Aardig spul maar knetterduur. ook een verklaring waarom ik in Nederland er niet heen ga. Pure afzetterijquote:
Heb jij haar ook gedaan dan?quote:
Echt belachelijk, er totaal iets anders van maken.quote:Op woensdag 18 maart 2015 10:57 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ze schrijven vaak David op mijn bekertje.
Post Menstruatie?quote:
Mannen zijn gewoon vaak simpel. Tieten en bips is genoeg. Behalve voor mortaxx die wil ook tighgaps en bikinibridges.quote:Op woensdag 18 maart 2015 10:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou dat wil dan ook wel wat zeggen over de mannelijke users van fok.
Ja, true.. ik heb een spaarkaartje. :Squote:Op woensdag 18 maart 2015 10:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Aardig spul maar knetterduur. ook een verklaring waarom ik in Nederland er niet heen ga. Pure afzetterij
Maar dan gratis.quote:
Wat the fuck is een tighghaps?quote:Op woensdag 18 maart 2015 10:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mannen zijn gewoon vaak simpel. Tieten en bips is genoeg. Behalve voor mortaxx die wil ook tighgaps en bikinibridges.
Kan ik me wat bij voorstellen. Op mijn beker schrijven ze standaard een Duits zelfstandig naamwoord.quote:Op woensdag 18 maart 2015 10:57 schreef TARDIS. het volgende:
Ze schrijven vaak David op mijn bekertje.
Mijn vriendin heeft dat allemaalquote:Op woensdag 18 maart 2015 10:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mannen zijn gewoon vaak simpel. Tieten en bips is genoeg. Behalve voor mortaxx die wil ook tighgaps en bikinibridges.
quote:Op woensdag 18 maart 2015 10:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat the fuck is een tighghaps?
Ja die heb jij nietquote:Op woensdag 18 maart 2015 10:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat levert toch niks opquote:Op woensdag 18 maart 2015 10:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, true.. ik heb een spaarkaartje. :S
quote:Op woensdag 18 maart 2015 10:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
nutzer jij hebt toch ook wel zo'n bijzondere voorkeurquote:Op woensdag 18 maart 2015 10:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wel jammer van het paardengezicht.quote:Op woensdag 18 maart 2015 10:59 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Mijn vriendin heeft dat allemaal![]()
![]()
Nutzer kan niet voor zichzelf denken, dus nee.quote:Op woensdag 18 maart 2015 11:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
nutzer jij hebt toch ook wel zo'n bijzondere voorkeur
Nee, als haar innerlijk maar mooi isquote:Op woensdag 18 maart 2015 11:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
nutzer jij hebt toch ook wel zo'n bijzondere voorkeur
Wil je me helpen? wat vind jij voor mij?quote:Op woensdag 18 maart 2015 11:01 schreef Matip het volgende:
[..]
Nutzer kan niet voor zichzelf denken, dus nee.
Fifo.quote:
Weet je niet.quote:
Soort zoekt soort toch?quote:
Makkelijk. Kan je een BT indien en haar berijden met de teugels in de hand.quote:Op woensdag 18 maart 2015 11:00 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Dat maakt niks uit als je doggy doet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |