duidelijk.quote:Op woensdag 18 maart 2015 10:15 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Alles behalve BCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZ.
Als men dit waar kon maken hadden ze mijn stemquote:Op woensdag 18 maart 2015 10:15 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Minder belasting, meer banen, meer salaris, lagere benzineprijzen, meer vrije dagen, betere arbeidsvoorwaarden.
ja dat willen zij ook welquote:Op woensdag 18 maart 2015 10:15 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Dat is toch wat elke partij als standpunt heeft.quote:Op woensdag 18 maart 2015 10:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ah duidelijk.
[..]
Als men dit waar kon maken hadden ze mijn stem
Gewoon PVDD stemmen.quote:Op woensdag 18 maart 2015 10:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wel vanmorgen een lekker appeltje van D66 gekregen
Ga je stemmen?quote:Op woensdag 18 maart 2015 10:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ah duidelijk.
[..]
Als men dit waar kon maken hadden ze mijn stem
Ja uiteraard, maar bekijk die punten eens en kijk na al die verkiezingen eens wat er waar van is gemaaktquote:Op woensdag 18 maart 2015 10:17 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Dat is toch wat elke partij als standpunt heeft.
Nee.quote:
Precies dit. Er wordt altijd A beloofd, maar je krijgt Z.quote:Op woensdag 18 maart 2015 10:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja uiteraard, maar bekijk die punten eens en kijk na al die verkiezingen eens wat er waar van is gemaakthuilen met de pet op.
Een halve Z danquote:Op woensdag 18 maart 2015 10:19 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Precies dit. Er wordt altijd A beloofd, maar je krijgt Z.
Mi kanki.quote:Op woensdag 18 maart 2015 10:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja uiteraard, maar bekijk die punten eens en kijk na al die verkiezingen eens wat er waar van is gemaakthuilen met de pet op.
[..]
Nee.
Jaren gedaan mi mang. Ben er klaar meequote:Op woensdag 18 maart 2015 10:20 schreef Matip het volgende:
[..]
Mi kanki.
Mensen die over van alles lopen te zeiken, alles is kut, niets is goed en dan vervolgens geen gebruik van je stemrecht maken.
het is allemaal de schuld van de regeringquote:Op woensdag 18 maart 2015 10:20 schreef remi1986 het volgende:
denken dat we nog in een democratie leven
Aan het einde van de dag maakt het allemaal niks uit.
hahaha ja en als het dan weer slechter wordt, wat doen we dan? Klagen, meer niet. Man ze lachen zich kapot in Den Haagquote:Op woensdag 18 maart 2015 10:20 schreef Matip het volgende:
[..]
Mi kanki.
Mensen die over van alles lopen te zeiken, alles is kut, niets is goed en dan vervolgens geen gebruik van je stemrecht maken.
Elke partij.quote:Op woensdag 18 maart 2015 10:24 schreef TheWeeknd het volgende:
moeten mensen naar stemmen op de pvv, iedereen weet dat zij een populistische partij zijn en zeggen wat de meeste mensen willen horenstumpers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |