9,99 euro per maand.quote:
gewoon gaan reeksen met gratis accountsquote:Op woensdag 18 maart 2015 10:02 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Misschien een GutterFM soundcloud aanmaken en daar als DJ's onderling voor betalen.
meende tientje per maand.quote:Op woensdag 18 maart 2015 10:02 schreef Matip het volgende:
[..]
Wat kost dat per jaar?
[..]
Gewoon de luisteraars om een donatie vragen.
Mooi! En hoeveel moet ik weer inleveren aan de belastingquote:Op woensdag 18 maart 2015 10:03 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dan heeft u geluk en feliciteer ik u met het winnen van dit bloemetje, de BMW en 450 miljoen!
Ik luister zelf nooit terug omdat ik live probeer te luisteren, maar zou daar wel aan mee willen betalen.quote:Op woensdag 18 maart 2015 10:03 schreef hoink581 het volgende:
[..]
9,99 euro per maand.
99 euro per jaar.
Als 5 DJ's 2 euro per maand betalen zit je er al aan.
Je denk is fissa?quote:
Jij niet. Doelde op mensen als jij namelijk.quote:
2x de helft jetzt sofort!quote:Op woensdag 18 maart 2015 10:05 schreef Cyberzone het volgende:
Mooi! En hoeveel moet ik weer inleveren aan de belasting
haha allochtoonquote:
Aannames zijn echt not done 2Nutz.quote:Op woensdag 18 maart 2015 10:06 schreef 2NutZ het volgende:
Jij niet. Doelde op mensen als jij namelijk.
ja mee eens.quote:Op woensdag 18 maart 2015 10:06 schreef Matip het volgende:
[..]
Ik luister zelf nooit terug omdat ik live probeer te luisteren, maar zou daar wel aan mee willen betalen.
Stop er dan eens mee hoinkquote:Op woensdag 18 maart 2015 10:08 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Aannames zijn echt not done 2Nutz.
Hou het gewoon bij jezelf 2Nutz. Niemand zit op jouw nietszeggende oordelen te wachten.quote:
Tis allemaal kut.quote:Op woensdag 18 maart 2015 10:08 schreef 2NutZ het volgende:
Elk jaar is het weer hetzelfde... iedereen zeurt dat het beter moet om vervolgens weer hetzelfde te stemmen![]()
wow hypocriet. Jij bent degene die mij aldoor quote he...quote:
hij wil jequote:Op woensdag 18 maart 2015 10:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
wow hypocriet. Jij bent degene die mij aldoor quote he...
Ja, precies daarom doe ik niet mee aan dat circus.quote:Op woensdag 18 maart 2015 10:10 schreef wise het volgende:
[..]
Tis allemaal kut.
Iedereen belooft A maar het gaat altijd B worden
Beetje geobsedeerd a la wickie idd.quote:
Wat is partij A hun standpunten?quote:Op woensdag 18 maart 2015 10:14 schreef Matip het volgende:
Ach, als de partij waar je op stemt geen meerderheid heeft dan lijkt het me logisch dat het niet altijd A wordt, hé?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |