mijn inbox blijft ook angstvallig leegquote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Geef DDM nu ff antwoord, dan kan ik misschien nog een spannend voorstel verwachten
We hadden toch ooit al ge DDMed?quote:Op woensdag 18 maart 2015 00:00 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
mijn inbox blijft ook angstvallig leeg
o jah... hoe was die ook alweer, dat ben ik dan weer vergeten...quote:Op woensdag 18 maart 2015 00:03 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nee. Gewoon geen een reactie op de advertentie van Kingstown
een contact advertentie, had je die gemist?quote:Op woensdag 18 maart 2015 00:05 schreef chufi het volgende:
Geen idee welke advertentie er was van KT
Oh vaag komt er iets boven...quote:Op woensdag 18 maart 2015 00:06 schreef FANN het volgende:
[..]
een contact advertentie, had je die gemist?![]()
gemiste kans Choef
Een contactadvertentie van King? Hoe groot gaat zijn harem wel niet worden danquote:Op woensdag 18 maart 2015 00:06 schreef FANN het volgende:
[..]
een contact advertentie, had je die gemist?![]()
gemiste kans Choef
hier staat hij tussen 40+ / [40+ SC #646] Mannen.... we houden van zequote:Op woensdag 18 maart 2015 00:04 schreef FANN het volgende:
[..]
o jah... hoe was die ook alweer, dat ben ik dan weer vergeten...
Nee, niet voor hem maar voor DDMquote:Op woensdag 18 maart 2015 00:09 schreef drakin het volgende:
[..]
Een contactadvertentie van King? Hoe groot gaat zijn harem wel niet worden dan
O, is er al reactie op gekomen? Behalve die Dms van Sjoef danquote:
nee, hij schreef een tekst om mij aan te prijzen, maar ergens gaat er daar toch wat mis.quote:Op woensdag 18 maart 2015 00:09 schreef drakin het volgende:
[..]
Een contactadvertentie van King? Hoe groot gaat zijn harem wel niet worden dan
ah... ja...quote:Op woensdag 18 maart 2015 00:09 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
hier staat hij tussen 40+ / [40+ SC #646] Mannen.... we houden van ze
En dan geen enkele reactie... ik snap het nietquote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:27 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik zal je even helpen met een advertentie:
Hoi ik ben DDM!
Ik ben 42, hang graag op de bank onder mijn dekentje en heb een chocoladeverslaving die ik onder controle probeer te krijgen. Mijn lichaam is gesloopt, ben snel moe, slaap heel slecht en hang veel rond op FOK! waar ik vaak over mijn ex vertel en ik heb wat overgewicht. Roken vind ik smerig. Ik zoek een jong blaadje om een toekomst mee op te bouwen.
Heb geen kinderen, maar nog wel een kinderwens. Verder begrijp ik weinig van mannen en stop ik veel in de vriezer.
Geen kutsmoesjes in deze add, dus ik verwacht dat je binnen een week aan de (jonge) man bent! Succes!
Het is dat ik geen relatie zoek, anders had ik er zelf op gereageerd.
Noem je dat aanprijzen?quote:Op woensdag 18 maart 2015 00:10 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nee, hij schreef een tekst om mij aan te prijzen, maar ergens gaat er daar toch wat mis.
DDM zegt van niet...quote:Op woensdag 18 maart 2015 00:10 schreef drakin het volgende:
[..]
O, is er al reactie op gekomen? Behalve die Dms van Sjoef dan
Aanprijzenquote:Op woensdag 18 maart 2015 00:10 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nee, hij schreef een tekst om mij aan te prijzen, maar ergens gaat er daar toch wat mis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |