Soms zijn die resultaten mits abstract en de juiste kleuren best mooi, net als kindertekeningen, sommige kan je zo inlijsten en uren naar kijken. Ik heb een vrij grote reproductie van Kandinsky hier hangen, daar kijk ik al 22 jr naar en ik zie elke dag iets anders erin.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 19:20 schreef Doedezemaar het volgende:
ik word ook weer bedolven onder kleurplaten, tekeningen en 'brieven', zo schattig. Volwassenen op kleuterniveau....
Je naam heb je al en een enkele reis naar Syrië kan geboekt worden...quote:Op dinsdag 17 maart 2015 19:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
Als ik een jelleba zou kopen moet ik ook mijn baard laten staan.....
Ik heb nog een heleboel kindertekeningen van die van mij bewaard, ooit wil ik er wel een inlijsten. Is leuk soms laat ik mijn zoon eentje zien en dan ligt ie zelf dubbel van het lachen, dan zegt ie, dat je die nog hebt!!quote:
Nah, het Midden-Oosten is niks voor mij, ik ben veel te blond.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 19:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je naam heb je al en een enkele reis naar Syrië kan geboekt worden...
Ze zijn daar allemaal veel te blond...quote:Op dinsdag 17 maart 2015 19:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nah, het Midden-Oosten is niks voor mij, ik ben veel te blond.
Dat is anders blond, en ze missen de groene ogen.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 19:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ze zijn daar allemaal veel te blond...
Hoeveel zullen er nog volgen ...?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 19:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
http://www.1limburg.nl/tw(...)urg?context=topstory
Gaat lekker daar.
Niet dat ik er als vader van 2 dochters rouwig om kan zijn.
Nou...quote:Op dinsdag 17 maart 2015 19:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat is anders blond, en ze missen de groene ogen.
Die foto is oud, wel leuk om weer eens te zien. Maar goed, een enkele uitzondering zul je altijd hebben. Ik heb iig geen enkele behoefte om naar Syrië of daar ergens in de buurt te gaan. Ik hoor gewoon hier thuis.quote:
Wij hebben in ieder geval als vader iets goed gedaan of veel mazzel gehad. Misschien allebei, wie zal het zeggen....quote:
Ik dacht dat je zelf was gaan liggen.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:32 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Nog 6. Die kijken nu de Aristokatten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |