Ik ook.quote:Op woensdag 18 maart 2015 11:10 schreef Salatrel het volgende:
[..]
heb meestal nog wel stukje over aan eind van de maand ja
niet als het fokker zijn neequote:
ik zou je mijn jasje gevenquote:Op woensdag 18 maart 2015 11:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, bovenop de tram lijkt me zo fris.
"Fokker" Ik snap jequote:Op woensdag 18 maart 2015 11:12 schreef wise het volgende:
[..]
niet als het fokker zijn nee
[..]
ik zou je mijn jasje geven
quote:
quote:
flodder in je oogquote:
quote:
Mayo hoor nadat je te hard in je sandwich bijtquote:
quote:
Is dit beeldspraak?!quote:Op woensdag 18 maart 2015 11:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mayo hoor nadat je te hard in je sandwich bijt
quote:
Wie weetquote:
maak het maar goed met me om koffie te drinkenquote:
vuile viezerikquote:
Vies kindquote:
Ik ben bang voor jouquote:Op woensdag 18 maart 2015 11:19 schreef wise het volgende:
[..]
maak het maar goed met me om koffie te drinken
vies is lekker toch :squote:
Hahahaquote:
Ja en bij een vrouw is ja, nee en nee ja en nee misschien, maar misschien ook ja.quote:
accurate beschrijving welquote:Op woensdag 18 maart 2015 11:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja en bij een vrouw is ja, nee en nee ja en nee misschien, maar misschien ook ja.
Gvdquote:Op woensdag 18 maart 2015 11:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja en bij een vrouw is ja, nee en nee ja en nee misschien, maar misschien ook ja.
nergens voor nodigquote:
dit is 100% accuraatquote:Op woensdag 18 maart 2015 11:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wel mooi dat vrouwen altijd willen dat mannen zich meer uiten en praten en duidelijk zijnquote:
ja, en dan ben je een keer duidelijk en eerlijk en dan vinden ze dat je te hard of een lul bentquote:Op woensdag 18 maart 2015 11:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wel mooi dat vrouwen altijd willen dat mannen zich meer uiten en praten en duidelijk zijn![]()
Het kan ook gewoon nooit goed hequote:Op woensdag 18 maart 2015 11:33 schreef wise het volgende:
[..]
ja, en dan ben je een keer duidelijk en eerlijk en dan vinden ze dat je te hard of een lul bent
Ik ga gewoon op Ivo Opstelten stemmenquote:Op woensdag 18 maart 2015 11:34 schreef de_boswachter het volgende:
Mensen die niet op Jos van Rey stemmen
Ik ga voor die nieuwen, Jan Maat en Ruud Lubbers ofzo.quote:Op woensdag 18 maart 2015 11:34 schreef de_boswachter het volgende:
Mensen die niet op Jos van Rey stemmen
Het zit je wel heel dwars allemaal hequote:
Ja vond ik ook.quote:
Sorryquote:
hmweeniequote:
Weet ikquote:
Belgische horecaquote:
okequote:Op woensdag 18 maart 2015 11:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Belgische horeca
Daar krijg je tenminste een normaal bakje patat en niet 3 frietjes bij je eten
Dat doen ze dan wel goed tenminste...quote:Op woensdag 18 maart 2015 11:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Belgische horeca
Daar krijg je tenminste een normaal bakje patat en niet 3 frietjes bij je eten
laat me het bewijzenquote:Op woensdag 18 maart 2015 11:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja vond ik ook.
[..]
Sorry* aai over de bol
[..]
hmweenie
[..]
Weet ik
Zeg dan niksquote:
Nou ja de rest.. niet zo goed.. lijkt ook altijd alsof er een grauwe grijze waas over alle Belgische huizen hangtquote:Op woensdag 18 maart 2015 11:44 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Dat doen ze dan wel goed tenminste...
post een foto van hoofd met een briefje met daarop 4equote:
huehuequote:Op woensdag 18 maart 2015 11:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
DAT HEB JE AL MEERMAALS VERKONDIGD BEDANKT HE
Kijk, iemand die tenminste wel stemt.quote:
Heb jij al gestemd?quote:Op woensdag 18 maart 2015 11:48 schreef Matip het volgende:
[..]
Kijk, iemand die tenminste wel stemt.
Nog niet, vanavond.quote:
zonder 4e ook goed¿quote:Op woensdag 18 maart 2015 11:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
post een foto van hoofd met een briefje met daarop 4e
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |