1 of 2 keer per jaar als ik op schiphol ben. Jijżquote:Op woensdag 18 maart 2015 10:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Drink je Starbucks?![]()
![]()
![]()
![]()
#starbucksdiggin'
Oke. Jij ookquote:Op woensdag 18 maart 2015 10:42 schreef Matip het volgende:
[..]
Ik ben tolerant tegenover mensen die een andere mening hebben. Jij hebt geen andere mening, je bent gewoon achterlijk.
je weet wat ze zeggen;quote:
chick meenemen naar Starbucks is ideaal als je de naam vergeten bent... mits ze de naam correct opschrijvenquote:Op woensdag 18 maart 2015 10:42 schreef wise het volgende:
[..]
1 of 2 keer per jaar als ik op schiphol ben. Jijż
quote:Op woensdag 18 maart 2015 10:43 schreef wise het volgende:
[..]
je weet wat ze zeggen;
Once you go black, you become...a single mom.
quote:Op woensdag 18 maart 2015 10:43 schreef Salatrel het volgende:
[..]
chick meenemen naar Starbucks is ideaal als je de naam vergeten bent... mits ze de naam correct opschrijven
hoe de neuk kan je nou een naam vergetenżquote:Op woensdag 18 maart 2015 10:43 schreef Salatrel het volgende:
[..]
chick meenemen naar Starbucks is ideaal als je de naam vergeten bent... mits ze de naam correct opschrijven
quote:Op woensdag 18 maart 2015 10:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Yup voor jou en droom voor mij realiteit
Dit gebeurt mij zo vaakquote:Op woensdag 18 maart 2015 10:44 schreef wise het volgende:
[..]
hoe de neuk kan je nou een naam vergetenż
je weet toch met wie je praat of wat gaat drinkenżquote:
Als ik ze kort ken hequote:Op woensdag 18 maart 2015 10:45 schreef wise het volgende:
[..]
je weet toch met wie je praat of wat gaat drinkenż![]()
luister jij naar alles wat ze te vertellen hebben dan? Gewoon luistergeluiden en af en toe even checken of ze nog wat zit te vertellenquote:Op woensdag 18 maart 2015 10:44 schreef wise het volgende:
[..]
hoe de neuk kan je nou een naam vergetenż
Gewoon als ik er eentje ziequote:Op woensdag 18 maart 2015 10:42 schreef wise het volgende:
[..]
1 of 2 keer per jaar als ik op schiphol ben. Jijż
vieze vuile dikkequote:
grapppig..dan neem ik je wel mee daar naar toe.quote:Op woensdag 18 maart 2015 10:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gewoon als ik er eentje zie
Kan me niet beheersen dan.
Wel slim van Starbucks om er compleet iets anders van te maken natuurlijk.quote:Op woensdag 18 maart 2015 10:48 schreef BlauweTijger het volgende:
Ik heet bij Starbucks altijd Henk terwijl ik Jaap heet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |