Vermoedelijke explosieven.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:30 schreef MadMaster het volgende:
En nu?
Gearresteerd wegens het neerleggen van een stuk hout?
Eerst een partner voor je dan...quote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:38 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik dacht even dat ik een leven moest gaan zoeken
Wanneer?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:47 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Kingstown heeft beloofd dat dat binnen een week ging lukken
ik geloof dat het vrijdag was, maar zeker weten doe ik het niet meerquote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wanneer?
Vind ik leu...
[ afbeelding ]
Je hebt nog even dus...quote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:52 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik geloof dat het vrijdag was, maar zeker weten doe ik het niet meer
Dat wordt dus in het ergste geval iemand tijdens de aanstaande vrijdagmiddagborrel...quote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:01 schreef Doedezemaar het volgende:
Even teruggezocht, het was vrijdagmiddag
mijn werk kent dat soort dingen niet, heb geen kantoorbaan meer. Trouwens, bij mijn kantoorbanen hadden we ze ook niet, semi-overheid, dus de halve goegemeente was vrij op vrijdagquote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat wordt dus in het ergste geval iemand tijdens de aanstaande vrijdagmiddagborrel...
Ja, maar...quote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:13 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
mijn werk kent dat soort dingen niet, heb geen kantoorbaan meer. Trouwens, bij mijn kantoorbanen hadden we ze ook niet, semi-overheid, dus de halve goegemeente was vrij op vrijdag
nopequote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:20 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik hou van dat soort woorden. Ben je weer thuis op het eiland?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |