kinderenquote:Op woensdag 18 maart 2015 10:35 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
hmm lijkt mij geen puntmaar jouw leven haha, doen wat je gelukkig maakt
dus jij mag zeiken omdat dit land "van" jou is? maar hij niet omdat dit zijn land niet is?quote:Op woensdag 18 maart 2015 10:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik maak zelf wel uit of ik recht van spreken heb. En zeiken doe ik altijd wel. Als het je niet bevalt rot je maar op naar je eigen land.
quote:
mijn vader heeft de koffers gepakt na mij, misschien is dat iets voor jou?quote:Op woensdag 18 maart 2015 10:36 schreef Mortaxx het volgende:
Ik wil geen kinderen opvoeden maar wel m'n genen verspreiden
Kutte van spermabank is dat ik geen invloed heb op wie mijn godenzaad krijgt. Heb nagevraagd
Doe er wat aan danquote:
quote:Op woensdag 18 maart 2015 10:36 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
dus jij mag zeiken omdat dit land "van" jou is? maar hij niet omdat dit zijn land niet is?
god kk dit zijn ministers? Die horen zelf niet meer hoe krom ze lullenquote:Volgens de minister zou de wet de ontvoering van twee kinderen uit Maastricht naar IS-gebied voorkomen kunnen hebben. "Ik begrijp dat de moeder van deze kinderen al een tijd lang aangaf sympathieën te hebben voor IS. In zo'n geval zou zo'n meldplicht kunnen werken, omdat ze zich dan zou moeten melden bij het politiebureau en niet zomaar verdwenen zou zijn."
hoezoquote:
behalve wat stoere woorden naar je gooien via fok doet tie niks hoor.quote:
na 2 pagina's in dit topic begin ik ook die neiging te krijgenquote:Op woensdag 18 maart 2015 10:37 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
mijn vader heeft de koffers gepakt na mij, misschien is dat iets voor jou?
Nee, je hoort mij niet. Ik stem gewoon.quote:
Stoere woorden? Waar heb jij het over?quote:Op woensdag 18 maart 2015 10:39 schreef wise het volgende:
[..]
hoezo¿
[..]
behalve wat stoere woorden naar je gooien via fok doet tie niks hoor.
Weet ik.quote:Op woensdag 18 maart 2015 10:39 schreef wise het volgende:
[..]
hoezo¿
[..]
behalve wat stoere woorden naar je gooien via fok doet tie niks hoor.
Je typed wel veel voor iemand die niet 'te horen is'. Maar mooi dat je stemt. Misschien wat toleranter zijn tegenover mensen die een andere mening hebbenquote:Op woensdag 18 maart 2015 10:40 schreef Matip het volgende:
[..]
Nee, je hoort mij niet. Ik stem gewoon.
quote:Op woensdag 18 maart 2015 10:39 schreef Salatrel het volgende:
[..]
na 2 pagina's in dit topic begin ik ook die neiging te krijgen
Ben geen negerquote:Op woensdag 18 maart 2015 10:37 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
mijn vader heeft de koffers gepakt na mij, misschien is dat iets voor jou?
Drink je Starbucks?quote:Op woensdag 18 maart 2015 09:55 schreef wise het volgende:
[..]
kat zn viool¿![]()
Rustig, lekker aan de koffie atm.
wat voor afspraken¿
en wanneer gaan wij koffie drinken![]()
![]()
![]()
![]()
qftquote:
quote:
nee koffiequote:Op woensdag 18 maart 2015 10:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Drink je Starbucks?![]()
![]()
![]()
![]()
#starbucksdiggin'
Ik ben tolerant tegenover mensen die een andere mening hebben. Jij hebt geen andere mening, je bent gewoon achterlijk.quote:Op woensdag 18 maart 2015 10:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Weet ik.
[..]
Je typed wel veel voor iemand die niet 'te horen is'. Maar mooi dat je stemt. Misschien wat toleranter zijn tegenover mensen die een andere mening hebben
Wel verdorie.quote:
1 of 2 keer per jaar als ik op schiphol ben. Jij¿quote:Op woensdag 18 maart 2015 10:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Drink je Starbucks?![]()
![]()
![]()
![]()
#starbucksdiggin'
Oke. Jij ookquote:Op woensdag 18 maart 2015 10:42 schreef Matip het volgende:
[..]
Ik ben tolerant tegenover mensen die een andere mening hebben. Jij hebt geen andere mening, je bent gewoon achterlijk.
je weet wat ze zeggen;quote:
chick meenemen naar Starbucks is ideaal als je de naam vergeten bent... mits ze de naam correct opschrijvenquote:Op woensdag 18 maart 2015 10:42 schreef wise het volgende:
[..]
1 of 2 keer per jaar als ik op schiphol ben. Jij¿
quote:Op woensdag 18 maart 2015 10:43 schreef wise het volgende:
[..]
je weet wat ze zeggen;
Once you go black, you become...a single mom.
quote:Op woensdag 18 maart 2015 10:43 schreef Salatrel het volgende:
[..]
chick meenemen naar Starbucks is ideaal als je de naam vergeten bent... mits ze de naam correct opschrijven
hoe de neuk kan je nou een naam vergeten¿quote:Op woensdag 18 maart 2015 10:43 schreef Salatrel het volgende:
[..]
chick meenemen naar Starbucks is ideaal als je de naam vergeten bent... mits ze de naam correct opschrijven
quote:Op woensdag 18 maart 2015 10:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Yup voor jou en droom voor mij realiteit
Dit gebeurt mij zo vaakquote:Op woensdag 18 maart 2015 10:44 schreef wise het volgende:
[..]
hoe de neuk kan je nou een naam vergeten¿
je weet toch met wie je praat of wat gaat drinken¿quote:
Als ik ze kort ken hequote:Op woensdag 18 maart 2015 10:45 schreef wise het volgende:
[..]
je weet toch met wie je praat of wat gaat drinken¿![]()
luister jij naar alles wat ze te vertellen hebben dan? Gewoon luistergeluiden en af en toe even checken of ze nog wat zit te vertellenquote:Op woensdag 18 maart 2015 10:44 schreef wise het volgende:
[..]
hoe de neuk kan je nou een naam vergeten¿
Gewoon als ik er eentje ziequote:Op woensdag 18 maart 2015 10:42 schreef wise het volgende:
[..]
1 of 2 keer per jaar als ik op schiphol ben. Jij¿
vieze vuile dikkequote:
grapppig..dan neem ik je wel mee daar naar toe.quote:Op woensdag 18 maart 2015 10:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gewoon als ik er eentje zie
Kan me niet beheersen dan.
Wel slim van Starbucks om er compleet iets anders van te maken natuurlijk.quote:Op woensdag 18 maart 2015 10:48 schreef BlauweTijger het volgende:
Ik heet bij Starbucks altijd Henk terwijl ik Jaap heet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |