Hoeveel zullen er nog volgen ...?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 19:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
http://www.1limburg.nl/tw(...)urg?context=topstory
Gaat lekker daar.
Niet dat ik er als vader van 2 dochters rouwig om kan zijn.
Nou...quote:Op dinsdag 17 maart 2015 19:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat is anders blond, en ze missen de groene ogen.
Die foto is oud, wel leuk om weer eens te zien. Maar goed, een enkele uitzondering zul je altijd hebben. Ik heb iig geen enkele behoefte om naar Syrië of daar ergens in de buurt te gaan. Ik hoor gewoon hier thuis.quote:
Wij hebben in ieder geval als vader iets goed gedaan of veel mazzel gehad. Misschien allebei, wie zal het zeggen....quote:
Ik dacht dat je zelf was gaan liggen.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:32 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Nog 6. Die kijken nu de Aristokatten
TMIquote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:23 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
ik heb een groei-meter van de pink panther
[ afbeelding ]
ah, de Boule... voor de export-Zeeuwen een fijne uitvinding, toch mee kunnen kijken daarquote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:26 schreef Pavement het volgende:
UTO / [SC # 1169] De stok gaat gehangen worden....
http://www.zeegat.nl/home-groot.html
ff reclame maken, de fok!stok gaat geplaatst worden vandaag
Of iets soortgelijks?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:26 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
voor mij graag een kamillethee, als je toch thee gaat zetten
wAT IS DATquote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:26 schreef Pavement het volgende:
UTO / [SC # 1169] De stok gaat gehangen worden....
http://www.zeegat.nl/home-groot.html
ff reclame maken, de fok!stok gaat geplaatst worden vandaag
FOK!stok was dood. Tig keer gejat en niemand deed er meer wat mee.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:53 schreef D. het volgende:
Ik zie de link tussen de Fokstok en UTO ook niet
Ah, okquote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:56 schreef Kingstown het volgende:
[..]
FOK!stok was dood. Tig keer gejat en niemand deed er meer wat mee.
Een UTO SC-er (BDS) heeft de nieuwste gisteren opgehaald en gaat hem plaatsen wat live te volgen is.
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:56 schreef Kingstown het volgende:
[..]
FOK!stok was dood. Tig keer gejat en niemand deed er meer wat mee.
Een UTO SC-er (BDS) heeft de nieuwste gisteren opgehaald en gaat hem plaatsen wat live te volgen is.
Dan ga je ermee rondlopen en dumpt het ding weer ergens of zoietsquote:
Ik zie de lol er ook niet echt van in.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dan ga je ermee rondlopen en dumpt het ding weer ergens of zoietsNou, dat lijkt me heel leuk.
Het is meer een soort estafettequote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zie de lol er ook niet echt van in.
Een soort geocaching, maar dan op een primitieve wijze?
Heb er ook nog nooit van gehoord.
Waarom wordt dat ding ook in het donker verstopt op een plek (boulevard Vlissingen) waar een webcam staat? Is het anders te moeilijk of...
Zoveel vragen...
Vermoedelijke explosieven.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:30 schreef MadMaster het volgende:
En nu?
Gearresteerd wegens het neerleggen van een stuk hout?
Eerst een partner voor je dan...quote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:38 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik dacht even dat ik een leven moest gaan zoeken
Wanneer?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:47 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Kingstown heeft beloofd dat dat binnen een week ging lukken
ik geloof dat het vrijdag was, maar zeker weten doe ik het niet meerquote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wanneer?
Vind ik leu...
[ afbeelding ]
Je hebt nog even dus...quote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:52 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik geloof dat het vrijdag was, maar zeker weten doe ik het niet meer
Dat wordt dus in het ergste geval iemand tijdens de aanstaande vrijdagmiddagborrel...quote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:01 schreef Doedezemaar het volgende:
Even teruggezocht, het was vrijdagmiddag
mijn werk kent dat soort dingen niet, heb geen kantoorbaan meer. Trouwens, bij mijn kantoorbanen hadden we ze ook niet, semi-overheid, dus de halve goegemeente was vrij op vrijdagquote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat wordt dus in het ergste geval iemand tijdens de aanstaande vrijdagmiddagborrel...
Ja, maar...quote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:13 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
mijn werk kent dat soort dingen niet, heb geen kantoorbaan meer. Trouwens, bij mijn kantoorbanen hadden we ze ook niet, semi-overheid, dus de halve goegemeente was vrij op vrijdag
nopequote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:20 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik hou van dat soort woorden. Ben je weer thuis op het eiland?
hup, met z'n allen richting dat eilandquote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik mis hier kennelijk een hoop in de hoofdstad...
je mist niks, behalve de hoornquote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik mis hier kennelijk een hoop in de hoofdstad...
Ja, dat vind ik wel een goed plan.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:25 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
hup, met z'n allen richting dat eiland
met de hele SC op de nieuwe bank van sacha gaan zittenquote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik wel een goed plan.
Ben er nog nooit geweest...
Een hele goegemeente...quote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:26 schreef Doedezemaar het volgende:
Maare sacha, lopen er daar nog leuke mannen vrij rond?
Topshow, zou KT zeggen...quote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:26 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
met de hele SC op de nieuwe bank van sacha gaan zitten
Aantquote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:26 schreef Doedezemaar het volgende:
Maare sacha, lopen er daar nog leuke mannen vrij rond?
gezelliequote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:26 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
met de hele SC op de nieuwe bank van sacha gaan zitten
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:26 schreef MadMaster het volgende:
Maar volgend jaar gaan Piet en ik de verjaardagstraktatie van Aap er veilig stellen...
ja zegquote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:28 schreef sacha het volgende:
[..]
Aant![]()
maar die heb ik al beloofd aan Lienekien
oh ja, dat zag ik idd op de pc op mijn werk ( op de iPad zijn ze niet zichtbaar)quote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:37 schreef FANN het volgende:
ejjjjjjjjj al onze sterren zijn weg... we hebben geen abo meer.
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:38 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
45 is toch echt wel de bovengrens
dan maak ik vast een uitzonderingquote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:39 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
zal je net zien is de man van je dromen 46 is ook balen dan...
hmmmmm daar ga je al... da's snelquote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:40 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
dan maak ik vast een uitzondering
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |