ja erg hè dat mijn dochter op fok ging vragen hoe laat ik normaal opstaquote:
op onze laatste vakantie was er een hotelgast die best op hem leek, dus die had meteen een bijnaam te pakken. We hebben altijd bijnamen voor mensen daar, zo hadden we ook een keer 'Anneke Gronloh' vanwege het kapsel. Je ziet de meesten 2 keer per dag bij het buffet, dus da's prima vermaak.quote:
dat risico loop ik dan weer niet. Ergens is het wel heel grappig. Toen was ze puber, neem ik aan ( oh nee, aannames mogen hier niet)quote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:00 schreef just me het volgende:
[..]
ja erg hè dat mijn dochter op fok ging vragen hoe laat ik normaal opsta
Zo kan je het ook uitleggen, ja...quote:Op dinsdag 17 maart 2015 13:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wij zijn nog echt van die keiharde zoals je ze vroeger nog had. Ik doe dat beetje afwas met de hand binnen 5 tot 10 minuten, en ik fiets ook rustig 2 x naar de supermarkt als ik iets vergeten ben dat ik per se in huis wil hebben.
Aannames mogen wel, mits je het er bij zet zoals je net deed...quote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:04 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
dat risico loop ik dan weer niet. Ergens is het wel heel grappig. Toen was ze puber, neem ik aan ( oh nee, aannames mogen hier niet)
dank voor de verduidelijking wijze Masterquote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Aannames mogen wel, mits je het er bij zet zoals je net deed...
Het was in 2001...was een pubertje die wel bezorgd was of ik op tijd op mijn werk zou komenquote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Aannames mogen wel, mits je het er bij zet zoals je net deed...
Nou, grappig? Ik hield toen mijn kinderen jonger waren mijn internet activiteiten gescheiden met mijn toenmalige gezin. En zelfs nu wil ik niet dat ze me kunnen checken. Als ik iets kwijt wil vertel ik dat wel. Mijn zoon weet wel dat ik op Fok zit maar niet wie ik ben, en wat ik vertel. Als we samen zijn dan zitten we samen altijd op YT, mijn E-mail gaat hem ook niets aan, en andersom is dat hetzelfde. Dat heet privacy.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:04 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
dat risico loop ik dan weer niet. Ergens is het wel heel grappig. Toen was ze puber, neem ik aan ( oh nee, aannames mogen hier niet)
Welke andere uitleg zou er dan kunnen zijn?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zo kan je het ook uitleggen, ja...
Het is natuurlijk geen regel, maar het melden voorkomt soms misverstanden...quote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:08 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
dank voor de verduidelijking wijze Master
De mijne, vul zelf maar in...quote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Welke andere uitleg zou er dan kunnen zijn?
Daar heb ik geen behoefte aan, en ik kan er 1 plaatsen, afvoer zit er ook, en ik heb het geld om er zo 10 te kopen, zou ik dat willen. Dus wat jij invult, heb ik totaal geen boodschap aan.quote:
goedbedoelde waarschuwingen neem ik serieusquote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is natuurlijk geen regel, maar het melden voorkomt soms misverstanden...
Daarom haal je die boodschappen ook in twee keer, met de fiets...quote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dus wat jij invult, heb ik totaal geen boodschap aan.
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daarom haal je die boodschappen ook in twee keer, met de fiets...
Ja, waarom niet ik woon in het centrum. Je doet veel aannames vind ik. Ik fiets graag zeker als het goed weer is. Daarom ben ik ook slank en gezond.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daarom haal je die boodschappen ook in twee keer, met de fiets...
humor, leer het herkennenquote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, waarom niet ik woon in het centrum. Je doet veel aannames vind ik. Ik fiets graag zeker als het goed weer is. Daarom ben ik ook slank en gezond.
Station heb ik achter me.
Piet checkt nu overal even in.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik ben nu even mobiel pauze onderweg aan het houden.
Lunchtime hier.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik ben nu even mobiel pauze onderweg aan het houden.
Er is ook geen probleem, dat maak jij er nu van met je gesputter...quote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
En als ik een boodschapje vergeet, moet ik wel 2 keer fietsen, ik zie het probleem niet.
Ik doe dus geheel geen aannames in deze discussie.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, waarom niet ik woon in het centrum. Je doet veel aannames vind ik. Ik fiets graag zeker als het goed weer is. Daarom ben ik ook slank en gezond.
Station heb ik achter me.
Ja, gesputterquote:Op dinsdag 17 maart 2015 15:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er is ook geen probleem, dat maak jij er nu van met je gesputter...
De combinatie zon, geweldig en duiven vind ik dan weer iets minder...quote:
Boeiend.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 15:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik doe dus geheel geen aannames in deze discussie.
Sterker nog, ik heb nog helemaal niets gezegd en je gaat al op tilt.
Dat wilde ik even checken...
Nee, jij wel?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 15:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, nog niet uitgesputterd dus...
Zeikbal.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 15:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De combinatie zon, geweldig en duiven vind ik dan weer iets minder...
Al lang...quote:
Ach, we hebben toch niks beters te doen. Dan maak ik daar graag gebruik van.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 15:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Al lang...
Grappig om te zien dat iets wat als een totaal niet aanvallende opmerking geplaatst wordt, door iemand compleet anders geïnterpreteerd wordt en er een non-discussie ontstaat...
Zeiken om het zeiken?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 15:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ach, we hebben toch niks beters te doen. Dan maak ik daar graag gebruik van.
Nee joh, daar heb ik vaker best lol in. Zoals ik al zei, op dit moment even niks beters te doen. En dan is het een geinige afwisseling.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 15:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zeiken om het zeiken?
Ik dacht dat je dat stadium hier inmiddels wel gehad had...
Lekker, ik heb er bij de lunch ook een weggewerktquote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik gooi net de laatste slok van mn lunchsmoothie naar binnen
Let je wel op de leeftijdquote:Op dinsdag 17 maart 2015 16:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
Knol staat weer op stal en ik ga ponymutsen vervelen.
Sta je nu te blozen?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 18:43 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik kreeg net van een paar cliënten te horen dat ik er mooi uitzag, mijn jurk vinden ze erg mooi
Fijn om te horen. De vraag is of je er waarde aan hecht, ik neem aan van wel, maar no offence, mij boeit het persoonlijk niet of mensen in het algemeen dat van mij vinden. Maar voor vrouwen ligt dat natuurlijk anders, dus ben ik blij voor je. En indd, de foto's die ik van je zag, daar stond je goed op.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 18:43 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik kreeg net van een paar cliënten te horen dat ik er mooi uitzag, mijn jurk vinden ze erg mooi
En wat vinden ze van je Crocs?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 18:43 schreef Doedezemaar het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lijkt me wel handig en lekker luchtig tussen de ballen."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
die willen ze ook allemaal hebben natuurlijk.quote:
past bij je naamquote:Op dinsdag 17 maart 2015 18:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik wilde me voor de zomer zo eentje gaan kopen.
[ afbeelding ]
Lijkt me wel handig en lekker luchtig tussen de ballen.
Ja, vandaar. Is alleen wat lastig met fietsen.quote:
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 18:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik wilde me voor de zomer zo eentje gaan kopen.Die hebben ze hier gewoon op de marktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lijkt me wel handig en lekker luchtig tussen de ballen.
En eenquote:Op dinsdag 17 maart 2015 18:52 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
die willen ze ook allemaal hebben natuurlijk.
ik gok dat je nu een beeld hebt van een soort Ma Flodder met bloemetjesjurk en felgekleurde Crocs eronder
Ben wel benieuwd naar die jurk. Volgens mij was het eentje met iets rood en zwart erin.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 18:53 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
het zijn spontane schatjes hier, helaas ben ik hier niet zo vaak.
Damesmodel lost dat ook weer opquote:Op dinsdag 17 maart 2015 18:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, vandaar. Is alleen wat lastig met fietsen.![]()
Hier om de hoek is ook zo een winkel.quote:
Ja. maar ik heb een hele mooie herenfiets dus.quote:
Misschien moet je dan voor het Schotse model jurk gaanquote:Op dinsdag 17 maart 2015 18:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja. maar ik heb een hele mooie herenfiets dus.
Die is iets duurder en waarschijnlijk niet om de hoek verkrijgbaar...quote:Op dinsdag 17 maart 2015 19:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien moet je dan voor het Schotse model jurk gaan
jij mag nooit meer radenquote:Op dinsdag 17 maart 2015 18:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd naar die jurk. Volgens mij was het eentje met iets rood en zwart erin.
Vast wel onlinequote:Op dinsdag 17 maart 2015 19:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die is iets duurder en waarschijnlijk niet om de hoek verkrijgbaar...
Ja, als je een namaak versie wil wel.quote:
Had ik het nog goed ook, ben dus nog niet dement......quote:
Zit je wel aan een schots ruitje vast.quote:
Mede daardoor heb ik een schijthekel aan de Lidl...quote:Op dinsdag 17 maart 2015 19:10 schreef Doedezemaar het volgende:
Bij mij in de buurt lopen de mannen op vrijdag ook in zo'n jurk en dan staat de Lidl er ook vol mee, Lidl ligt naast de moskee
Keuze genoeg, er zijn honderden verschillende tartans...quote:Op dinsdag 17 maart 2015 19:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zit je wel aan een schots ruitje vast.
Bij mij is de moskee achter me, en in die straat zijn 2 Nederlandse winkels, een fietsen- en een tabakszaak, en de rest is buitenlands.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 19:10 schreef Doedezemaar het volgende:
Bij mij in de buurt lopen de mannen op vrijdag ook in zo'n jurk en dan staat de Lidl er ook vol mee, Lidl ligt naast de moskee
Ja maar ik ben niet zo van de ruitjes en ze zijn bijna altijd rood, blauw, groen en geel. Ik prefereer unicolor zwart, maar dan is het geen ruitje meer dus.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 19:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Keuze genoeg, er zijn honderden verschillende tartans...
och,gewoon niet op vrijdagmiddag gaan, dan kun je ze prima vermijdenquote:Op dinsdag 17 maart 2015 19:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mede daardoor heb ik een schijthekel aan de Lidl...
Nee, hoeft geen kleurtjes te hebben, grijs/zwart en effen zwart is er ook...quote:Op dinsdag 17 maart 2015 19:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja maar ik ben niet zo van de ruitjes en ze zijn bijna altijd rood, blauw, groen en geel. Ik prefereer unicolor zwart, maar dan is het geen ruitje meer dus.
Je wil ze vermijden dus.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 19:14 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
och,gewoon niet op vrijdagmiddag gaan, dan kun je ze prima vermijden
Aha, dat ze effen zwart hebben wist ik niet.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 19:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, hoeft geen kleurtjes te hebben, grijs/zwart en effen zwart is er ook...
Hier niet, die geitenneukers lopen hier 24/7 rond...quote:Op dinsdag 17 maart 2015 19:14 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
och,gewoon niet op vrijdagmiddag gaan, dan kun je ze prima vermijden
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 19:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Aha, dat ze effen zwart hebben wist ik niet.
Die is best cool.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 19:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Daar kan zelfs Jules Deelder niet tegenop...
The Dark Knight...quote:
Soms zijn die resultaten mits abstract en de juiste kleuren best mooi, net als kindertekeningen, sommige kan je zo inlijsten en uren naar kijken. Ik heb een vrij grote reproductie van Kandinsky hier hangen, daar kijk ik al 22 jr naar en ik zie elke dag iets anders erin.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 19:20 schreef Doedezemaar het volgende:
ik word ook weer bedolven onder kleurplaten, tekeningen en 'brieven', zo schattig. Volwassenen op kleuterniveau....
Je naam heb je al en een enkele reis naar Syrië kan geboekt worden...quote:Op dinsdag 17 maart 2015 19:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
Als ik een jelleba zou kopen moet ik ook mijn baard laten staan.....
Ik heb nog een heleboel kindertekeningen van die van mij bewaard, ooit wil ik er wel een inlijsten. Is leuk soms laat ik mijn zoon eentje zien en dan ligt ie zelf dubbel van het lachen, dan zegt ie, dat je die nog hebt!!quote:
Nah, het Midden-Oosten is niks voor mij, ik ben veel te blond.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 19:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je naam heb je al en een enkele reis naar Syrië kan geboekt worden...
Ze zijn daar allemaal veel te blond...quote:Op dinsdag 17 maart 2015 19:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nah, het Midden-Oosten is niks voor mij, ik ben veel te blond.
Dat is anders blond, en ze missen de groene ogen.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 19:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ze zijn daar allemaal veel te blond...
Hoeveel zullen er nog volgen ...?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 19:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
http://www.1limburg.nl/tw(...)urg?context=topstory
Gaat lekker daar.
Niet dat ik er als vader van 2 dochters rouwig om kan zijn.
Nou...quote:Op dinsdag 17 maart 2015 19:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat is anders blond, en ze missen de groene ogen.
Die foto is oud, wel leuk om weer eens te zien. Maar goed, een enkele uitzondering zul je altijd hebben. Ik heb iig geen enkele behoefte om naar Syrië of daar ergens in de buurt te gaan. Ik hoor gewoon hier thuis.quote:
Wij hebben in ieder geval als vader iets goed gedaan of veel mazzel gehad. Misschien allebei, wie zal het zeggen....quote:
Ik dacht dat je zelf was gaan liggen.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:32 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Nog 6. Die kijken nu de Aristokatten
TMIquote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:23 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
ik heb een groei-meter van de pink panther
[ afbeelding ]
ah, de Boule... voor de export-Zeeuwen een fijne uitvinding, toch mee kunnen kijken daarquote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:26 schreef Pavement het volgende:
UTO / [SC # 1169] De stok gaat gehangen worden....
http://www.zeegat.nl/home-groot.html
ff reclame maken, de fok!stok gaat geplaatst worden vandaag
Of iets soortgelijks?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:26 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
voor mij graag een kamillethee, als je toch thee gaat zetten
wAT IS DATquote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:26 schreef Pavement het volgende:
UTO / [SC # 1169] De stok gaat gehangen worden....
http://www.zeegat.nl/home-groot.html
ff reclame maken, de fok!stok gaat geplaatst worden vandaag
FOK!stok was dood. Tig keer gejat en niemand deed er meer wat mee.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:53 schreef D. het volgende:
Ik zie de link tussen de Fokstok en UTO ook niet
Ah, okquote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:56 schreef Kingstown het volgende:
[..]
FOK!stok was dood. Tig keer gejat en niemand deed er meer wat mee.
Een UTO SC-er (BDS) heeft de nieuwste gisteren opgehaald en gaat hem plaatsen wat live te volgen is.
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:56 schreef Kingstown het volgende:
[..]
FOK!stok was dood. Tig keer gejat en niemand deed er meer wat mee.
Een UTO SC-er (BDS) heeft de nieuwste gisteren opgehaald en gaat hem plaatsen wat live te volgen is.
Dan ga je ermee rondlopen en dumpt het ding weer ergens of zoietsquote:
Ik zie de lol er ook niet echt van in.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dan ga je ermee rondlopen en dumpt het ding weer ergens of zoietsNou, dat lijkt me heel leuk.
Het is meer een soort estafettequote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zie de lol er ook niet echt van in.
Een soort geocaching, maar dan op een primitieve wijze?
Heb er ook nog nooit van gehoord.
Waarom wordt dat ding ook in het donker verstopt op een plek (boulevard Vlissingen) waar een webcam staat? Is het anders te moeilijk of...
Zoveel vragen...
Vermoedelijke explosieven.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:30 schreef MadMaster het volgende:
En nu?
Gearresteerd wegens het neerleggen van een stuk hout?
Eerst een partner voor je dan...quote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:38 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik dacht even dat ik een leven moest gaan zoeken
Wanneer?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:47 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Kingstown heeft beloofd dat dat binnen een week ging lukken
ik geloof dat het vrijdag was, maar zeker weten doe ik het niet meerquote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wanneer?
Vind ik leu...
[ afbeelding ]
Je hebt nog even dus...quote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:52 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik geloof dat het vrijdag was, maar zeker weten doe ik het niet meer
Dat wordt dus in het ergste geval iemand tijdens de aanstaande vrijdagmiddagborrel...quote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:01 schreef Doedezemaar het volgende:
Even teruggezocht, het was vrijdagmiddag
mijn werk kent dat soort dingen niet, heb geen kantoorbaan meer. Trouwens, bij mijn kantoorbanen hadden we ze ook niet, semi-overheid, dus de halve goegemeente was vrij op vrijdagquote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat wordt dus in het ergste geval iemand tijdens de aanstaande vrijdagmiddagborrel...
Ja, maar...quote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:13 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
mijn werk kent dat soort dingen niet, heb geen kantoorbaan meer. Trouwens, bij mijn kantoorbanen hadden we ze ook niet, semi-overheid, dus de halve goegemeente was vrij op vrijdag
nopequote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:20 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik hou van dat soort woorden. Ben je weer thuis op het eiland?
hup, met z'n allen richting dat eilandquote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik mis hier kennelijk een hoop in de hoofdstad...
je mist niks, behalve de hoornquote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik mis hier kennelijk een hoop in de hoofdstad...
Ja, dat vind ik wel een goed plan.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:25 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
hup, met z'n allen richting dat eiland
met de hele SC op de nieuwe bank van sacha gaan zittenquote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik wel een goed plan.
Ben er nog nooit geweest...
Een hele goegemeente...quote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:26 schreef Doedezemaar het volgende:
Maare sacha, lopen er daar nog leuke mannen vrij rond?
Topshow, zou KT zeggen...quote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:26 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
met de hele SC op de nieuwe bank van sacha gaan zitten
Aantquote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:26 schreef Doedezemaar het volgende:
Maare sacha, lopen er daar nog leuke mannen vrij rond?
gezelliequote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:26 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
met de hele SC op de nieuwe bank van sacha gaan zitten
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:26 schreef MadMaster het volgende:
Maar volgend jaar gaan Piet en ik de verjaardagstraktatie van Aap er veilig stellen...
ja zegquote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:28 schreef sacha het volgende:
[..]
Aant![]()
maar die heb ik al beloofd aan Lienekien
oh ja, dat zag ik idd op de pc op mijn werk ( op de iPad zijn ze niet zichtbaar)quote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:37 schreef FANN het volgende:
ejjjjjjjjj al onze sterren zijn weg... we hebben geen abo meer.
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:38 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
45 is toch echt wel de bovengrens
dan maak ik vast een uitzonderingquote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:39 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
zal je net zien is de man van je dromen 46 is ook balen dan...
hmmmmm daar ga je al... da's snelquote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:40 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
dan maak ik vast een uitzondering
ik word hier gewoon echt aan iedereen gekoppeld he?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:42 schreef FANN het volgende:
[..]
[..]
Jullie moeten gewoon een keer meeten, komt alles goed...
No ja, ik heb zo het idee dat jullie allebei niet graag alleen meer willen zijnquote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:43 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik word hier gewoon echt aan iedereen gekoppeld he?
Fann soms doe je aannamesquote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:44 schreef FANN het volgende:
[..]
No ja, ik heb zo het idee dat jullie allebei niet graag alleen meer willen zijn![]()
dus tja...
en Chuf is leuk
Je mag me altijd via DM op de hoogte houden van je vorderingenquote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:48 schreef chufi het volgende:
Ik zal er alles aan doen om dat soort perikelen buiten de SC te houden
heel verstandigquote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:48 schreef chufi het volgende:
Ja jij wel tuurlijk Fannquote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:49 schreef FANN het volgende:
[..]
Je mag me altijd via DM op de hoogte houden van je vorderingen
Deel die dm dan ook even met de rest pleasequote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:49 schreef FANN het volgende:
[..]
Je mag me altijd via DM op de hoogte houden van je vorderingen
gewoon hier in de SCquote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:49 schreef drakin het volgende:
[..]
Deel die dm dan ook even met de rest please
jah, optiefen met al die lieve berichtjesquote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:48 schreef chufi het volgende:
Neverquote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:49 schreef drakin het volgende:
[..]
Deel die dm dan ook even met de rest please
Ja dat geheimzinnige dm ook altijd, en vooral even delen hier dat je gaat dm-en met elkaar.quote:
quote:
Hoe deed je dat met die saskwast van je? Wie stuurde de eerste DM?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:51 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja dat geheimzinnige dm ook altijd, en vooral even delen hier dat je gaat dm-en met elkaar.
Aandacht nodig Sas?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:50 schreef sacha het volgende:
[..]
jah, optiefen met al die lieve berichtjes
Niemand stuurde een dmquote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:52 schreef FANN het volgende:
[..]
Hoe deed je dat met die saskwast van je? Wie stuurde de eerste DM?
pmquote:
meet voor 2 personenquote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:52 schreef FANN het volgende:
[..]
oh........ hoe ging het dan? Op een meet ontmoet?
Moet ik dat nu nog weten?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:54 schreef FANN het volgende:
[..]
o jah... dat heb je ook nog bijna vergeten![]()
oké wie stuurde de eerste PM?
Tja 40 plus hequote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:55 schreef FANN het volgende:
[..]ben je dat vergeten dan?
Geloof ik niks van...
dm mag je hier niet openbaar maken en pm zeker wel?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:55 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
en wat voor soort bericht was het? Meteen voorstel om te meeten?
Ze zei u tegen mequote:
PM dan of DMquote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:56 schreef sacha het volgende:
[..]
dat is te serieus en kan ik hier niet vertellen
ik hoef geen letterlijke tekst, maar misschien valt er inspiratie uit te halen.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:56 schreef drakin het volgende:
[..]
dm mag je hier niet openbaar maken en pm zeker wel?
En deel het meteen ook hier evenquote:
Dat staat ergens op de harde schijf van de computer, maar weet niet meer waarquote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:57 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik hoef geen letterlijke tekst, maar misschien valt er inspiratie uit te halen.
En wie stuurde nou de eerste?
mijn inbox blijft ook angstvallig leegquote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Geef DDM nu ff antwoord, dan kan ik misschien nog een spannend voorstel verwachten
We hadden toch ooit al ge DDMed?quote:Op woensdag 18 maart 2015 00:00 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
mijn inbox blijft ook angstvallig leeg
o jah... hoe was die ook alweer, dat ben ik dan weer vergeten...quote:Op woensdag 18 maart 2015 00:03 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nee. Gewoon geen een reactie op de advertentie van Kingstown
een contact advertentie, had je die gemist?quote:Op woensdag 18 maart 2015 00:05 schreef chufi het volgende:
Geen idee welke advertentie er was van KT
Oh vaag komt er iets boven...quote:Op woensdag 18 maart 2015 00:06 schreef FANN het volgende:
[..]
een contact advertentie, had je die gemist?![]()
gemiste kans Choef
Een contactadvertentie van King? Hoe groot gaat zijn harem wel niet worden danquote:Op woensdag 18 maart 2015 00:06 schreef FANN het volgende:
[..]
een contact advertentie, had je die gemist?![]()
gemiste kans Choef
hier staat hij tussen 40+ / [40+ SC #646] Mannen.... we houden van zequote:Op woensdag 18 maart 2015 00:04 schreef FANN het volgende:
[..]
o jah... hoe was die ook alweer, dat ben ik dan weer vergeten...
Nee, niet voor hem maar voor DDMquote:Op woensdag 18 maart 2015 00:09 schreef drakin het volgende:
[..]
Een contactadvertentie van King? Hoe groot gaat zijn harem wel niet worden dan
O, is er al reactie op gekomen? Behalve die Dms van Sjoef danquote:
nee, hij schreef een tekst om mij aan te prijzen, maar ergens gaat er daar toch wat mis.quote:Op woensdag 18 maart 2015 00:09 schreef drakin het volgende:
[..]
Een contactadvertentie van King? Hoe groot gaat zijn harem wel niet worden dan
ah... ja...quote:Op woensdag 18 maart 2015 00:09 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
hier staat hij tussen 40+ / [40+ SC #646] Mannen.... we houden van ze
En dan geen enkele reactie... ik snap het nietquote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:27 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik zal je even helpen met een advertentie:
Hoi ik ben DDM!
Ik ben 42, hang graag op de bank onder mijn dekentje en heb een chocoladeverslaving die ik onder controle probeer te krijgen. Mijn lichaam is gesloopt, ben snel moe, slaap heel slecht en hang veel rond op FOK! waar ik vaak over mijn ex vertel en ik heb wat overgewicht. Roken vind ik smerig. Ik zoek een jong blaadje om een toekomst mee op te bouwen.
Heb geen kinderen, maar nog wel een kinderwens. Verder begrijp ik weinig van mannen en stop ik veel in de vriezer.
Geen kutsmoesjes in deze add, dus ik verwacht dat je binnen een week aan de (jonge) man bent! Succes!
Het is dat ik geen relatie zoek, anders had ik er zelf op gereageerd.
Noem je dat aanprijzen?quote:Op woensdag 18 maart 2015 00:10 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nee, hij schreef een tekst om mij aan te prijzen, maar ergens gaat er daar toch wat mis.
DDM zegt van niet...quote:Op woensdag 18 maart 2015 00:10 schreef drakin het volgende:
[..]
O, is er al reactie op gekomen? Behalve die Dms van Sjoef dan
Aanprijzenquote:Op woensdag 18 maart 2015 00:10 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nee, hij schreef een tekst om mij aan te prijzen, maar ergens gaat er daar toch wat mis.
Sjoef stuurt wel vaker telepatisch door, tenminste dat denkt hij danquote:
Ik krijg ze wel door hoor die telepatische berichtjesquote:Op woensdag 18 maart 2015 00:13 schreef drakin het volgende:
[..]
Sjoef stuurt wel vaker telepatisch door, tenminste dat denkt hij dan
Ja,quote:
mijn crackertje is ook op, dus tja..quote:Op woensdag 18 maart 2015 00:14 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja,
maarre genoeg weer voor vandaag, ik heb geloof ik wat slaap nodig
ja, de huishosselaar moest even zijn taak uitvoerenquote:Op woensdag 18 maart 2015 00:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat was toen ik nog bij de introductie commissie zat
En Sjoef maar denken dat hij ze aan DDM stuurt, komen ze allemaal bij jou terechtquote:Op woensdag 18 maart 2015 00:14 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik krijg ze wel door hoor die telepatische berichtjes
ik ansp mannen wel, vraag maar aan Pietquote:Op woensdag 18 maart 2015 00:15 schreef drakin het volgende:
[..]
En Sjoef maar denken dat hij ze aan DDM stuurt, komen ze allemaal bij jou terecht
trustenquote:Op woensdag 18 maart 2015 00:14 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja,
maarre genoeg weer voor vandaag, ik heb geloof ik wat slaap nodig
zit dat op je nieuwe foon?quote:Op woensdag 18 maart 2015 00:16 schreef FANN het volgende:
[..]
ik ansp mannen wel, vraag maar aan Piet
tja moet ook gebeuren op zijn tijd...quote:Op woensdag 18 maart 2015 00:22 schreef chufi het volgende:
Wat verwacht je dan .... http://www.nu.nl/algemeen(...)hip-in-moerdijk.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |