Ik lach altijd joh.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:58 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Af en toe lachen mag ook wel hoor, is ten slotte een trouwerij.
Ik zou het absoluut niet beter kunnen omschrijven.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:58 schreef Kingstown het volgende:
[..]
De lengte van de relatie speelt natuurlijk een rol. Als je jaren met iemand samen bent, dan is het anders als dat je iemand een paar weken kent en zoiets hebt van: "mjah, het was leuk zolang het duurde". Ook weleens gezegd, maar dat werd minder goed opgepakt als "ik voel geen klik meer". Die bullshitbingo woorden zijn er niet voor niets.
Sowieso hebben mensen boven de 40 veel meer bagage (nog zo'n BS-bingoterm) bij zich wat het per definitie lastiger maakt om een nieuwe relatie aan te gaan. Zeker als je dan ook nog allemaal eisen gaat stellen.
Mocht het ooit zover komen dan vraag ik jou wel mee, gaan we daar samen zitten lachen.quote:
quote:
Ik zal je even helpen met een advertentie:quote:
Is goed, maar dan geen choco meer, doe mij maar alcohol dan.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mocht het ooit zover komen dan vraag ik jou wel mee, gaan we daar samen zitten lachen.
Neem ik wel een paar repen choco voor je mee.
he maar choco, wat is er gebeurd met die man die je had?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Is goed, maar dan geen choco meer, doe mij maar alcohol dan.
Edit, wacht eens, jij rookt ook wiet, wiet zal het zijn dan.![]()
Die is er nog steeds. Maar fuck wat zijn relaties moeilijk soms.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:11 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
he maar choco, wat is er gebeurd met die man die je had?
het leek me alleen een beetje gek om juist naar zo'n trouwerij met iemand anders dan je partner te gaanquote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:19 schreef ChocoFan het volgende:
En met iemand naar een trouwerij gaan is toch niet gelijk een afspraakje in de vorm van een date, gewoon voor de gezelligheid, dat schijnt toch te kunnen tussen vrouwen en mannen tegenwoordig.
Misschien mag die ook gewoon wel mee, zover waren we helemaal nog niet volgens mij.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:22 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
het leek me alleen een beetje gek om juist naar zo'n trouwerij met iemand anders dan je partner te gaan
Nodig ons ook gelijk uit, gratis feestjes zijn altijd leukquote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:28 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Misschien mag die ook gewoon wel mee, zover waren we helemaal nog niet volgens mij.![]()
En toekomst denk ik niet teveel meer over na, gratis feestje leek me leuk.
zou dat feestje in Amsterdam al geweest zijn?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Nodig ons ook gelijk uit, gratis feestjes zijn altijd leuk![]()
![]()
We maken er een meet van.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Nodig ons ook gelijk uit, gratis feestjes zijn altijd leuk![]()
![]()
Welk feestjequote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:31 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
zou dat feestje in Amsterdam al geweest zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |